Witam,
żeby nie było, ze nie szukałem - szukałem :
search.php?mode=results
ale okazuje się, że sporo linków jest juz nieaktualnych i nawet jak ktoś coś poleca, to strona przeniesiona już do archiwum.
Mam klakson, któy brzmi jak zażynany osioł, a chcę mieć coś głośnego, ale nie z kolei iśćw wersję Polo (syreny na sprężarce)
Czy macie coś sprawdzonego, co można podmienić zamiast oryginalnego buzerka i będzie można obtrąbić kierowców katamaranów, któzy nam wyjeżdżają np. na rondzie jak przypały ?
PW
klakson raz jeszcze
- Cypis
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 11:02
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 49
- Status: Offline
klakson raz jeszcze
Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość.
- Arktos
- Posty: 782
- Rejestracja: 12 września 2007, 17:12
- Motocykl: Virago 750 z 96r
- Lokalizacja: Włocławek
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
Kupiłem takie fanfary
http://moto.allegro.pl/item454541982_ek ... zarka.html
Jestem na etapie zakładania jednak oryginalne klaksony zostawiam. Fanfary beda wlaczane fabrycznym przyciskiem razem z klaksonami trzeba tylko przekaznik zalozyc zeby wlacznik nie poszedl. Jest temat Fanfar na FM w dziale choper warto poczytać. Wadą jest podobno ten kompresorek szybko pada nie mozna dlugo trąbić bo sie grzeje. W moim przypadku fabyczne klaksony po regulacji też nie sa takie ciche. Jest tam srubka regulacyjna ale dojscie do niej jest dopiero po zdjeciu klaksonu (ja mam te chromowane ślimaki)
Pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/item454541982_ek ... zarka.html
Jestem na etapie zakładania jednak oryginalne klaksony zostawiam. Fanfary beda wlaczane fabrycznym przyciskiem razem z klaksonami trzeba tylko przekaznik zalozyc zeby wlacznik nie poszedl. Jest temat Fanfar na FM w dziale choper warto poczytać. Wadą jest podobno ten kompresorek szybko pada nie mozna dlugo trąbić bo sie grzeje. W moim przypadku fabyczne klaksony po regulacji też nie sa takie ciche. Jest tam srubka regulacyjna ale dojscie do niej jest dopiero po zdjeciu klaksonu (ja mam te chromowane ślimaki)
Pozdrawiam
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
- acze
- Posty: 488
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:42
- Motocykl: Virago XV750, 94r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
Jak założysz, to zrób zdjęcia, bo jestem ciekaw jak to Ci się uda zamontować (i gdzie).
Też myślałem o takiej fanfarze, ale zastanawiam się, czy to nie przesada .
Też myślałem o takiej fanfarze, ale zastanawiam się, czy to nie przesada .
- Antek
- Posty: 1141
- Rejestracja: 27 grudnia 2007, 13:16
- Motocykl: Yamaha XV 1100 Virago '97
- Lokalizacja: Białystok
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
też ciekawi mnie gdzie to zamontujesz Arktos, to jest jednak spore czy nie przysłoni piękna silnika V? jak założysz podeślij fotki:)
Czy daleko oni....?
-
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
również jestem ciekaw ! czekamy na fotorelacje ;] a bajerancko byloby gdybys jeszcze udostepnil sciezke dzwiekowa z odglosem tych fanfar ;] pozdroArktos pisze:Kupiłem takie fanfary
http://moto.allegro.pl/item454541982_ek ... zarka.html
Jestem na etapie zakładania jednak oryginalne klaksony zostawiam. Fanfary beda wlaczane fabrycznym przyciskiem razem z klaksonami trzeba tylko przekaznik zalozyc zeby wlacznik nie poszedl. Jest temat Fanfar na FM w dziale choper warto poczytać. Wadą jest podobno ten kompresorek szybko pada nie mozna dlugo trąbić bo sie grzeje. W moim przypadku fabyczne klaksony po regulacji też nie sa takie ciche. Jest tam srubka regulacyjna ale dojscie do niej jest dopiero po zdjeciu klaksonu (ja mam te chromowane ślimaki)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 listopada 2012, 18:58 przez 100688, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arktos
- Posty: 782
- Rejestracja: 12 września 2007, 17:12
- Motocykl: Virago 750 z 96r
- Lokalizacja: Włocławek
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
Dzisiaj sie w koncu przymierzylem do montazu tych fanfar. Tuby bedą z prawej strony przy drugim garnku skierowane do przodu.Jest tam sruba trzymajaca silnik do niej sie przykreci i bedzie OK. Myslalem gdzie przykrecic sprezarke i tu duza niespodzianka dla posiadaczy 750 pod prawym boczkiem za aku jest miejsce do tego stworzone pasuje idealnie powiedzialbym fabryczne. Po zalozeniu dekla sprezarki nie widac. Przelacznik wykorzystam oryginalny beda trabic fanfary ze slimakami fabrycznymi. Pozyczam opis podlaczenia z FM
Podłączenie jest bardzo proste:
- wypinasz oryginalny klakson, kable od niego podłączasz jako sterowanie cewki przekaźnika
czyli są to styki o nr 85 i 86 (przekaźnik do świateł samochodowych 30A lub ten który jest w zestawie ze sprężarką)
- do styku nr 30 wpinasz przewód prądowy (najlepiej 4 kwadrat) i ciągniesz go do plusa akumulatora, po drodze oczywiście musisz wpiąć bezpiecznik 25A
- od styku 87 dajesz przewód do sprężarki
- od drugiego styku w sprężarce dajesz przewód do masy motocykla
Jak zrobie to zapodam fotki
Podłączenie jest bardzo proste:
- wypinasz oryginalny klakson, kable od niego podłączasz jako sterowanie cewki przekaźnika
czyli są to styki o nr 85 i 86 (przekaźnik do świateł samochodowych 30A lub ten który jest w zestawie ze sprężarką)
- do styku nr 30 wpinasz przewód prądowy (najlepiej 4 kwadrat) i ciągniesz go do plusa akumulatora, po drodze oczywiście musisz wpiąć bezpiecznik 25A
- od styku 87 dajesz przewód do sprężarki
- od drugiego styku w sprężarce dajesz przewód do masy motocykla
Jak zrobie to zapodam fotki
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
- jozjag
- Posty: 140
- Rejestracja: 08 grudnia 2007, 18:45
- Motocykl: Yamaha XV 250 i XV750
- Lokalizacja: Goleniów
- Wiek: 60
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: klakson raz jeszcze
Arktos, zapodaj fotki i jakiś dobry filmik z dźwiękiem.