Virago 750 cały czas za bogato - ciężko się wkręca przerywa
: 13 maja 2021, 09:56
Witam serdecznie!
Przeczytałem już chyba wszystkie wątki z forum odnośnie gaźników regulacji itp. jednak nie umiem znaleźć przyczyny ich niedomagania.
Generalnie cały czas świece na tylnym cyl.są okopcone.
Zanim zacząłem zmieniać ustawienia, wyregulowałem zawory, sprawdziłem kompresję (na obu około 8,8 Atm.) pomierzyłem oporność cewek, opór impulsatora, sprawdzam plakiem szczelność dolotów za każdym razem po zamontowaniu gaźników, wymienione króćce gaźników oraz zaworek w jednym gaźniku + synchronizacja, nowe świece - 2 komplety.
1. Zastana regulacja to: regulacja mieszanki 2,5obrotu, poziom w paliwa poniżej fabrycznego i to dużo około 5-6 mm, iglice opuszczone na maxa - przednia swieca kolor ok, tylna czarna - moto jedzie max 120 km/h - przyspiesza od 4 tys obrotów
2. Wyczyszczenie gaźnika, wymiana zaworka, Zmiana na poziom 2 mm poniżej pokrywy (zalecany) podniesiona iglica na pierwszym cyl. na obu za bogato
kręcenie srubą mieszanki nie wiele daje, jedzie 110 km/h wkręca sioe fajnie na obroty
3. ponowne wyjęcie gaźników - sprawdzenie czystosci dysz itd, opuszczenie iglic na maxa wdół - wkręca sie od 4 tys, przerywa , za szybkie dodawanie gazu powoduje muła, powyżej 4 tys obrotów fajnie pracuje.
zastanawiam sie nad powtórnym obniżeniem poziomu paliwa, wymianie dysz powietrznych na większe. obawiam sie wytarcia gniazda i iglicy ale na oko wygladaja ok. nie zależy mi na osiągach tylko zeby się fajnie wkręcał i równo pracował w całym zakresie obrotów
proszę o konstruktywne porady, nie bede ukrywał że liczę na pomoc Waldiego, który na tym forum jest prawdziwą skarbnicą wiedzy, pozdrawiam
Przeczytałem już chyba wszystkie wątki z forum odnośnie gaźników regulacji itp. jednak nie umiem znaleźć przyczyny ich niedomagania.
Generalnie cały czas świece na tylnym cyl.są okopcone.
Zanim zacząłem zmieniać ustawienia, wyregulowałem zawory, sprawdziłem kompresję (na obu około 8,8 Atm.) pomierzyłem oporność cewek, opór impulsatora, sprawdzam plakiem szczelność dolotów za każdym razem po zamontowaniu gaźników, wymienione króćce gaźników oraz zaworek w jednym gaźniku + synchronizacja, nowe świece - 2 komplety.
1. Zastana regulacja to: regulacja mieszanki 2,5obrotu, poziom w paliwa poniżej fabrycznego i to dużo około 5-6 mm, iglice opuszczone na maxa - przednia swieca kolor ok, tylna czarna - moto jedzie max 120 km/h - przyspiesza od 4 tys obrotów
2. Wyczyszczenie gaźnika, wymiana zaworka, Zmiana na poziom 2 mm poniżej pokrywy (zalecany) podniesiona iglica na pierwszym cyl. na obu za bogato
kręcenie srubą mieszanki nie wiele daje, jedzie 110 km/h wkręca sioe fajnie na obroty
3. ponowne wyjęcie gaźników - sprawdzenie czystosci dysz itd, opuszczenie iglic na maxa wdół - wkręca sie od 4 tys, przerywa , za szybkie dodawanie gazu powoduje muła, powyżej 4 tys obrotów fajnie pracuje.
zastanawiam sie nad powtórnym obniżeniem poziomu paliwa, wymianie dysz powietrznych na większe. obawiam sie wytarcia gniazda i iglicy ale na oko wygladaja ok. nie zależy mi na osiągach tylko zeby się fajnie wkręcał i równo pracował w całym zakresie obrotów
proszę o konstruktywne porady, nie bede ukrywał że liczę na pomoc Waldiego, który na tym forum jest prawdziwą skarbnicą wiedzy, pozdrawiam