Re: Jak zbudować własny wakuometr + regulacja gazników
: 16 czerwca 2020, 13:23
Powiedzcie mi czy dobrze myślę i dobrze robię to synchro Pacjent: XV 750 1996 r.
Wakuometr podłączam do pierwszego cylindra (tylnego) do króćca zaślepionego bezpośrednio przy połączeniu gaźnika z cylindrem, a do drugiego cylindra (przedniego) podłączam do króćca który zaślepia jedno z wyjść trójnika zaraz obok atrapy filtra z lewej strony motocykla? Zrobiłem tak ostatnio, przedni cylinder wyraźnie pociągał mocniej olej do siebie, więc wyrównałem je na zero. Mam jednak wrażenie że po tym właśnie zabiegu motocykl po przejechaniu ok. 20 km zaczyna nierówno pracować na wolnych obrotach (faluje). Możliwe że nie był dostatecznie rozgrzany przed synchro i muszę je wykonać ponownie, tym razem na pełnym rozgrzaniu silnika. Nie jestem jednak pewien czy na pewno podłączam wakuometr we właściwe miejsca
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Wakuometr podłączam do pierwszego cylindra (tylnego) do króćca zaślepionego bezpośrednio przy połączeniu gaźnika z cylindrem, a do drugiego cylindra (przedniego) podłączam do króćca który zaślepia jedno z wyjść trójnika zaraz obok atrapy filtra z lewej strony motocykla? Zrobiłem tak ostatnio, przedni cylinder wyraźnie pociągał mocniej olej do siebie, więc wyrównałem je na zero. Mam jednak wrażenie że po tym właśnie zabiegu motocykl po przejechaniu ok. 20 km zaczyna nierówno pracować na wolnych obrotach (faluje). Możliwe że nie był dostatecznie rozgrzany przed synchro i muszę je wykonać ponownie, tym razem na pełnym rozgrzaniu silnika. Nie jestem jednak pewien czy na pewno podłączam wakuometr we właściwe miejsca
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka