Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Witam serdecznie wszystkich. Mam bardzo duży problem z moją XV 1000 w a mianowicie na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu po wyżej 2200 obr. strzela we wszystko co się da. Nie domaga jak by drugi cylinder. Ciśnienie 10,3 atm, rozrząd na znakach, gaźniki podmienione z innego chodzącego moto, zawory OK, impulsator OK, moduł i map sensor sprawdzony, cewki z nowymi przewodami, nowe świece, pompa paliwa sprawna. Ręce mi już opadły
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
jako użytkownik XV1000 łącze się z Tobą w bólu.
nie mam pomysłu co lalce dolega
nie mam pomysłu co lalce dolega
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Ok , bez paniki . Sam wszystko robiłeś sam i jesteś pewien tego co napisałeś wyżej , czy zleciłeś w warsztacie ? Wydechy masz puste czy z jakims kilerem ?siwy72 pisze: ↑19 października 2020, 12:41 Witam serdecznie wszystkich. Mam bardzo duży problem z moją XV 1000 w a mianowicie na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu po wyżej 2200 obr. strzela we wszystko co się da. Nie domaga jak by drugi cylinder. Ciśnienie 10,3 atm, rozrząd na znakach, gaźniki podmienione z innego chodzącego moto, zawory OK, impulsator OK, moduł i map sensor sprawdzony, cewki z nowymi przewodami, nowe świece, pompa paliwa sprawna. Ręce mi już opadły
Ciśnienie 10,3 na dwóch cylindrach ? Jak tak to sprawdzenia cały układ powietrzny czy jest szczelny .Rama czy śrubka do spuszczania oleju jest wkręcona , króćce dolotowe i ssące , czy nie mają pęknieć , czy sa szczelne , kapturki na króćcach ssących i przewody podciśnienia ( jeżeli występują ) Czy w Twoim motocyklu jest boost sensor ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Trudno mi radzić co do Virago 1000, bo nie miałem.
Ale kiedyś walczyłem cały dzień z "maluchem", czyli PF-126. Na wolnych obrotach chodził, po dodaniu gazu się dławił. Rozebrałem cały gaźnik, przeczysciłem, przedmuchalem i ... nic. Wymieniłem podroby w pompie paliwa i aparacie zapłonowym, nowe świece i przewody. I ... nic. Kumpel kazał sprawdzić rozrząd, bo może przeskoczył. Nie przeskoczył. Już wieczorem, załamany na maksa kilka razy bezwiednie przytkałem dłonią gaźnik na pracującym silniku. I .... BINGO ! Wszystko zaczęło chodzić jak w zegarku. Prawdopodobnie w kanalikach gaźnika siedział jakiś paprochów, ale pewności nie mam.
Potem udało mi się jeszcze raz zastosować podobny MYK w aucie siostry, tylko bez tego niepotrzebnego grzebania.
Po co o tym pisze ? Ano żeby podtrzymać Kolegę na duchu i żeby się nie zniechęcał. Czasem to tylko jakaś pierdoła, a krwi napsuje
Ale kiedyś walczyłem cały dzień z "maluchem", czyli PF-126. Na wolnych obrotach chodził, po dodaniu gazu się dławił. Rozebrałem cały gaźnik, przeczysciłem, przedmuchalem i ... nic. Wymieniłem podroby w pompie paliwa i aparacie zapłonowym, nowe świece i przewody. I ... nic. Kumpel kazał sprawdzić rozrząd, bo może przeskoczył. Nie przeskoczył. Już wieczorem, załamany na maksa kilka razy bezwiednie przytkałem dłonią gaźnik na pracującym silniku. I .... BINGO ! Wszystko zaczęło chodzić jak w zegarku. Prawdopodobnie w kanalikach gaźnika siedział jakiś paprochów, ale pewności nie mam.
Potem udało mi się jeszcze raz zastosować podobny MYK w aucie siostry, tylko bez tego niepotrzebnego grzebania.
Po co o tym pisze ? Ano żeby podtrzymać Kolegę na duchu i żeby się nie zniechęcał. Czasem to tylko jakaś pierdoła, a krwi napsuje
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Hmmm moim zdaniem to zawory, albo się wieszają ( podpinają ) lub są wypalone.
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Może wał korbowy się skrzywił. A może poszli do lasu
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
nie pomagasz
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Może inaczej zaczniemy ... a od czego to się zaczęło ? Było coś robione przy motocyklu czy tak "samo z siebie" ?siwy72 pisze: ↑19 października 2020, 12:41 Witam serdecznie wszystkich. Mam bardzo duży problem z moją XV 1000 w a mianowicie na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu po wyżej 2200 obr. strzela we wszystko co się da. Nie domaga jak by drugi cylinder. Ciśnienie 10,3 atm, rozrząd na znakach, gaźniki podmienione z innego chodzącego moto, zawory OK, impulsator OK, moduł i map sensor sprawdzony, cewki z nowymi przewodami, nowe świece, pompa paliwa sprawna. Ręce mi już opadły
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Świece, że są nowe nie znaczy, że sprawne. Gaźniki jak podmieniasz z innego moto to wymagają regulacji. Wydechy masz seryjne czy puste? Sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności: pomiędzy filtrem a gaźnikami, pomiędzy gaźnikami a cylindrami, na wydechach. Filtr powietrza nowy? Cewki z przewodami wymieniałeś, a jak fajki? Jak sprawdzałeś pompę paliwa? Z naszej strony to trochę szukanie po omacku jest. Siądź kiedyś w garażu i posprawdzaj wszystko raz jeszcze na spokojnie. Możesz jeszcze ładowanie posprawdzać czy jakiegoś przebicia nie ma i czy regulator i akumulator ok.
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Tak trochę żartem na otuchę " Pewnie COVID-a 19 złapała "
Wyleczymy. Dzięki za odzew jutro lub w sobotę jeszcze sprawdzę szczelność dolotu, zaczęło się od spalenia reglera potem altek i aku, zaczął chodzić na jeden gar i z bidą przyjechałem do domu (dzięki Blunio). Vinny - wydechy były puste wcześniej z db kilerem a teraz robione z wytłumieniem, wszystko mierzyłem sam tzn. za Waszymi radami z forum, ciśnienie 10.3 na obu cylindrach, jest Boost sensor - sprawny ciągnie, ma napięcie.
Znalazłem urwany przewód na wysokości główki ramy w kolorze czerwonym lub czerwono/białym z łączeniem na wcisk takim pojedyńczym, więc cała instalacja po kablu do sprawdzenia i przeczyszczenia, dzisiaj połowę sprawdziłem. Zobaczymy w sobotę wieczorkiem. Sprawdzę wszystko i napiszę Wam co w trawie piszczy. Dzięki za odzew
Wyleczymy. Dzięki za odzew jutro lub w sobotę jeszcze sprawdzę szczelność dolotu, zaczęło się od spalenia reglera potem altek i aku, zaczął chodzić na jeden gar i z bidą przyjechałem do domu (dzięki Blunio). Vinny - wydechy były puste wcześniej z db kilerem a teraz robione z wytłumieniem, wszystko mierzyłem sam tzn. za Waszymi radami z forum, ciśnienie 10.3 na obu cylindrach, jest Boost sensor - sprawny ciągnie, ma napięcie.
Znalazłem urwany przewód na wysokości główki ramy w kolorze czerwonym lub czerwono/białym z łączeniem na wcisk takim pojedyńczym, więc cała instalacja po kablu do sprawdzenia i przeczyszczenia, dzisiaj połowę sprawdziłem. Zobaczymy w sobotę wieczorkiem. Sprawdzę wszystko i napiszę Wam co w trawie piszczy. Dzięki za odzew
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Napisz jak u Ciebie biegną przewody podciśnienia z boost sensora .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Staram się jak inni ale lepszy będzie jednak mechanik, co się zna
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Witam ponowniesiwy72 pisze: ↑20 października 2020, 22:07 zaczęło się od spalenia reglera potem altek i aku, zaczął chodzić na jeden gar i z bidą przyjechałem do domu ... Znalazłem urwany przewód na wysokości główki ramy w kolorze czerwonym lub czerwono/białym z łączeniem na wcisk takim pojedyńczym, więc cała instalacja po kablu do sprawdzenia i przeczyszczenia, dzisiaj połowę sprawdziłem.
Myślę że jak zaczęło się odinstalacji elektrycznej to należy iść tym tropem. Coś się omsknelo przy robocie i teraz trzeba IMHO tam szukać
Melduj jakie robisz postępy
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Witam ponownie. Wczoraj sprawdziłem wszystkie połączenia w instalacji oprócz włączników na kierownicy, Znalazłem naderwane dwa przewody ( zalutowałem i termokurczka potem izolacja ), VINNY - przewód podciśnienia mam z boostera do przedniego króćca drugi zaślepiony, szczelny i na drugim króćcu zaślepiony. Impulsator też podmieniłem na kupiony z alledrogo od polecanego Tu Pana - pomiary na zimnym prawidłowe. Nie wiem jak sprawdzić te dwa przekaźniki małe i tą diodę https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci ... spf-viewer
Wymienię też pompkę paliwa bo może ciśnienia nie daje takiego jak trzeba oraz następne nowe świece i znowu próba.
Nie mam chyba tych gumowych nakładek "13 DAMPER,IGN COIL" na cewce ale chyba to nie ma znaczenia.
Wymienię też pompkę paliwa bo może ciśnienia nie daje takiego jak trzeba oraz następne nowe świece i znowu próba.
Nie mam chyba tych gumowych nakładek "13 DAMPER,IGN COIL" na cewce ale chyba to nie ma znaczenia.
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Przewód czerwono biały na wysokości główki ramy to może być przewód od cewki( w tym przypadku nie było by iskry na którymś z cylindrów ). W mojej 750 nie ma boost sensora , ale wydaje mi się , że przewód podcisnienia powinien być podłączony do dwóch kolektorów ssących , spróbuj za pomocą trójnika rozdzielić je na obydwa kolektory ( zapytaj 2007 XV1700 bo też ma 1000 ). Generalnie rdzeń cewki musi mieć masę i ona jest przez śrubkę , którą przykręcasz cewkę , drugi koniec Jak nie masz oryginalnej gumy , możesz okręcić izolacją , ale to chyba po to , żeby nie latała ( niech wypowie się ktoś , kto się lepiej zna na elektryce )Jeszcze jedno w Clymerze jest błąd , jeżeli chodzi o kolejność podkładek pod iglicą , ale to błąd musiał by być w obydwu gażnikach . Czy sprawdzałeś czy jest iskra na obu świecach ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
podciśnienie może iść z jednego kolektora albo z dwóch, u mnie nie odczułem różnicy.
booo
boost sensor wykrywa spadek podciśnienia w kolektorze podczas WOT(i nie chodzi o terytorialsów tylko Wide Open Throttle czyli pełny gaz)
booo
boost sensor wykrywa spadek podciśnienia w kolektorze podczas WOT(i nie chodzi o terytorialsów tylko Wide Open Throttle czyli pełny gaz)
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Rozwaliłeś mnie jeszcze się tak nie uśmiałem
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
No to przynajmniej z tym mamy jasność .2007XV1700 pisze: ↑25 października 2020, 21:19 podciśnienie może iść z jednego kolektora albo z dwóch, u mnie nie odczułem różnicy.
booo
boost sensor wykrywa spadek podciśnienia w kolektorze podczas WOT(i nie chodzi o terytorialsów tylko Wide Open Throttle czyli pełny gaz)
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
vinny pisze: ↑26 października 2020, 20:09No to przynajmniej z tym mamy jasność .Czy w Twojej virago masz system dopalania spalin ?2007XV1700 pisze: ↑25 października 2020, 21:19 podciśnienie może iść z jednego kolektora albo z dwóch, u mnie nie odczułem różnicy.
booo
boost sensor wykrywa spadek podciśnienia w kolektorze podczas WOT(i nie chodzi o terytorialsów tylko Wide Open Throttle czyli pełny gaz)
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Witam ponownie. Wreszcie chodzi. Co było ? ELEKTRYKA.
Wypięte dwa piny z kostki tej do tzw Diody, nie było styku i moto palił ale nie wchodził na obroty powyżej 2500 i oczywiście strzelał we wszystko co się dało. Dodatkowo znalazłem pod moto w tej wiązce przewód który też nie miał dobrego styku. Po tych naprawach moto zapalił i ku mojemu zdziwieniu bez problemu wchodził na obroty więc nie mogłem nacieszyć się. Jeszcze gaźnik muszę ustawić na mniejszy poziom paliwa na 2 cylku bo świece okopcone na czarno.
Dzięki WSZYSTKIM za pomoc i dobre słowo w wiadomościach prywatnych jak i tu na forum.
Wypięte dwa piny z kostki tej do tzw Diody, nie było styku i moto palił ale nie wchodził na obroty powyżej 2500 i oczywiście strzelał we wszystko co się dało. Dodatkowo znalazłem pod moto w tej wiązce przewód który też nie miał dobrego styku. Po tych naprawach moto zapalił i ku mojemu zdziwieniu bez problemu wchodził na obroty więc nie mogłem nacieszyć się. Jeszcze gaźnik muszę ustawić na mniejszy poziom paliwa na 2 cylku bo świece okopcone na czarno.
Dzięki WSZYSTKIM za pomoc i dobre słowo w wiadomościach prywatnych jak i tu na forum.
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
Re: Maszyna kuleje. Ręce opadają 😟
Życzę wszystkim takie zakończenia w razie "W" ze swoimi maszynami.