Odblokowanie silnika w virago 1100
- boanerges777
- Posty: 92
- Rejestracja: 30 lipca 2008, 20:26
- Motocykl: xv 1100,bmw r850r
- Lokalizacja: białystok
- Wiek: 54
- Kontakt:
- Status: Offline
Odblokowanie silnika w virago 1100
posiadam wersję niemiecką, ma 50 koników, normalnie to powinna mieć chyba z 60 niby niedużo mniej ale z pasażerem i bagażami nie ciągnie jakbym chciał
może ktoś doradzi jak oddławić maszynę tym bardziej że na dniach silnik będzie wyciągany
serdecznie pozdrawiam
może ktoś doradzi jak oddławić maszynę tym bardziej że na dniach silnik będzie wyciągany
serdecznie pozdrawiam
RIDING4GOD
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 lipca 2008, 13:12
- Motocykl: Yamaha XV 750 Special ´82
- Lokalizacja: Berlin / Szczecin
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Jesli maszyna jest z Niemiec, to zobacz w Briefie w opis - tam powinno gdzies stac, jak jest blokowany. One maja chyba 67 konikow nominalnie.
Jobejt XV 750 Special ´82
-
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
boanerges777,
Serdecznie witam Kolegę
Na forum spotkałem temat o odblokowaniu virago 1100 z niemiec .
Mam ten sam problem ze swoją z 1992r. Nie wiem gdzie jest zblokowana?
Czy mogę liczyć na pomoc?
Serdecznie witam Kolegę
Na forum spotkałem temat o odblokowaniu virago 1100 z niemiec .
Mam ten sam problem ze swoją z 1992r. Nie wiem gdzie jest zblokowana?
Czy mogę liczyć na pomoc?
- boanerges777
- Posty: 92
- Rejestracja: 30 lipca 2008, 20:26
- Motocykl: xv 1100,bmw r850r
- Lokalizacja: białystok
- Wiek: 54
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
motocykl sprzedałem bez odblokowania więc niestety nie mogę pomóc
RIDING4GOD
- lenio
- Posty: 587
- Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
- Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
- Lokalizacja: Kikół
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Moja lala pochodzi z Belgii, czy jest odblokowana to nie wiem- leci ponad 200km\hboanerges777 pisze:nie ciągnie jakbym chciał
A jak chcesz większe osiągi i prędkości to zmień moto na jakiegoś "plastika"
Mądre głowy z forum na pewno Ci pomogą
Sorki za spam i że nie pomogłem
Pzdr.
Gang Dzikich Wieprzy.
-
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
lenio,
Witam
Mam wielki problem z odblokowaniem silnika .
W gaźniku wszystko ok, króćce ok a jednak dochodzi tylko do ok 5000 obrotów i dalej nie idzie mimo że pod ręką jeszcze wiele zostało , jedyne co zrobi to strzeli w tłumik , jednocześnie jest bardzo słaba
Wszystko wskazuje że jest to sprawa modułu .
Proszę uprzejmie o przesłanie oznaczeń na module zapłonowym, może tak dojdę czy mój jest zblokowany na module czy nie.
Moje oznaczenia modułu w 1100 z 1992r.
J4T031
713JK-00
1X14
Dziękuję za pomoc i ewentualne porady co zrobić dalej.
Witam
Mam wielki problem z odblokowaniem silnika .
W gaźniku wszystko ok, króćce ok a jednak dochodzi tylko do ok 5000 obrotów i dalej nie idzie mimo że pod ręką jeszcze wiele zostało , jedyne co zrobi to strzeli w tłumik , jednocześnie jest bardzo słaba
Wszystko wskazuje że jest to sprawa modułu .
Proszę uprzejmie o przesłanie oznaczeń na module zapłonowym, może tak dojdę czy mój jest zblokowany na module czy nie.
Moje oznaczenia modułu w 1100 z 1992r.
J4T031
713JK-00
1X14
Dziękuję za pomoc i ewentualne porady co zrobić dalej.
- lenio
- Posty: 587
- Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
- Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
- Lokalizacja: Kikół
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Jutro będę w garażu zerknę i podam oznaczenia z mojej lalki
PZDR
Qra.. mój jest jakiś inny oznaczenie 41R-71
?? FX257N
Tam gdzie znaki zapytania nie wiem co jest bo ma w tym miejscu wytartą obudowę
PZDR
Qra.. mój jest jakiś inny oznaczenie 41R-71
?? FX257N
Tam gdzie znaki zapytania nie wiem co jest bo ma w tym miejscu wytartą obudowę
Gang Dzikich Wieprzy.
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
LUCJAN-XV1100 96r moduł J4T 031 713 JK-005316
Dolegliwości twojej Yamaszki to raczej niski poziom paliwa lub zanieczyszczony filtr paliwa a w najgorszym wypadku uszkodzone membrany.
LENIO-41R-71 FX257N to przerywacz kierunkowskazów
Dolegliwości twojej Yamaszki to raczej niski poziom paliwa lub zanieczyszczony filtr paliwa a w najgorszym wypadku uszkodzone membrany.
LENIO-41R-71 FX257N to przerywacz kierunkowskazów
Wąsaty7
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
.....a pociąg ssanie powinna wyżej na obroty wyjść. I zacznij jak pisał wąsaty7, od gaźników bo to ich wina
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Przy zbyt niskim poziomie paliwa lub zanieczyszczonym filtrze ssanie nie pomoże-za mało paliwa.
Wąsaty7
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
pomoże dodatkowy kanał z paliwem otwierasz
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
WALDI masz racje ,że otwiera się dodatkowy kanał ale jak paliwa nie ma to na samym powietrzu nie pociągnie.
Wąsaty7
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
OK OK ja to rozumiem i też masz racje
przy niskim poziomie lub uszkodzonej membranie zaczyna prychać z racji drastycznego zubożenia mieszanki, dodanie ssania częściowo wzbogaca mieszankę o ile jeszcze jest na tyle paliwa w komorach pływakowych
przy niskim poziomie lub uszkodzonej membranie zaczyna prychać z racji drastycznego zubożenia mieszanki, dodanie ssania częściowo wzbogaca mieszankę o ile jeszcze jest na tyle paliwa w komorach pływakowych
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Poczekajmy na wiadomości od LUCJANA co było przyczyną.
Wąsaty7
- lenio
- Posty: 587
- Rejestracja: 24 grudnia 2007, 07:48
- Motocykl: ViragoXV125, ViragoXV1100
- Lokalizacja: Kikół
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
Wąsaty masz rację- zakręciłem się. W mojej poprzedniej lalce trochę grzebałem- większa siostrzyczka lata bez awarii więc nie zaglądałem pod siedzenie. Teraz szybko rzuciłem okiem i spisałem to co było na wierzchu Leniuch ze mnie
Gang Dzikich Wieprzy.
-
- Status: Offline
Zablokowany silnik
Witam
Sprawa zablokowanego silnika zakończona pomyślnie!!
Problem tkwił w gaźnikach a zanim doszedł do tego mechanik sprawdziłem moduł w bardzo przyjaznej firmie. Sprawdzają moduły ,naprawiają ,modyfikują, robią z nimi chyba wszystko co w moim przypadku (koszt zamiennika do 1100 to 3000 zł , cena zaporowa)
Podaję adres gdyby ktoś miał problem z modułem
Zakład Elektroniki "ELSERWIS"
Ul. Gomulickiego 4
07-410 Ostrołęka
tel/fax.(0-29)764-28-67
tel.kom.502-710-158
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00.
Dziękuję za pomoc wszystkim kolegom i pozdrawiam.
Sprawa zablokowanego silnika zakończona pomyślnie!!
Problem tkwił w gaźnikach a zanim doszedł do tego mechanik sprawdziłem moduł w bardzo przyjaznej firmie. Sprawdzają moduły ,naprawiają ,modyfikują, robią z nimi chyba wszystko co w moim przypadku (koszt zamiennika do 1100 to 3000 zł , cena zaporowa)
Podaję adres gdyby ktoś miał problem z modułem
Zakład Elektroniki "ELSERWIS"
Ul. Gomulickiego 4
07-410 Ostrołęka
tel/fax.(0-29)764-28-67
tel.kom.502-710-158
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00.
Dziękuję za pomoc wszystkim kolegom i pozdrawiam.
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
tak na przyszłośc 1100
były blokowane w dwóch wersjach
do 25 kW i do 37 kW
do 37 kryzy na wydechu
do 25 na króćcach ssacych
a zamienny moduł do 1100 kosztuje z 800 stówek
były blokowane w dwóch wersjach
do 25 kW i do 37 kW
do 37 kryzy na wydechu
do 25 na króćcach ssacych
a zamienny moduł do 1100 kosztuje z 800 stówek
-
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
kyller mam pytanie do Ciebie wiesz może jak były blokowane virago 535 88r 20 kw. I jeszcze jedno chce właśnie wymienić króćce na te od wersji 46 tylko nie wiem czy na wysokość będą dobre czy może różnią się czymś innym. Pozdrawiam
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
numer silnika mi podajdjpiotrek19 pisze:kyller mam pytanie do Ciebie wiesz może jak były blokowane virago 535 88r 20 kw. I jeszcze jedno chce właśnie wymienić króćce na te od wersji 46 tylko nie wiem czy na wysokość będą dobre czy może różnią się czymś innym. Pozdrawiam
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
jesli to jest wersja 20 kW w briefie o numerach 3BR
to:
do wymiany wałki, krócce ssace i dysza głowna
po wymianie tylko króców ssacych i regulacji gaznika bedziesz mial 5 kW wiecej
to:
do wymiany wałki, krócce ssace i dysza głowna
po wymianie tylko króców ssacych i regulacji gaznika bedziesz mial 5 kW wiecej
- Jerzyk
- Posty: 1082
- Rejestracja: 16 września 2009, 20:58
- Motocykl: XV750w sercu,VTX1300
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
Strach to tylko myśl
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystraczaJerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał
- Jerzyk
- Posty: 1082
- Rejestracja: 16 września 2009, 20:58
- Motocykl: XV750w sercu,VTX1300
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
kyller pisze:jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystraczaJerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał
jest już po regulacji i widzę poprawę, ale reszta do sprawdzenia.
Dzięki za pomoc. Stawiam w Zdworzu.
Strach to tylko myśl
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
"życie to nie zupa żeby później było drugie"
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Odblokowanie silnika w virago 1100
regulacja jest spierniczonaJerzyk pisze:kyller pisze:jesli 4PW i max 120km/h to juz mi wystraczaJerzyk pisze:kyller, a czy możesz się podzielić wiedzą na temat blokowania 750 np. z 95 roku, typ 4PW?
U mnie max to 5000 obrotów i 120 km/h, a w manetce gazu spory zapas.
Niestety nie mam akurat przed sobą numer silnika, o który wcześniej pytałeś.
masz 25 kW (redukcja z 40 kW)
tylko króće albo takie wstawki w gaznikach
dodatkowo masz spierniczona regulacje
bo powinno pojsc pod 140
albo ktos juz w tym mieszał
jest już po regulacji i widzę poprawę, ale reszta do sprawdzenia.
Dzięki za pomoc. Stawiam w Zdworzu.