Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
- C-bool
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 kwietnia 2016, 20:27
- Motocykl: XV 535 Virago
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 32
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Odpowiedź kilka postów wyżej - do weryfikacji sprzęgła. Jak stwierdzę co trzeba wymienić to jeszcze minie trochę czasu zanim złożę moto i zastanawiam się jak przechować olej w tym czasie.
GS500F -> SV650S -> GSF600N -> XV535
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Przechowanie oleju to raczej nie kłopot. Jeśli jest świeży czysty, to zlej go po prostu do czystej suchej bańki i tyle...C-bool pisze:Odpowiedź kilka postów wyżej - do weryfikacji sprzęgła. Jak stwierdzę co trzeba wymienić to jeszcze minie trochę czasu zanim złożę moto i zastanawiam się jak przechować olej w tym czasie.
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Heyka.
Ja dziś zabieram się do wymiany oliwy w lagach, co prawda pierwszy raz w życiu... popatrzyłem, poczytałem i teraz będzie mój test - co prawda to jakiś tam mózg mam i powinno się udać . Nie wiem czy był już wymieniany bo niedawno kupiłem moto a co do czasokresu wymiany przez poprzednika nie mam informacji. Olej w silniku, przekładni, płyn hamulcowy, f.paliwa i świece już wymienione. Została mi jeszcze jedna z linek gazu - pęknięta plastykowa regulacja i zacinający się rolgaz, oraz nieszczelność na złączu wydechu (czekam na przesyłki). Poza tym jeszcze czeka mnie kontrola zaworów i gaźnika - poziom paliwa i synchro (troszkę nierówno pracuje). Tak więc pomalutku do celu a wiosna idzie.......
Ja dziś zabieram się do wymiany oliwy w lagach, co prawda pierwszy raz w życiu... popatrzyłem, poczytałem i teraz będzie mój test - co prawda to jakiś tam mózg mam i powinno się udać . Nie wiem czy był już wymieniany bo niedawno kupiłem moto a co do czasokresu wymiany przez poprzednika nie mam informacji. Olej w silniku, przekładni, płyn hamulcowy, f.paliwa i świece już wymienione. Została mi jeszcze jedna z linek gazu - pęknięta plastykowa regulacja i zacinający się rolgaz, oraz nieszczelność na złączu wydechu (czekam na przesyłki). Poza tym jeszcze czeka mnie kontrola zaworów i gaźnika - poziom paliwa i synchro (troszkę nierówno pracuje). Tak więc pomalutku do celu a wiosna idzie.......
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- C-bool
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 kwietnia 2016, 20:27
- Motocykl: XV 535 Virago
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 32
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Podczas jazdy na przegląd zgubiłem tablicę rej., której brak zauważył dopiero diagnosta. Na szczescie znalazla sie kolo domu.
Stwierdzam, ze na przegladzie warto mieć tablicę
Chyba mam wyjątkowe szczęście, bo podczas drogi na przegląd samochodu w zeszłym roku pękła mi ceramiczna (chyba) część przy amortyzatorze i przeglądu nie dostałem.
Stwierdzam, ze na przegladzie warto mieć tablicę
Chyba mam wyjątkowe szczęście, bo podczas drogi na przegląd samochodu w zeszłym roku pękła mi ceramiczna (chyba) część przy amortyzatorze i przeglądu nie dostałem.
GS500F -> SV650S -> GSF600N -> XV535
- Darek Adamczewski
- Posty: 785
- Rejestracja: 09 lutego 2015, 18:53
- Motocykl: XV1100, Iż49, MZ 250
- Lokalizacja: Alex woj. łódzkie
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Dlatego warto zamówić ramkę od naszego forumowego kolegi.C-bool pisze:Podczas jazdy na przegląd zgubiłem tablicę rej., której brak zauważył dopiero diagnosta. Na szczescie znalazla sie kolo domu.
Stwierdzam, ze na przegladzie warto mieć tablicę
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
- TomReds
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 lutego 2016, 11:38
- Motocykl: virago 1100
- Lokalizacja: Radom-Makowiec
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
A ja dziś odpaliłem swoją 125 -tke, za pomocą mojej żony tzn namówiłem ją żeby ona odpaliła gdyż ja od dwóch miesięcy nie chodzę bo zerwałem ścięgno achillesa. Wreszcie mogłem posłuchać silnika i namówiłem ją żeby trochę pouczyła się jeździć. A na moje 1100 zakupionego na jesieni muszę jeszcze poczekać aż zacznę chodzić Narazie patrzę przez okno jak inni jeżdżą.
"You'll never drive alone"
- MarcinS
- Posty: 655
- Rejestracja: 03 grudnia 2017, 19:07
- Motocykl: Virago XV535 2YL '93
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Dzisiaj był pracowity dzień! Rano zdjęte koła i zawiezione do wulkanizatora na zmianę opon. Virago stoi już na nowych gumach.
Potem wymiana filtra oleju i oleju w silniku i przekładni. Przy okazji skorzystałem z tutorialu kolegi toooomelo i sprawdziłem smok pompy oleju, ale na szczęście był czysty.
Jednak na jazdę chyba za wcześnie, bo niepokoi mnie praca silnika. Odpala "z półobrotu" na pełnym ssaniu, ale musi na ssaniu strasznie długo chodzić. Jakąś minutę na pełnym i potem przez kilka-kilkanaście minut schodziłem ze ssaniem do zera. W końcu chodziła i nie gasła przy dodawaniu gazu. Przy schodzeniu z obrotów lekko tylko kicha w wydech. Sprawdziłem membrany, ale są całe i elastyczne. Tłoczki membran też chodzą swobodnie. Ciśnienia sprężania na obu cylindrach 11 bar, więc raczej ok.
Gaźniki miały być po czyszczeniu i regulacjach.
Dodam też, że gdy silnik chodził juz bez ssania, miernik pokazywał 500-700 obrotów. Otwarcie ssania na maks powodowało wzrost obrotów.
Chyba czeka mnie regulacja gaźników...
I trzeba będzie na to poświęcić nowe świece, bo teraz mam jedną ngk z niewiadomym przebiegiem i jedną denso z nalotem kilku kkm na lpg w aucie.
Mam tylko nadzieję, że nie będę musiał czyścić całych gaźników.
Potem wymiana filtra oleju i oleju w silniku i przekładni. Przy okazji skorzystałem z tutorialu kolegi toooomelo i sprawdziłem smok pompy oleju, ale na szczęście był czysty.
Jednak na jazdę chyba za wcześnie, bo niepokoi mnie praca silnika. Odpala "z półobrotu" na pełnym ssaniu, ale musi na ssaniu strasznie długo chodzić. Jakąś minutę na pełnym i potem przez kilka-kilkanaście minut schodziłem ze ssaniem do zera. W końcu chodziła i nie gasła przy dodawaniu gazu. Przy schodzeniu z obrotów lekko tylko kicha w wydech. Sprawdziłem membrany, ale są całe i elastyczne. Tłoczki membran też chodzą swobodnie. Ciśnienia sprężania na obu cylindrach 11 bar, więc raczej ok.
Gaźniki miały być po czyszczeniu i regulacjach.
Dodam też, że gdy silnik chodził juz bez ssania, miernik pokazywał 500-700 obrotów. Otwarcie ssania na maks powodowało wzrost obrotów.
Chyba czeka mnie regulacja gaźników...
I trzeba będzie na to poświęcić nowe świece, bo teraz mam jedną ngk z niewiadomym przebiegiem i jedną denso z nalotem kilku kkm na lpg w aucie.
Mam tylko nadzieję, że nie będę musiał czyścić całych gaźników.
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"
I am a man who walks alone"
- IRE
- Posty: 108
- Rejestracja: 22 kwietnia 2016, 18:51
- Motocykl: V star 1100
- Lokalizacja: opolskie
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Jak masz 500-700 obr/min to je podkręć do 1100obr/min , jak masz zastrzeżenia do świec, to je wymień - tylko je wygrzej, czyli po wymianie świec, odpal, siądź na moto, zrób sobie kilkanaście kilometrów, w trakcie jazdy ściągnij ssanie na zero. To że masz dwie różne świece, to jeszcze nie przestępstwo! ważniejszy jest kolor świeć, czyli skład mieszanki. Odpal, przegoń moto kilka, kilkanaście kilometrów- tym bardziej że, myślę że jest to pierwsze odpalenie po zimie. Nie szukaj problemów na siłę - jeśli później moto będzie źle paliło, nierówno chodziło - to wtedy można coś pomyśleć na temat regulacji, czyszczenia itp. ,,Nie raz pomaga wymiana paliwa na świeże, a nieraz remont kapitalny silnika''
Najlepsza dieta-dieta roślinna
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
- leopold
- Posty: 579
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:12
- Motocykl: Virago 750
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Diagnoza: brak hamowania przodem.
Terapia: czyszczenie zacisków, polerowanie tłoczków, wymiana uszczelnień, instalacja przewodów ze stalowym oplotem, nowy płyn hamulcowy.
Rezultat: hamowanie bardzo skuteczne i proporcjonalne do nacisku.
Pozdrawia sanacyjny Leopold
Terapia: czyszczenie zacisków, polerowanie tłoczków, wymiana uszczelnień, instalacja przewodów ze stalowym oplotem, nowy płyn hamulcowy.
Rezultat: hamowanie bardzo skuteczne i proporcjonalne do nacisku.
Pozdrawia sanacyjny Leopold
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Hejka... Zabawa z lagami.. a tu super pogoda
Więcej w poście: tutaj
Więcej w poście: tutaj
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- _CioneK_70
- Posty: 2458
- Rejestracja: 25 listopada 2014, 21:30
- Motocykl: Raider XV1900
- Lokalizacja: Kalisz
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Właśnie wróciłem z garage.... 1:06..... rodzina spi....Miało być pięknie wyszła kupa .... w planach było wymiana oleju, filtra oleju oraz czujnika luzu ( w starym tulejka plastykowa była tak zjechana że przez zimę wyciekło tyle oleum że włosy stają dęba....) Szło dobrze do momentu wymiany czujnika... Podczas wkręcania jedna mikrochwila dokręcania i struktura czujnika zmieniła swoją postać w ukręcony czujnik z pozostałą tulejka w korpusie silnika.....reszta wypadła... udalo się resztki wykręcić...uffff wyjazd do Kletna na Moto stanął pod znakiem zapytania... W sobotę próba ściagniecia na gwalt czujnika....zobaczymy....
Jest tylko cienka czerwona linia pomiędzy rozsądkiem a szaleństwem....
--------------------------------------------------------------------------------------------
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety --------------------------------------------------------------------------------------------
Jest i będzie w sercu Virago XV1100 -->> nowy w stadzie Raider XV1900
--------------------------------------------------------------------------------------------
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety --------------------------------------------------------------------------------------------
Jest i będzie w sercu Virago XV1100 -->> nowy w stadzie Raider XV1900
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Czyżby... Piątek - 13'ego?! Ja nie wychylam nosa za 4y ściany, chyba że..._CioneK_70 pisze:Właśnie wróciłem z garage...
...powodzenia!
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
w 4dni zdąży przyjść
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- Snake
- Posty: 970
- Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 14:15
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Witaj w klupie ukręconych. Tyle że tłumik. U mnie stoi, nie wiem, nie próbowałem. Dwie śruby w kolanie jedna w głowicy._CioneK_70 pisze:Właśnie wróciłem z garage.... 1:06..... rodzina spi....Miało być pięknie wyszła kupa .... w planach było wymiana oleju, filtra oleju oraz czujnika luzu ( w starym tulejka plastykowa była tak zjechana że przez zimę wyciekło tyle oleum że włosy stają dęba....) Szło dobrze do momentu wymiany czujnika... Podczas wkręcania jedna mikrochwila dokręcania i struktura czujnika zmieniła swoją postać w ukręcony czujnik z pozostałą tulejka w korpusie silnika.....reszta wypadła... udalo się resztki wykręcić...uffff wyjazd do Kletna na Moto stanął pod znakiem zapytania... W sobotę próba ściagniecia na gwalt czujnika....zobaczymy....
Czekam już tydzień na uszczelki dekli...
Generalnie Lypa...
Dekle prawie wypolerowane, pomalować puchę wydechu, skręcić w kupę i jazda.
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Też wróciłem z garażu - zabawa z wydechem, wszystko było by oki co by rura od 1go gara chciała zejść ze szpilek... a to za CHRL nie dygała... a wydech nie chciał się zmieścić przy montażu na kolanka. Dopiero po demontażu stopki central., seta, hamulca lekko ruszyła na bok i tyle... dalej zleźć nie chciała. Ale jakoś na tyle luzu się zrobiło że wydech jakoś wskoczył na swe miejsce Więc poskręcałem do kupy i finito... Wydech odfajkowany po renowacji i uszczelnieniu, słowem nie dmucha na lewo i prawo.
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
A ja zaraz idę zrobic drinka i idę do garażu wymienia membrany w gaźnikach. I mam nadzieję że kupiłem nowe membrany zasadnie...
No zobaczymy jak wymienię wyreguluję i sie przejadę maszyną. mam nadzieję że wrócę z bananem na ustach
No zobaczymy jak wymienię wyreguluję i sie przejadę maszyną. mam nadzieję że wrócę z bananem na ustach
- trzezwy
- Posty: 190
- Rejestracja: 23 kwietnia 2013, 20:12
- Motocykl: xv 700 86r. :-D
- Lokalizacja: Parczew
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
U mnie przybyło kilka drobiazgów.
Nowy boczek , .
Zestaw wakumometrów i sprawdzają się super.
Oraz zestawy naprawcze gaźników .
Po wymianie elementów przedni chodzi od strzała lecz tylny zaczęło zalewać ale powalczę z poziomem paliwa i powinno być git. Mam tylko pytanie do szanownej braci. W owym zestawie jest pewna pastylka i nie mam zielonego pojęcia gdzie powinna się znajdować. Kilka razy przeglądałem schemat i nic.
A chodzi mi o to .
Nowy boczek , .
Zestaw wakumometrów i sprawdzają się super.
Oraz zestawy naprawcze gaźników .
Po wymianie elementów przedni chodzi od strzała lecz tylny zaczęło zalewać ale powalczę z poziomem paliwa i powinno być git. Mam tylko pytanie do szanownej braci. W owym zestawie jest pewna pastylka i nie mam zielonego pojęcia gdzie powinna się znajdować. Kilka razy przeglądałem schemat i nic.
A chodzi mi o to .
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
W standardzie fabrycznym otwory śrub regulacji składu mieszanki były zaślepione to znaczy producent nie przewidywał regulacji składu w warunkach domowych. Myślę, że te pastylki służą do wtórnego zaślepienie tych otworów po wymianie śrub. Sam innego przeznaczenia dla nich nie wynalazłem
Tomek
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
"Myślę, że te pastylki służą do wtórnego zaślepienie tych otworów po wymianie śrub"
......... i tutaj masz rację....do tego właśnie służą ,może nie od razu po wymianie śrub, ale na pewno po regulacjach
......... i tutaj masz rację....do tego właśnie służą ,może nie od razu po wymianie śrub, ale na pewno po regulacjach
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
- trzezwy
- Posty: 190
- Rejestracja: 23 kwietnia 2013, 20:12
- Motocykl: xv 700 86r. :-D
- Lokalizacja: Parczew
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
A to ciekawe. W sobotę będę wyciągał gaźniki to przymierzę.
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
A ja poszedłem do garażu - popatrzyłem, pogłaskałem... i dałem jej dziś na luz, niech odpoczywa
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- Pawlas
- Posty: 204
- Rejestracja: 03 lutego 2010, 16:35
- Motocykl: XV1100/Tiger 900
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Klocki Lucas (24kkm, XII 2014) piszczały jak zarzynane i jakoś tak słabiutko trzymały choć było ich jeszcze dużo. Mając w innym temacie dobre doświadczenia z Vesrah'em zanabyłem VD-255JL (uwaga bo w katalogu Vesraha XV1100 '97 ma zacisk jednotłoczkowy, co nie jest prawdą i proponują inny model klocków). Efekt był porażający - już zapomniałem, że Viga może tak hamować ...
Tylko bez kolejnych dyskusji pt. "jakie moto hamuje a jakie nie "
Tylko bez kolejnych dyskusji pt. "jakie moto hamuje a jakie nie "
Ostatnio zmieniony 16 maja 2018, 13:16 przez Pawlas, łącznie zmieniany 1 raz.
- MarcinS
- Posty: 655
- Rejestracja: 03 grudnia 2017, 19:07
- Motocykl: Virago XV535 2YL '93
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Ja po powrocie z roboty jeszcze raz przejrzałem membrany. Są całe i przepustnice chodzą bez oporów. No to zmieniłem świece (wpadły Denso W22EPR-U), odpaliłem, troszkę zagrzałem na postoju i wreszcie na drogę!
Zrobiłem swoje pierwsze 37km na Virago.
Wrażenia pierwszorzędne. Przyzwyczajenia wymagała pozycja za kierownicą, a przede wszystkim wysunięte sety i ale było miodzio.
Pozwoliłem sobie pojechać maks 100 na "niezabudowanym", bo nie miałem czasu próbować autostrady, ale ta setka to na piątce i przy leciutkim gazie.
Motocykl przyspiesza, skręca i hamuje. Sprawdziłem też działanie wyłącznika zapłonu przy stopce i automatyczne wyłączanie kierunków. Wszystko działa.
Po powrocie sprawdziłem jałowe obroty i były ciut za wysokie - 1450-1500/min. Ustawiłem na 1200 obr/min. Silnik elegancko reagował na śrubkę jałowych.
Muszę się też nauczyć zmieniać biegi, bo czasem coś weszło ze stuknięciem, ale może to też przez te obroty. Redukcje wychodziły lepiej niż zmiana w górę.
Po przestygnięciu silnika wykręciłem świece , ale generalnie niewiele się zmieniły względem nówek. Mam wrażenie, że dostały lekko brązowego odcienia. Ale grunt, że nie są czarne ani białe.
Generalnie jestem zadowolony. Po 5miesiącach od kupna pierwsze kilometry za mną.
Zrobiłem swoje pierwsze 37km na Virago.
Wrażenia pierwszorzędne. Przyzwyczajenia wymagała pozycja za kierownicą, a przede wszystkim wysunięte sety i ale było miodzio.
Pozwoliłem sobie pojechać maks 100 na "niezabudowanym", bo nie miałem czasu próbować autostrady, ale ta setka to na piątce i przy leciutkim gazie.
Motocykl przyspiesza, skręca i hamuje. Sprawdziłem też działanie wyłącznika zapłonu przy stopce i automatyczne wyłączanie kierunków. Wszystko działa.
Po powrocie sprawdziłem jałowe obroty i były ciut za wysokie - 1450-1500/min. Ustawiłem na 1200 obr/min. Silnik elegancko reagował na śrubkę jałowych.
Muszę się też nauczyć zmieniać biegi, bo czasem coś weszło ze stuknięciem, ale może to też przez te obroty. Redukcje wychodziły lepiej niż zmiana w górę.
Po przestygnięciu silnika wykręciłem świece , ale generalnie niewiele się zmieniły względem nówek. Mam wrażenie, że dostały lekko brązowego odcienia. Ale grunt, że nie są czarne ani białe.
Generalnie jestem zadowolony. Po 5miesiącach od kupna pierwsze kilometry za mną.
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2018, 20:58 przez MarcinS, łącznie zmieniany 1 raz.
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"
I am a man who walks alone"
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Wprawdzie nie Virago, ale dzisiaj wreszcie zmusiłem się do poprawienia cybantu na wydechu bo mi się centralna stopka tłukła o tenże cybant. O dziwo śruba nie była zapieczona więc po trzech minutkach pracy motocykl wreszcie po cichy przeskakuje przez dziury i garby na drodze,
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.