Odblokowanie silnika w virago 1100

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
boanerges777
Posty: 92
Rejestracja: 30 lipca 2008, 20:26
Motocykl: xv 1100,bmw r850r
Lokalizacja: białystok
Wiek: 53
Kontakt:
Status: Offline

Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: boanerges777 »

posiadam wersję niemiecką, ma 50 koników, normalnie to powinna mieć chyba z 60 niby niedużo mniej ale z pasażerem i bagażami nie ciągnie jakbym chciał :mad:
może ktoś doradzi jak oddławić maszynę tym bardziej że na dniach silnik będzie wyciągany :wink:
serdecznie pozdrawiam
RIDING4GOD
Robert von Berlin
Posty: 485
Rejestracja: 22 lipca 2008, 13:12
Motocykl: Yamaha XV 750 Special ´82
Lokalizacja: Berlin / Szczecin
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: Robert von Berlin »

Jesli maszyna jest z Niemiec, to zobacz w Briefie w opis - tam powinno gdzies stac, jak jest blokowany. One maja chyba 67 konikow nominalnie.
Jobejt XV 750 Special ´82
lucjan
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: lucjan »

boanerges777,

Serdecznie witam Kolegę

Na forum spotkałem temat o odblokowaniu virago 1100 z niemiec .
Mam ten sam problem ze swoją z 1992r. :smile: Nie wiem gdzie jest zblokowana?
Czy mogę liczyć na pomoc?
Awatar użytkownika
boanerges777
Posty: 92
Rejestracja: 30 lipca 2008, 20:26
Motocykl: xv 1100,bmw r850r
Lokalizacja: białystok
Wiek: 53
Kontakt:
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: boanerges777 »

motocykl sprzedałem bez odblokowania więc niestety nie mogę pomóc
RIDING4GOD
Awatar użytkownika
lenio
Posty: 587
Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
Lokalizacja: Kikół
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: lenio »

boanerges777 pisze:nie ciągnie jakbym chciał
Moja lala pochodzi z Belgii, czy jest odblokowana to nie wiem- leci ponad 200km\h
A jak chcesz większe osiągi i prędkości to zmień moto na jakiegoś "plastika"
Mądre głowy z forum na pewno Ci pomogą :mrgreen:
Sorki za spam i że nie pomogłem :cry:
Pzdr. :rock:
Gang Dzikich Wieprzy.
lucjan
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: lucjan »

lenio,
Witam :cool:
Mam wielki problem z odblokowaniem silnika .
W gaźniku wszystko ok, króćce ok a jednak dochodzi tylko do ok 5000 obrotów i dalej nie idzie mimo że pod ręką jeszcze wiele zostało , jedyne co zrobi to strzeli w tłumik , jednocześnie jest bardzo słaba
Wszystko wskazuje że jest to sprawa modułu .
Proszę uprzejmie o przesłanie oznaczeń na module zapłonowym, może tak dojdę czy mój jest zblokowany na module czy nie.
Moje oznaczenia modułu w 1100 z 1992r.
J4T031
713JK-00
1X14
Dziękuję za pomoc i ewentualne porady co zrobić dalej.
:rock:
Awatar użytkownika
lenio
Posty: 587
Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
Lokalizacja: Kikół
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: lenio »

Jutro będę w garażu zerknę i podam oznaczenia z mojej lalki
PZDR
Qra.. mój jest jakiś inny oznaczenie 41R-71
?? FX257N
Tam gdzie znaki zapytania nie wiem co jest bo ma w tym miejscu wytartą obudowę
Gang Dzikich Wieprzy.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: wąsaty7 »

LUCJAN-XV1100 96r moduł J4T 031 713 JK-005316
Dolegliwości twojej Yamaszki to raczej niski poziom paliwa lub zanieczyszczony filtr paliwa a w najgorszym wypadku uszkodzone membrany.
LENIO-41R-71 FX257N to przerywacz kierunkowskazów
Wąsaty7
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: -waldi- »

.....a pociąg ssanie powinna wyżej na obroty wyjść. I zacznij jak pisał wąsaty7, od gaźników bo to ich wina
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: wąsaty7 »

Przy zbyt niskim poziomie paliwa lub zanieczyszczonym filtrze ssanie nie pomoże-za mało paliwa.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: -waldi- »

:) pomoże dodatkowy kanał z paliwem otwierasz
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: wąsaty7 »

WALDI masz racje ,że otwiera się dodatkowy kanał ale jak paliwa nie ma to na samym powietrzu nie pociągnie.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: -waldi- »

OK OK ja to rozumiem i też masz racje

przy niskim poziomie lub uszkodzonej membranie zaczyna prychać z racji drastycznego zubożenia mieszanki, dodanie ssania częściowo wzbogaca mieszankę o ile jeszcze jest na tyle paliwa w komorach pływakowych
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: wąsaty7 »

Poczekajmy na wiadomości od LUCJANA co było przyczyną.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
lenio
Posty: 587
Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
Lokalizacja: Kikół
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: lenio »

Wąsaty masz rację- zakręciłem się. W mojej poprzedniej lalce trochę grzebałem- większa siostrzyczka :mrgreen: lata bez awarii więc nie zaglądałem pod siedzenie. Teraz szybko rzuciłem okiem i spisałem to co było na wierzchu :mrgreen: Leniuch ze mnie :mrgreen:
Gang Dzikich Wieprzy.
lucjan
Status: Offline

Zablokowany silnik

Post autor: lucjan »

Witam
Sprawa zablokowanego silnika zakończona pomyślnie!! :mrgreen:
Problem tkwił w gaźnikach a zanim doszedł do tego mechanik sprawdziłem moduł w bardzo przyjaznej firmie. :rock: Sprawdzają moduły ,naprawiają ,modyfikują, robią z nimi chyba wszystko co w moim przypadku (koszt zamiennika do 1100 to 3000 zł , :frustrated: cena zaporowa)
Podaję adres gdyby ktoś miał problem z modułem

Zakład Elektroniki "ELSERWIS"
Ul. Gomulickiego 4
07-410 Ostrołęka
tel/fax.(0-29)764-28-67
tel.kom.502-710-158
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00.
Dziękuję za pomoc wszystkim kolegom i pozdrawiam. :nazdrowie:
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: kyller »

tak na przyszłośc 1100
były blokowane w dwóch wersjach
do 25 kW i do 37 kW
do 37 kryzy na wydechu
do 25 na króćcach ssacych

a zamienny moduł do 1100 kosztuje z 800 stówek :mrgreen:
djpiotrek19
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: djpiotrek19 »

kyller mam pytanie do Ciebie wiesz może jak były blokowane virago 535 88r 20 kw. I jeszcze jedno chce właśnie wymienić króćce na te od wersji 46 tylko nie wiem czy na wysokość będą dobre czy może różnią się czymś innym. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: kyller »

djpiotrek19 pisze:kyller mam pytanie do Ciebie wiesz może jak były blokowane virago 535 88r 20 kw. I jeszcze jedno chce właśnie wymienić króćce na te od wersji 46 tylko nie wiem czy na wysokość będą dobre czy może różnią się czymś innym. Pozdrawiam
numer silnika mi podaj
djpiotrek19
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: djpiotrek19 »

3BR000369
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: kyller »

jesli to jest wersja 20 kW w briefie o numerach 3BR
to:
do wymiany wałki, krócce ssace i dysza głowna
po wymianie tylko króców ssacych i regulacji gaznika bedziesz mial 5 kW wiecej
Awatar użytkownika
Jerzyk
Posty: 1081
Rejestracja: 16 września 2009, 20:58
Motocykl: XV750w sercu,VTX1300
Lokalizacja: Częstochowa
Wiek: 48
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: Jerzyk »

kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
Strach to tylko myśl
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: kyller »

Jerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystracza
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje :mrgreen:
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał
Awatar użytkownika
Jerzyk
Posty: 1081
Rejestracja: 16 września 2009, 20:58
Motocykl: XV750w sercu,VTX1300
Lokalizacja: Częstochowa
Wiek: 48
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: Jerzyk »

kyller pisze:
Jerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystracza
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje :mrgreen:
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał

jest już po regulacji i widzę poprawę, ale reszta do sprawdzenia.
Dzięki za pomoc. Stawiam :nazdrowie: w Zdworzu.
Strach to tylko myśl
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Odblokowanie silnika w virago 1100

Post autor: kyller »

Jerzyk pisze:
kyller pisze:
Jerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystracza
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje :mrgreen:
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał

jest już po regulacji i widzę poprawę, ale reszta do sprawdzenia.
Dzięki za pomoc. Stawiam :nazdrowie: w Zdworzu.
regulacja jest spierniczona
ODPOWIEDZ