Witam Wszystkich.
Mam problem z klockami hamulcowymi. Zauważyłem, że jeden jest nierównomiernie zużyty. Czy powodem może być blaszka sprężynowa założona na klocek? Nie wiem czy powinna być jedna ( u mnie tak jest, przez co klocek bardziej zdarty jedną stroną) czy dwie? Jeśli powinny być dwie to gdzie taką kupić bo w zestawach z klockami nie ma tych blaszek. Będę wdzięczny za pomoc.
xv250 94r pytanie przed wymianą klocków
- marian07
- Posty: 270
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: xv250 94r pytanie przed wymianą klocków
Zerknuj tu:
http://www.mrcycles.com/oemparts/a/yam/ ... ke-caliper
Raczej stawiałbym na zabrudzenia "sworzni prowadzących", na nich zacisk ma możliwość dostosowania się do tarczy czyli musi mieć mozliwość lekkiego przesuwania się.
Tak że sprężynki-blaszki zobacz z rysunkiem co i jak, ale oprócz tego oczyścić zapobiegawczo sworznie (tam pod gumkami może być syf) przesmarować specyfikiem ale z umiarem tak, no i tłoczki zobaczyć ich czystość, żeby nie wepchnąć brudnych bo uszczelniacze zaraz pójdą
Jednym słowem normalna obsługa zacisku przedniego - dasz radę
http://www.mrcycles.com/oemparts/a/yam/ ... ke-caliper
Raczej stawiałbym na zabrudzenia "sworzni prowadzących", na nich zacisk ma możliwość dostosowania się do tarczy czyli musi mieć mozliwość lekkiego przesuwania się.
Tak że sprężynki-blaszki zobacz z rysunkiem co i jak, ale oprócz tego oczyścić zapobiegawczo sworznie (tam pod gumkami może być syf) przesmarować specyfikiem ale z umiarem tak, no i tłoczki zobaczyć ich czystość, żeby nie wepchnąć brudnych bo uszczelniacze zaraz pójdą
Jednym słowem normalna obsługa zacisku przedniego - dasz radę
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50