REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Panowie. Mam problem z gaziorami. Śruby składu mieszanki się kręcą lekko, na jednej czuć że jest luźna bo da się wyczuć skok sprężyny jak dociskam. Ale za diabla nie chcą wyjść z gaźnika te śruby. W środku jest jakby jakąś rurka termokurczliwa czy coś. Możliwe że gwint jest zjechany?
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
W gnieździe znajduje się oring uszczelniający śrubę składu mieszanki.
http://allegro.pl/dysza-regulacji-miesz ... 03020.html
http://allegro.pl/dysza-regulacji-miesz ... 03020.html
Wąsaty7
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Historia taka, ktoś tam siedział i na śrubę składu mieszanki założyć termokurczliwke. Wychodzi na to że brak gwintu. Czyli teoretycznie gaźniki śmietnik.
- kiler73
- Posty: 164
- Rejestracja: 15 grudnia 2013, 17:08
- Motocykl: virago 1100 -94
- Lokalizacja: Prawie Rzeszów
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Witam. Ma ktoś jeszcze tego PDFa ze zdjęciami bo w dziale download link nie działa.
Prosiłbym na e-maila kiler73@tlen.pl dzięki
Prosiłbym na e-maila kiler73@tlen.pl dzięki
"Podczas jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." Burt Munro
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
I co kiler73 dostałeś tego pdfa? Bo i mi by się przydał
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Killer 73,masz na poczcie.............do odbioru
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
Re: REGULACJA GAŹNI4KA 535 Z FOTKAMI
To i ja poproszę na mhonzik@o2.pl
- Sławek66
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 marca 2018, 14:17
- Motocykl: suzuki Boulevard
- Lokalizacja: Zabłudów pow. Białostocki
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Też bym się chętnie podłączył pod tego pdf slas@o2.pl
- MarcinS
- Posty: 655
- Rejestracja: 03 grudnia 2017, 19:07
- Motocykl: Virago XV535 2YL '93
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNI4KA 535 Z FOTKAMI
mhonzik pisze:To i ja poproszę na mhonzik@o2.pl
Poszło.Sławek66 pisze:Też bym się chętnie podłączył pod tego pdf slas@o2.pl
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"
I am a man who walks alone"
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Witam wszystkich.Potrzebuję pomocy.
Wrzuci mi ktoś na maila tego pdf-a z regulacją gaźników? Moja Virago 535 nie wchodzi na obroty, dławi się. Po częściowym zatkaniu wlotów powietrza jest o tyle lepiej, że dobrze chodzi na wolnych obrotach ale rozpędza się do max 90 km/h po czym traci moc i lekko przy tym przerywa. Tak jak by chciała załapać ale nie może.
Wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa na nowe i myślę, że po takiej operacji regulacja gaźnika jest niezbędna.
Z góry dziękuję za pomoc.
Wrzuci mi ktoś na maila tego pdf-a z regulacją gaźników? Moja Virago 535 nie wchodzi na obroty, dławi się. Po częściowym zatkaniu wlotów powietrza jest o tyle lepiej, że dobrze chodzi na wolnych obrotach ale rozpędza się do max 90 km/h po czym traci moc i lekko przy tym przerywa. Tak jak by chciała załapać ale nie może.
Wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa na nowe i myślę, że po takiej operacji regulacja gaźnika jest niezbędna.
Z góry dziękuję za pomoc.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Stan membran sprawdzałeś ?_Michał_ pisze: ↑07 sierpnia 2018, 22:21 Moja Virago 535 nie wchodzi na obroty, dławi się. Po częściowym zatkaniu wlotów powietrza jest o tyle lepiej, że dobrze chodzi na wolnych obrotach ale rozpędza się do max 90 km/h po czym traci moc i lekko przy tym przerywa. Tak jak by chciała załapać ale nie może.
Wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa na nowe i myślę, że po takiej operacji regulacja gaźnika jest niezbędna.
Z góry dziękuję za pomoc.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Stan membran sprawdzał mechanik i powiedział, że są w dobrej kondycji. Dodam, że motocykl stał około roku na dworze bez odpalania. Zaprowadziłem go do mechanika, żeby go przynajmniej uruchomił. Uruchomić się udało ale żeby móc jeździć to przytkał wloty powietrza. Myślałem, że po wymianie filtrów będzie już ok ale okazuje się, że jest tak jak było. Szmaty z filtra wyjąłem i jest to samo. Mechanik powiedział, że regulację gaźnika robił na wolnych obrotach a na forum czytam, że żeby dobrze ustawić mieszankę powietrze-paliwo to trzeba wkręcać silnik na wysokie obroty. Jak powinno się to robić?
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Mogę prosić o przesłanie zdjęcia albo czegokolwiek co pokazuje które śrubki są od regulacji powietrza?
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Ok, znalazłem te śrubki. Odkręcałem je po pół obrotu aż do momentu, kiedy zaczął strzelać czyli paliwa było już za dużo a silnik cały czas się dławił. Czyli w żadnym położeniu nie był wstanie wejść normalnie na obroty. W pewnym momencie wystrzeliło mi nawet jedną śrubkę i okazało się, że nie ma tam tego gumowego oringu. Jest tylko srubka, sprężynka i podkładka. Może to powoduje, że dostaje jakieś dodatkowe powietrze?
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Tymi śrubami ustawiasz prawidłowy skład mieszanki na jałowym po nagrzaniu silnika, wykręcasz 2 obr. i szukasz punktu największych obrotów i najbardziej równej pracy zmniejszając jednocześnie obroty tą śrubą z pokrętłem pomiędzy gaziorami.
Co do strzelania to może poziom paliwa, świece.
Co do strzelania to może poziom paliwa, świece.
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Dzięki, jutro spróbuję. Myślisz, że przez zmniejszenie obrotów tą śrubą pomiędzy gaznikami silnik przestanie się dławić?
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Tego nie wiem, podałem jak kręcić tymi śrubami od składu mieszanki i po poprawnej regulacji powinno być ok, ale w gaźniku jest jeszcze do sprawdzenia poziom paliwa i synchronizacja
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
sklad na sluch można zrobić , ustawiasz ,krecisz ,zeby miala jak najwyższe obroty , potem można sprawdzic tylko synchro , najtanszy sposób
ja już tak sie naumiał krecić , że colortune siada
ja już tak sie naumiał krecić , że colortune siada
- Wesoly
- Posty: 1660
- Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
- Motocykl: H-D
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
535-> 1100-> FAT BOB-> SPORT GLIDE
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
można prosić o pdf’a na
kazikm3@gmail.com
kazikm3@gmail.com
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Witam
Prosze o pdf-a z fotkami
na
starka@vp.pl
Dziękuję
Ponawiam prośbę o pdf-a z fotkami- regulacja gaźnika 535.
Dziękuję
Prosze o pdf-a z fotkami
na
starka@vp.pl
Dziękuję
Ponawiam prośbę o pdf-a z fotkami- regulacja gaźnika 535.
Dziękuję
Ostatnio zmieniony 14 października 2018, 20:22 przez starka, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Cześć,
Wydawało by się ze wszytko w temacie zostało powiedziane, ale jak zwykle mam masę pytań:
Po pierwsze primo: jaka jest wyjściowa pozycja śrubki od synchronizacji? Jak ustawiam ją w pozycji prawie max wykręconej to są największe obroty, silnik najrówniej pracuje, ale na podciśnienie chce wyssać cały olej z miernika (tylni gar). Czy powinna być jakaś konkretna pozycja tej śrubki przed rozpoczęciem regulacji?
Drugie primo: podczas regulacji na jałowym biegu mam wrażenie że tylko tylni gaźnik reaguje na kręcenie. W przednim jakby nic to nie zmieniało
(ale pali na dwa gary..)
Trzecie primo: Podczas ściągania "forumowego wakuometru" zauważyłem że jak nie mam założonego kapturka na króćcu podciśnienia w tylnym garze to gaśnie a jak jest na odwrót to nie (a też chyba powinno)
Czwarte primo: Piszecie o różnych patentach typu colortune itp, a co myślicie o instalacji lambdy i pomiarze jej napięcia w trakcie regulacji?
Z góry dzięki za odpowiedź
Wydawało by się ze wszytko w temacie zostało powiedziane, ale jak zwykle mam masę pytań:
Po pierwsze primo: jaka jest wyjściowa pozycja śrubki od synchronizacji? Jak ustawiam ją w pozycji prawie max wykręconej to są największe obroty, silnik najrówniej pracuje, ale na podciśnienie chce wyssać cały olej z miernika (tylni gar). Czy powinna być jakaś konkretna pozycja tej śrubki przed rozpoczęciem regulacji?
Drugie primo: podczas regulacji na jałowym biegu mam wrażenie że tylko tylni gaźnik reaguje na kręcenie. W przednim jakby nic to nie zmieniało
(ale pali na dwa gary..)
Trzecie primo: Podczas ściągania "forumowego wakuometru" zauważyłem że jak nie mam założonego kapturka na króćcu podciśnienia w tylnym garze to gaśnie a jak jest na odwrót to nie (a też chyba powinno)
Czwarte primo: Piszecie o różnych patentach typu colortune itp, a co myślicie o instalacji lambdy i pomiarze jej napięcia w trakcie regulacji?
Z góry dzięki za odpowiedź
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Witem,też prosiłbym o tego PDF-a przemekj@o2.pl
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 czerwca 2020, 08:57
- Motocykl: Virago 535S 2YL 1997
- Lokalizacja: Wybrzeże Środkowe
- Wiek: 70
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Podłączę się do tego tematu.Blunio pisze: ↑25 kwietnia 2015, 22:21Warto jednak dodać jedno. Otóż 99% prac obsługowych, pielęgnacyjnych i kosmetycznych zrobimy bez wyjmowania gaźników, który to zabieg dla mniej wprawionych w robótkach ręcznych może zająć i pół dnia. W praktyce wyjęcie gaźników jest potrzebne dla udrożnienia dysz ssania. Amen
Jak zdjąć pokrywę komory pływaka drugiego cylindra by dostać się do zaworka iglicowego ? Blokuje mi trójnik przewodów paliwowych a z drugiej strony uchwyt pancerza linki.
I nie żal nic... i żal tak wiele...