Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Witam, problem polega na tym:
Motocykl zaraz po odpaleniu pozostawiam na ssaniu i sukcesywnie jak się zwiększają obroty na biegu jałowym- silnik się rozgrzewa popuszczam ssanie do momentu aż się zagrzeje i ssanie zamykam a motocykl trzyma równo obroty 800.
Problem występuje w chwili kiedy chce jechać i dodając gazu szarpie. Nie jest to ważne czy dodaje spokojnie gazu czy mocniej manetkę odkręcę. Powyżej 1800 szarpie. Szczególnie odczuwalne jest to podczas jazdy w 2 osoby.
Przestaje szarpać po przejechaniu około 5 km. I już wszystko jest dobrze do czasu ponownego wystygnięcia silnika i odpalenia go kolejnego dnia.
Poniżej zdjęcia świec. Czy to może być wina złe wyregolowanego składu mieszanki wolnych obrotów?
Temat powiązany z
https://virago.com.pl/viewtopic.php?f=2 ... &start=150
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Motocykl zaraz po odpaleniu pozostawiam na ssaniu i sukcesywnie jak się zwiększają obroty na biegu jałowym- silnik się rozgrzewa popuszczam ssanie do momentu aż się zagrzeje i ssanie zamykam a motocykl trzyma równo obroty 800.
Problem występuje w chwili kiedy chce jechać i dodając gazu szarpie. Nie jest to ważne czy dodaje spokojnie gazu czy mocniej manetkę odkręcę. Powyżej 1800 szarpie. Szczególnie odczuwalne jest to podczas jazdy w 2 osoby.
Przestaje szarpać po przejechaniu około 5 km. I już wszystko jest dobrze do czasu ponownego wystygnięcia silnika i odpalenia go kolejnego dnia.
Poniżej zdjęcia świec. Czy to może być wina złe wyregolowanego składu mieszanki wolnych obrotów?
Temat powiązany z
https://virago.com.pl/viewtopic.php?f=2 ... &start=150
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
800 na jałowym to za mało ale to nie jest przyczyną.
Świece są w porządku ale sprawdź szczeliny.
Układ ssania/w wzbogacania mieszanki do przeglądu i sprawdź membrany.
Świece są w porządku ale sprawdź szczeliny.
Układ ssania/w wzbogacania mieszanki do przeglądu i sprawdź membrany.
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Szczeliny rozumiem na zaworach?
Tematem zajmę się po niedzieli jak będzie znośna pogarda. Problem wynikł na jesieni. Zakupiłem tez nowe uszczelki pomiędzy króćce ssące a głowice. Ostatnio podczas wyjmowa pękła l, uszczelnione to sylikonem temperaturowym ale przy okazji sprawdzania membran i układu ssania obie wymienie na nowe.
Zastanawia mnie jednak to szarpanie. Kiedyś zatrzymałem się aby sprawdzić. I tak jakby lewy cylinder wtedy niedomagal. Po dodaniu gazu na wolnych obrotach nie przepalały na ten cylinder. Czy zdjąłem kopułkę od lewego cylindra czy była założona wtedy nie było różnicy przy gazowaniu- pracował nierówno. Jak zrobiłem to samo z prawym cylindrem motocykl gasł. Czyli wychodzi na to ze coś z lewym nie tak.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tematem zajmę się po niedzieli jak będzie znośna pogarda. Problem wynikł na jesieni. Zakupiłem tez nowe uszczelki pomiędzy króćce ssące a głowice. Ostatnio podczas wyjmowa pękła l, uszczelnione to sylikonem temperaturowym ale przy okazji sprawdzania membran i układu ssania obie wymienie na nowe.
Zastanawia mnie jednak to szarpanie. Kiedyś zatrzymałem się aby sprawdzić. I tak jakby lewy cylinder wtedy niedomagal. Po dodaniu gazu na wolnych obrotach nie przepalały na ten cylinder. Czy zdjąłem kopułkę od lewego cylindra czy była założona wtedy nie było różnicy przy gazowaniu- pracował nierówno. Jak zrobiłem to samo z prawym cylindrem motocykl gasł. Czyli wychodzi na to ze coś z lewym nie tak.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Szczeliny na świecach.
Luzy zaworowe też możesz sprawdzić
Nie ma lewego i prawego cylindra jest pierwszy i drugi. Pierwszy to ten z tyłu.
Może być problem z impulsatorami/impulsatorem albo z cewkami ale tu wychodzi problem po zagrzaniu silnika a u Ciebie problem ustaje.
Może być problem z przewodami WN albo z fajką.
Przerwy w zapłonie i szarpanie zimnym to raczej wina układu zasilania paliwo/powietrze chociaż ciężko diagnozować na odległość.
U mnie winna była cewka zapłonowa.
Zamień cewki miejscami i zobacz czy przerywa ten drugi cylinder.
Tak teraz patrzę i na pierwszym zdjęciu swieca wskazuje na zbyt ubogą mieszankę.
Inna rzecz że świece trzeba dobrze wygrzać przed sprawdzeniem inaczej depozyt węglowy z obrotów biegu jałowego przekłamuje odczyt
Luzy zaworowe też możesz sprawdzić
Nie ma lewego i prawego cylindra jest pierwszy i drugi. Pierwszy to ten z tyłu.
Może być problem z impulsatorami/impulsatorem albo z cewkami ale tu wychodzi problem po zagrzaniu silnika a u Ciebie problem ustaje.
Może być problem z przewodami WN albo z fajką.
Przerwy w zapłonie i szarpanie zimnym to raczej wina układu zasilania paliwo/powietrze chociaż ciężko diagnozować na odległość.
U mnie winna była cewka zapłonowa.
Zamień cewki miejscami i zobacz czy przerywa ten drugi cylinder.
Tak teraz patrzę i na pierwszym zdjęciu swieca wskazuje na zbyt ubogą mieszankę.
Inna rzecz że świece trzeba dobrze wygrzać przed sprawdzeniem inaczej depozyt węglowy z obrotów biegu jałowego przekłamuje odczyt
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Sprawdzę przerwę w świecach.
Co do nich to przejechane około 2000 km. Może nie wiele ale chyba już mogły się wygrzać. Jeździły w ciepłe dni. Silnik wg wskazania w korku wlewu oleju to 90 stopni. Trasy nie za wielkie takie średnio w granicach 150km.
A czy takie obiawy mogą być spowodowane zła regulacja śruby składu mieszanki wolnych obrotów?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do nich to przejechane około 2000 km. Może nie wiele ale chyba już mogły się wygrzać. Jeździły w ciepłe dni. Silnik wg wskazania w korku wlewu oleju to 90 stopni. Trasy nie za wielkie takie średnio w granicach 150km.
A czy takie obiawy mogą być spowodowane zła regulacja śruby składu mieszanki wolnych obrotów?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Nie ma czegoś takiego jak skład mieszanki wolnych obrotów.
Jest regulacja obrotów biegu jałowego i śruba składu mieszanki.
Podnieś obroty do poziomu 950obr/min i sprawdź.
Za nisko ustawione obroty biegu jałowego skutkują zawahaniem przy odkręcaniu manety i zatartą "górą silnika" ze względu na zbyt niskie ciśnienie oleju (pompa oleju musi mieć odpowiednie obroty aby wygenerować minimalne ciśnienie które nasmaruje "górę")
Jest regulacja obrotów biegu jałowego i śruba składu mieszanki.
Podnieś obroty do poziomu 950obr/min i sprawdź.
Za nisko ustawione obroty biegu jałowego skutkują zawahaniem przy odkręcaniu manety i zatartą "górą silnika" ze względu na zbyt niskie ciśnienie oleju (pompa oleju musi mieć odpowiednie obroty aby wygenerować minimalne ciśnienie które nasmaruje "górę")
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- BARTEZ_TK
- Posty: 450
- Rejestracja: 17 listopada 2019, 07:59
- Motocykl: VIRAGO 1100
- Lokalizacja: KIELCE
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Pisząc "góra" masz na mysli dźwigienki zawór i prowadnice zawór czy górną część tulei cylindrów bo to może skutkować nawet urwaniem korony tłoka.2007XV1700 pisze: ↑10 lutego 2020, 21:09
Za nisko ustawione obroty biegu jałowego skutkują zawahaniem przy odkręcaniu manety i zatartą "górą silnika" ze względu na zbyt niskie ciśnienie oleju (pompa oleju musi mieć odpowiednie obroty aby wygenerować minimalne ciśnienie które nasmaruje "górę")
Pić pi#÷%×lić nie żałować bida musi pofolgować
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
"góra" czyli od uszczelki pod głowicą w górę
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- marian07
- Posty: 270
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Na razie zostaw te sprawy opisane wyżej i zacznij od poziomu paliwa w gaznikach, jeśli będą za niskie masz przyczynę.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Kolor świec nie wskazuje na zbyt niski poziom paliwa, chyba że świece nie zostały odpowiednio "przepalone". Ja bym zaczął od wkręcenia śrubek wolnych obrotów i wykręcenia zgodnie z instrukcją (jak pamiętam to 2,5 obrotu). Sprawdzić poziomy paliwa też nie zaszkodzi.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Niestety rozłożyło mnie trochę i dałem sobie spokój z pracami w garażu w ten weekend. Wracam do tematu w nastepny weekend ewentualnie jakos na tygodniu jeśli zdrowie pozwoli.
Dziekuje za sugestie. Będziemy w kontakcie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziekuje za sugestie. Będziemy w kontakcie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Witajcie po małej przerwie.
Poziom paliwa w gaźnikach jak na zdjęciach. Około 2 mm ponizej łączenia Komory pływakowej. Taki sam dla obu gaźników. Przerwy na świecach fabryczne 0,7mm.
Dzis po odpaleniu rozgrzaniu silnika zdziwiłem się bardzo kiedy chcąc sprawdzić jak działają poszczególne cylindry zdjąłem fajkę z jednego a później x drogiego. Różnica w obrotach była pomiędzy cylindrami około 200 obrotów. Może deko więcej. Wkręciłem obie śruby składu mieszanki i wykręciłem na 3,5 obrotu. Sprawdziłem pracę poszczególnych cylindrów po zdjęciu fajek. Było już lepuej. Gaźnik od cylindra pierwszego od strony przodu czyli wg wskazania jednego z forumowicza 2 cylinder:)) dodatkowo odkręciłem jeszcze o kolejne 0,5 obrotu. Teraz prawie identycznie pracują cylindry. Choć nie jest to perfekt.
Moto nie jezdzilem bo jeszcze nie wyzdrowiałem, nie wiem czy szarpie. Coś jeszcze sprawdzic? - macie jakieś propozycje? Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Poziom paliwa w gaźnikach jak na zdjęciach. Około 2 mm ponizej łączenia Komory pływakowej. Taki sam dla obu gaźników. Przerwy na świecach fabryczne 0,7mm.
Dzis po odpaleniu rozgrzaniu silnika zdziwiłem się bardzo kiedy chcąc sprawdzić jak działają poszczególne cylindry zdjąłem fajkę z jednego a później x drogiego. Różnica w obrotach była pomiędzy cylindrami około 200 obrotów. Może deko więcej. Wkręciłem obie śruby składu mieszanki i wykręciłem na 3,5 obrotu. Sprawdziłem pracę poszczególnych cylindrów po zdjęciu fajek. Było już lepuej. Gaźnik od cylindra pierwszego od strony przodu czyli wg wskazania jednego z forumowicza 2 cylinder:)) dodatkowo odkręciłem jeszcze o kolejne 0,5 obrotu. Teraz prawie identycznie pracują cylindry. Choć nie jest to perfekt.
Moto nie jezdzilem bo jeszcze nie wyzdrowiałem, nie wiem czy szarpie. Coś jeszcze sprawdzic? - macie jakieś propozycje? Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Wakuometr podepnij
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Tak zrobie dziś już nie staczylo mi już czasu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
...i skład mieszanki daj na początek na 2.5 obrotu.
Ciekawe też co u membran słychać.
Ciekawe też co u membran słychać.
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Strzeliłem gafę z tymi 9brotami bo byłem przekonany że zaczyna się od 3,5. Nie wiem czemu tak mi się umyslalo. A w tamtym roku ustawiałem. No nic przestawię od nowa. Śruby do regulecji wymieniłem w tamtym roku, są nowe. Poprzednie łby miały wyrobione. Membrany sprawdzane w ubiegłym roku. Wymieniane 2lata temu na nowe oryginalne.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Udało mi się trochę przed świętami podłubać.
Śruby ustawione na 2,75 i 3. Tak pracował najrówniej. Zrobiłem synchronizację. Obroty ustawione na 900. Motocykl pochodził na ssaniu i wolnych obrotach tak z 7 min. Aż do całkowitego wyłączenia ssania. Wsiadam na motor....
Jazda próbna..... Znów to samo. Jak by go dusilo przy obrotach około 2500. Po mocniejszym rozgrzaniu wszystko mija i jest idealnie. Już mi brakuje pomysłów. Membrany są całe. Nie widać żadnych uszkodzeń, zagiec, przetarć.
Następnym. Razem jeszcze zamienię świece na stare jakie w nim kiedyś były. Może to coś że świecami....
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Śruby ustawione na 2,75 i 3. Tak pracował najrówniej. Zrobiłem synchronizację. Obroty ustawione na 900. Motocykl pochodził na ssaniu i wolnych obrotach tak z 7 min. Aż do całkowitego wyłączenia ssania. Wsiadam na motor....
Jazda próbna..... Znów to samo. Jak by go dusilo przy obrotach około 2500. Po mocniejszym rozgrzaniu wszystko mija i jest idealnie. Już mi brakuje pomysłów. Membrany są całe. Nie widać żadnych uszkodzeń, zagiec, przetarć.
Następnym. Razem jeszcze zamienię świece na stare jakie w nim kiedyś były. Może to coś że świecami....
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Mo im skromnym zdaniem masz za duże luzy zaworowe.
Najprawdopodobniej ustawiasz luz za pomocą szczelinomierza i nie bierzesz pod uwagę wybitej dźwigni . A moto swoje lata ma
Najlepiej by było wyciągnąć i spiłować siodełko, możesz równie dobrze podłożyć papier ścierny i próbować wyrównać.
Najprawdopodobniej ustawiasz luz za pomocą szczelinomierza i nie bierzesz pod uwagę wybitej dźwigni . A moto swoje lata ma
Najlepiej by było wyciągnąć i spiłować siodełko, możesz równie dobrze podłożyć papier ścierny i próbować wyrównać.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Poprzednio luzy zaworowe miały większe przerwy. Wtedy motocykla nie dusiło ale były inne problemy - brak mocy (opisane w innym wątku dość szeroko).Roberts pisze:Mo im skromnym zdaniem masz za duże luzy zaworowe.
Najprawdopodobniej ustawiasz luz za pomocą szczelinomierza i nie bierzesz pod uwagę wybitej dźwigni . A moto swoje lata ma
Najlepiej by było wyciągnąć i spiłować siodełko, możesz równie dobrze podłożyć papier ścierny i próbować wyrównać.
Jeśli możesz opisz szerzej proces o którym piszesz.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Tak na szybko zawór nie otwiera się całkowicie przez co nie masz pełnej dawki .
A tak z ciekawości jak powoli dodajesz gaz to też jest to samo
A tak z ciekawości jak powoli dodajesz gaz to też jest to samo
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Nie ma to zbytniej różnicy czy pomału gaz czy mocniej. Wiadomo że przy mocniejszym odkręceniu manety odczuwa się to mocniej ale występuje to w obu przypadkach. Najmocniej czuć przy jeździe z pasażerem. I przy obrotach stałych 1800 to nie występuje. Silnik się porządnie rozgrzeje i mija jak ręka odjął.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Niema mocnych coś się uszczelnia pod wpływam temperatury. Powietrze wykluczam bo występowało w całym zakresie.
A jeszcze tak sobie myślę a sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach.
A jeszcze tak sobie myślę a sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Tak sprawdzałem. Szczegóły znajdziesz w osobnej dyskusji. Przykleiłem link w pierwszym pytaniu. Ciśnienie jest ok.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Przeczytałem twój poprzedni wątek. Widzę że miałeś cały czas problem z moto przy obrotach 2000 - 3000. Czytając to przypomniałem sobie sytuację jaką miałem kiedyś z Polonezem rozebrałem pół auta i cały czas był problem z auta w danym zakresie obrotów. Winowajcą okazał się elektroniczny regulator napięcia
. Sprawdź jeszcze to .
. Sprawdź jeszcze to .
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Szarpie po podczas jazdy kiedy silnik jeszcze się nie rozgrzał
Cieszę się że poświęciłeś tyle czasu na czytanie, było tego sporo:)
Na początku nie było problemu z szarpaniem. A brakiem mocy czego winowajcą było poskładanie przez jakiegoś magika niewłaściwie układu podciśnienia pomiędzy króćcami od gaźników a bost sensorem. Ale udało się wspólnie z kolegami z forum rozwiązać problem. Podczas czyszczenia gaźnika jednak źle złożyłem go (chodzi o iglice i sprężynę ja doskajaca w membranie). Moto dostawało mega duża dawkę mieszanki, stąd duszenie w przedziale 2500 obrotów, które nigdy nie ustawało.
Pozostał tylko problem teraz z szarpaniem kiedy zimny silnik. Jeszcze zastanawiam się czy nie opuścić iglicy o jeden zabek i sprawdzić efekt. Może go zwyczajnie zalewa kiedy jeszcze nie jest dobrze wygrzany?????
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Na początku nie było problemu z szarpaniem. A brakiem mocy czego winowajcą było poskładanie przez jakiegoś magika niewłaściwie układu podciśnienia pomiędzy króćcami od gaźników a bost sensorem. Ale udało się wspólnie z kolegami z forum rozwiązać problem. Podczas czyszczenia gaźnika jednak źle złożyłem go (chodzi o iglice i sprężynę ja doskajaca w membranie). Moto dostawało mega duża dawkę mieszanki, stąd duszenie w przedziale 2500 obrotów, które nigdy nie ustawało.
Pozostał tylko problem teraz z szarpaniem kiedy zimny silnik. Jeszcze zastanawiam się czy nie opuścić iglicy o jeden zabek i sprawdzić efekt. Może go zwyczajnie zalewa kiedy jeszcze nie jest dobrze wygrzany?????
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka