Virago jakie świece kupić / wybrać
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
spokojnie wsadzaj takie też mam U-super
- Mazur
- Posty: 103
- Rejestracja: 27 kwietnia 2011, 11:52
- Motocykl: Virago 535, '97, 2YL
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Wielkie dzięki za podpowiedź .
Po powrocie do domu montuje nowe świece - mam nadzieję, że silnik lepiej zagada
Po powrocie do domu montuje nowe świece - mam nadzieję, że silnik lepiej zagada
Kuba
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
A czy przypadkiem naturalnym zamiennikiem BP6ES nie jest FE65 Iskry? Jeśli przegrzewa się FE85 to FE65 tym bardziej (literki pomijam bo one znaczenia większego w tym przypadku nie mają). Zatem trzeba chyba wziąć się za regulację gaźników bo wniosek z tego taki, że mieszanka za uboga. I odczujesz to nie tylko na przegrzanej świecy (grosze) ale i na zaworach (grubsze grosze)
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- marek81
- Posty: 97
- Rejestracja: 18 maja 2011, 18:16
- Motocykl: Yamaha XV535 '89
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Odgrzeję temat ponieważ mam problem ze świecami w XV535 2YL 1989rok. Silnik chodził jak chciał i zmieniłem fajki i świece. Zamontowałem wtedy komplet irydowych denso IW22. Ale nic nie pomogło, z braku garażu do dłubania oddałem motocykl do warsztatu i okazało się że pozrywane są gwinty wkrętów regulacji mieszanki biegu jałowego. Obecnie mam wymienione gaźniki, nowy filtr powietrza, wyregulowane zawory, wszystko wyregulowane. Jednak cały czas szwankuje świeca która była na cylindrze zasilanym gaźnikiem z totalnym brakiem możliwości regulacji mieszanki, dostawał za bogatą aż dymił niedopalonym paliwem.
Zanim zmieniłem gaźniki to zrobiłem jakieś 500km na niewłaściwym składzie mieszanki. Po dłuższym przestoju miałem taki problem że świeca nie miała w ogóle iskry przetarłem ścierką lekko i pojawiła się ale przeskakiwała między izolatorem a elektrodą. Po dokładnym wyczyszczeniu i wysuszeniu iskra wracała na swoje miejsce. i wszystko było ok do pierwszego przelania silnika. Wystarczyło za długo potrzymać na ssaniu i od nowa. Motocykl przy hamowaniu silnikiem strzela jak głupi, po wyczyszczeniu świecy jak ręką odjął. Próbowałem na starych świecach BPR7ES na których jeździł poprzedni właściciel i na nich dopiero strzelało (Ale miał zrąbane gaźniki i pewnie je zarżnął). Do póki był zimny chodził jak złoto, ale jak się rozgrzał to dopiero zaczęła się kanonada.
Czy te niesprzyjające warunki mogły uszkodzić świecę?
Chcę kupić nowe świece i nie wiem czy (mając już wymienione gaźniki) kupić irydowe na których lepiej odpalał i mniej palił (przynajmniej moja XV odczuwała różnicę), czy zwyczajne NGK BPR7ES / Denso W22EPR-U?
Motocyklem jeżdżę lokalnie po mieście i okolicach dystanse od rozruchu do zgaszenia 15-50km i nie wiem czy BPR7ES nie jest za zimna. Nie mam instrukcji dla rocznika 1989, a w 2001 podają że niby wartość cieplna powinna wynosić 6. Z kolei dystrybutor świec Denso twierdzi, że dla roczników 88-95 W22EPR-U a 96< W20EPR-U. Nie wiem skąd te różnice. W gaźnikach które kupiłem na zmianę też dysza główna większa w jednym z gaźników (137,5 i 135), w starych obie były takie same (137,5). Wg. manual Clymer się zgadza, natomiast Hayes twierdzi ze od 89 do 93 137,5/135.
Poprzedni mechanik po prostu przełożył gaźniki i za bardzo się nie zagłębiał w różnice rocznikowe, drugi który poprawiał zamiast powiedzieć (stary gaźnik dałem mu aby w razie czego miał części na zmianę) to kalibratorem do dysz przerobił 135 na 137,5. Dobrze że mam stare gaźniki więc będę mógł w razie czego przełożyć dysze. Jednak nie mam pewności że w tamtych też ktoś nie majstrował.
Już nie wiem co o tym wszystkim myśleć, której serwisówce wierzyć i jakie części kupić aby posprzątać ten bałagan.
Zanim zmieniłem gaźniki to zrobiłem jakieś 500km na niewłaściwym składzie mieszanki. Po dłuższym przestoju miałem taki problem że świeca nie miała w ogóle iskry przetarłem ścierką lekko i pojawiła się ale przeskakiwała między izolatorem a elektrodą. Po dokładnym wyczyszczeniu i wysuszeniu iskra wracała na swoje miejsce. i wszystko było ok do pierwszego przelania silnika. Wystarczyło za długo potrzymać na ssaniu i od nowa. Motocykl przy hamowaniu silnikiem strzela jak głupi, po wyczyszczeniu świecy jak ręką odjął. Próbowałem na starych świecach BPR7ES na których jeździł poprzedni właściciel i na nich dopiero strzelało (Ale miał zrąbane gaźniki i pewnie je zarżnął). Do póki był zimny chodził jak złoto, ale jak się rozgrzał to dopiero zaczęła się kanonada.
Czy te niesprzyjające warunki mogły uszkodzić świecę?
Chcę kupić nowe świece i nie wiem czy (mając już wymienione gaźniki) kupić irydowe na których lepiej odpalał i mniej palił (przynajmniej moja XV odczuwała różnicę), czy zwyczajne NGK BPR7ES / Denso W22EPR-U?
Motocyklem jeżdżę lokalnie po mieście i okolicach dystanse od rozruchu do zgaszenia 15-50km i nie wiem czy BPR7ES nie jest za zimna. Nie mam instrukcji dla rocznika 1989, a w 2001 podają że niby wartość cieplna powinna wynosić 6. Z kolei dystrybutor świec Denso twierdzi, że dla roczników 88-95 W22EPR-U a 96< W20EPR-U. Nie wiem skąd te różnice. W gaźnikach które kupiłem na zmianę też dysza główna większa w jednym z gaźników (137,5 i 135), w starych obie były takie same (137,5). Wg. manual Clymer się zgadza, natomiast Hayes twierdzi ze od 89 do 93 137,5/135.
Poprzedni mechanik po prostu przełożył gaźniki i za bardzo się nie zagłębiał w różnice rocznikowe, drugi który poprawiał zamiast powiedzieć (stary gaźnik dałem mu aby w razie czego miał części na zmianę) to kalibratorem do dysz przerobił 135 na 137,5. Dobrze że mam stare gaźniki więc będę mógł w razie czego przełożyć dysze. Jednak nie mam pewności że w tamtych też ktoś nie majstrował.
Już nie wiem co o tym wszystkim myśleć, której serwisówce wierzyć i jakie części kupić aby posprzątać ten bałagan.
Jak sobie naprawisz, tak sobie pojeździsz.
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
ja mialem 535 z 90 i najlepiej latala na iskrach 65
- marek81
- Posty: 97
- Rejestracja: 18 maja 2011, 18:16
- Motocykl: Yamaha XV535 '89
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Czyli wartość cieplna wg ngk 6, a wg denso 20. I takie też miałem przetestować gdyż po kolorze oprawki wyglądało mi to jakby 7 była za zimna.pisior pisze:ja mialem 535 z 90 i najlepiej latala na iskrach 65
A na F85 (7 wg. ngk) próbowałeś jeździć? Masz może porównanie?
Jak sobie naprawisz, tak sobie pojeździsz.
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Jeśli mogę Ci zaproponować, to sugerowałbym zastosowanie świec wieloelektrodowych, które pozwalają uzyskiwać prawidłową iskrę w bardziej niekorzystnych warunkach. Być może rzeczywiście w Twoim przypadku należałoby pomyśleć o świecy cieplejszej, chociaż bardziej zasadne wydaje się próbowanie innych ustawień mieszanki. Jeśli jednak decydujesz się na eksperymentalne ustalanie na jakiej świecy będzie dobrze to zainwestujj 12 zł, kup FE65PTRS i zobacz jak to będzie hulać
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
tak wlaśnieleszekk pisze:Jeśli mogę Ci zaproponować, to sugerowałbym zastosowanie świec wieloelektrodowych, które pozwalają uzyskiwać prawidłową iskrę w bardziej niekorzystnych warunkach. Być może rzeczywiście w Twoim przypadku należałoby pomyśleć o świecy cieplejszej, chociaż bardziej zasadne wydaje się próbowanie innych ustawień mieszanki. Jeśli jednak decydujesz się na eksperymentalne ustalanie na jakiej świecy będzie dobrze to zainwestujj 12 zł, kup FE65PTRS i zobacz jak to będzie hulać
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Po pierwsze nie wiem w jaki sposob mozna zerwac gwint sruby skladu mieszanki , najczesciej wystepuje zerwanie naciecia na srubokret jak sa zapieczone sruby , o zerwanym gwincie tej sruby nikt na forum nie pisal . Po drugie jedyne co moze spowodowac zla prace gaznikow jest zamienienie iglicy tej , ktora otwiera i zamyka membrana (prawa strona gaznikow) , natomiast dysze nie wplywaja istotnie na prace gaznikow ( jakbys poczytal posty kolegow to bys sie zorientowal , ze wkladano rozne rozmiary dysz w te same gazniki w tych samych rocznikach), na prace gaznikow wplywa przede wszyskim ustawienie poziomu paliwa i synchronizacja . Jezeli gazniki sa ustawione prawidlowo to swiece zalecane przez producenta spisuja sie znakomicie . Na marginesie cieplota swiecy o jeden stopien wyzsza lub nizsza w 12 stopniowej sklali NGK jest prawie nizauwazalna dla naszych sprzetow , nie ma co kombinowac. Jak dla mnie to spieprzone ustawienie gaznikow .marek81 pisze:Odgrzeję temat ponieważ mam problem ze świecami w XV535 2YL 1989rok. Silnik chodził jak chciał i zmieniłem fajki i świece. Zamontowałem wtedy komplet irydowych denso IW22. Ale nic nie pomogło, z braku garażu do dłubania oddałem motocykl do warsztatu i okazało się że pozrywane są gwinty wkrętów regulacji mieszanki biegu jałowego. Obecnie mam wymienione gaźniki, nowy filtr powietrza, wyregulowane zawory, wszystko wyregulowane. Jednak cały czas szwankuje świeca która była na cylindrze zasilanym gaźnikiem z totalnym brakiem możliwości regulacji mieszanki, dostawał za bogatą aż dymił niedopalonym paliwem.
Zanim zmieniłem gaźniki to zrobiłem jakieś 500km na niewłaściwym składzie mieszanki. Po dłuższym przestoju miałem taki problem że świeca nie miała w ogóle iskry przetarłem ścierką lekko i pojawiła się ale przeskakiwała między izolatorem a elektrodą. Po dokładnym wyczyszczeniu i wysuszeniu iskra wracała na swoje miejsce. i wszystko było ok do pierwszego przelania silnika. Wystarczyło za długo potrzymać na ssaniu i od nowa. Motocykl przy hamowaniu silnikiem strzela jak głupi, po wyczyszczeniu świecy jak ręką odjął. Próbowałem na starych świecach BPR7ES na których jeździł poprzedni właściciel i na nich dopiero strzelało (Ale miał zrąbane gaźniki i pewnie je zarżnął). Do póki był zimny chodził jak złoto, ale jak się rozgrzał to dopiero zaczęła się kanonada.
Czy te niesprzyjające warunki mogły uszkodzić świecę?
Chcę kupić nowe świece i nie wiem czy (mając już wymienione gaźniki) kupić irydowe na których lepiej odpalał i mniej palił (przynajmniej moja XV odczuwała różnicę), czy zwyczajne NGK BPR7ES / Denso W22EPR-U?
Motocyklem jeżdżę lokalnie po mieście i okolicach dystanse od rozruchu do zgaszenia 15-50km i nie wiem czy BPR7ES nie jest za zimna. Nie mam instrukcji dla rocznika 1989, a w 2001 podają że niby wartość cieplna powinna wynosić 6. Z kolei dystrybutor świec Denso twierdzi, że dla roczników 88-95 W22EPR-U a 96< W20EPR-U. Nie wiem skąd te różnice. W gaźnikach które kupiłem na zmianę też dysza główna większa w jednym z gaźników (137,5 i 135), w starych obie były takie same (137,5). Wg. manual Clymer się zgadza, natomiast Hayes twierdzi ze od 89 do 93 137,5/135.
Poprzedni mechanik po prostu przełożył gaźniki i za bardzo się nie zagłębiał w różnice rocznikowe, drugi który poprawiał zamiast powiedzieć (stary gaźnik dałem mu aby w razie czego miał części na zmianę) to kalibratorem do dysz przerobił 135 na 137,5. Dobrze że mam stare gaźniki więc będę mógł w razie czego przełożyć dysze. Jednak nie mam pewności że w tamtych też ktoś nie majstrował.
Już nie wiem co o tym wszystkim myśleć, której serwisówce wierzyć i jakie części kupić aby posprzątać ten bałagan.
sorki za angielska klawiatura
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Szelek
- Posty: 167
- Rejestracja: 15 lipca 2012, 22:25
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: Lubliniec
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Wolę się upewnić przed zakupem i wymianą, toteż pytam: czy poniższe świece są odpowiednie? Jedna z przodu druga z tyłu?
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... =ngk%20bpr
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... =ngk%20bpr
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... =ngk%20bpr
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... =ngk%20bpr
"Lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać."
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
A jaki masz motocykl? Bo do standardowego 4PW idzie świeca BPR7ES na oba gary.
Osobiście polecam Iskrę FE85PTRS
Osobiście polecam Iskrę FE85PTRS
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Szelek
- Posty: 167
- Rejestracja: 15 lipca 2012, 22:25
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: Lubliniec
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
4PW to dla mnie niezrozumiałe oznaczenie. Coś takiego jak 4FY znalazłem u siebie, ale czy to o to chodzi... ?
"Lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać."
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
ja wole 65 bo czesto latam krótkie traski w zimnym ,do pracy mam 2km
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
O to. 4FY to XV750 z lat 92-94 o mocy 56 KM. 4PW to ostatni model (95-97), 54 KMSzelek pisze:4PW to dla mnie niezrozumiałe oznaczenie. Coś takiego jak 4FY znalazłem u siebie, ale czy to o to chodzi... ?
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Szelek
- Posty: 167
- Rejestracja: 15 lipca 2012, 22:25
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: Lubliniec
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Czyli jeśli mam 4FY to kupić te świece z "moich" linków?
"Lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać."
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Wydaje mi się, że do Twojej maszyny idą jednakowe świece. Standardowo o ciepłocie 7, zgodnie z sugestiami tych, co lataja na krótkich trasach 6 (odpowiedni świece Iskry FE85 i FE65)
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Szelek
- Posty: 167
- Rejestracja: 15 lipca 2012, 22:25
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: Lubliniec
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Wykręciłem stare i rzeczywiście obydwie są takie same. Takie też zakupię. Pozdrawiam.
"Lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać."
- jojo80
- Posty: 401
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 23:05
- Motocykl: yamaha virago 535' 2YL. 46ps.91'
- Lokalizacja: wadowice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
sezon 2011 oblatalem na ngk bpr7es.swiece sprawowały sie dobrze ale ..sezon 2012 załozyłem iskry fe85prs u-super i w tym sezonie juz złozyłem iskry fe 85 dlaczego? silnik w moto bardzo fajnie zapalał rano,tzn. bez ssania. najwazniejsze gazniki,dobre ustawienie i dobre paliwo.
by jezdzic trzeba zyć...
- Kojak
- Posty: 517
- Rejestracja: 08 stycznia 2011, 17:43
- Motocykl: V-Star1100 Silverado
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Dziś wkręciłem polecane na forum świece Iskry FE65PTRS i naprawdę są super Nie pamiętam dokładnie ale miały jeszcze jakieś oznaczenie SUPER
Silnik odpaliłem jak zawsze na ssaniu lecz na tych trójelektrodowych iskrach mogłem od razu zdjąć połowę ssania a na poprzednich świecach silnik musiał trochę popracować żebym mógł odjąć ssanie )
Rozgrzewanie silnika trwało znacznie krócej i czuć było inna pracę,tak samo jak z jazdą - moto naprawdę inaczej jechał na tych trójelektrodowych.
Do tej pory używałem takich świec: iskra FE85PRS oraz NGK bpr7es i bpr6es ale te nowe Iskry sa bez porównania lepsze od tych wszystkich poprzednich.
Nie wiem jeszcze tylko jak dobrać temperaturę ( 65 czy 85 ) więc za jakiś czas wykręcę te 65 i zobaczę w jakim są stanie,a jak coś to kupie FE85PTRS
Silnik odpaliłem jak zawsze na ssaniu lecz na tych trójelektrodowych iskrach mogłem od razu zdjąć połowę ssania a na poprzednich świecach silnik musiał trochę popracować żebym mógł odjąć ssanie )
Rozgrzewanie silnika trwało znacznie krócej i czuć było inna pracę,tak samo jak z jazdą - moto naprawdę inaczej jechał na tych trójelektrodowych.
Do tej pory używałem takich świec: iskra FE85PRS oraz NGK bpr7es i bpr6es ale te nowe Iskry sa bez porównania lepsze od tych wszystkich poprzednich.
Nie wiem jeszcze tylko jak dobrać temperaturę ( 65 czy 85 ) więc za jakiś czas wykręcę te 65 i zobaczę w jakim są stanie,a jak coś to kupie FE85PTRS
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Pewnie właśnie dlatego ze miały te oznaczenieKojak pisze:Dziś wkręciłem polecane na forum świece Iskry FE65PTRS i naprawdę są super Nie pamiętam dokładnie ale miały jeszcze jakieś oznaczenie SUPER
- Kojak
- Posty: 517
- Rejestracja: 08 stycznia 2011, 17:43
- Motocykl: V-Star1100 Silverado
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Pewnie tak
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
No nie takie nowe ja juz na nich jezdze od blisko 10 latKojak pisze: Do tej pory używałem takich świec: iskra FE85PRS oraz NGK bpr7es i bpr6es ale te nowe Iskry sa bez porównania lepsze od tych wszystkich poprzednich.
Ale faktycznie chyba sa najlepsze do naszych Virażek
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
- Kojak
- Posty: 517
- Rejestracja: 08 stycznia 2011, 17:43
- Motocykl: V-Star1100 Silverado
- Lokalizacja: Łódź
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Cpt. Nemo te trójelektrodowe iskry to dla mnie są nowe
"Jenny" V-Star 1100 Silverado 2008r
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
288 kg szczęścia ...to nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Virago jakie świece kupić / wybrać
Tez tak pomyslalemKojak pisze:Cpt. Nemo te trójelektrodowe iskry to dla mnie są nowe
Ale widze ze jestes tu od 2011 i dopiero teraz zmieniles No nic, podstawowa ich zaleta jest powiedzmy tak ogolnie trzykrotnie mniejsze zuzycie elektrod, bo za kazdym razem iskra przeskakuje i wypala tylko z jednej.powoduje to duzo stabilniejsze warunki pracy i dluga wartosc prawidlowego odstepu miedzy pracujacymi elektrodami czyli stabilniejsze warunki pracy niz w swiecy jednoelektrodowej. Mam nadzieje ze bedziesz zadowolony i swieca na dluzej starczy
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo