Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
W moim motorze (co prawda Intruder) podłączyem przy wydatnej pomocy kolegi - Lightbary. Poprosiłem go o upublicznienie schematów i opisu tego dzieła co uczynił a ja udostępniam link do tego opisu - może się komuś przyda, w końcu motocykle są podobne. http://dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=1000
Pytanie do posiadaczy lighbarów. W moich lampach (jeszcze nie założyłem) sa standardowe dwuwłóknowe żarówki H4. Które włókno podlączyliście w swoich lampach od świateł krótkich (to jest to osłonięte blaszką) czy dlugie gołe włókno???
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Moje światła już są w drodze musiałem poczekać bo oparcie jeszcze zamawiałem już rwę się do pracy ale jest jeszcze kwestia włącznika świateł myślałem ze może jakbym znalazł gdzieś taki pstryczek jak rezerwa w 535 to by było super ale nie bardzo mogę to znaleść a wy jakie macie włączniki może ktoś coś ciekawego wymyślił?
O to właśnie mi chodziło to teraz już będzie git ten przełącznik od junaka mi się podoba i można jeszcze na nim ''blind'' zrobić bo akurat przycisk pod klakson jest Ale mam pytanie czy prócz tego osobnego włącznika mogę podpiąć osobny kabel wychodzący od przekaźnika i dołączyć go do istniejącej zmiany na światła długie i drugi kabel na istniejący blind bo nie wiem czy w istniejących przełącznikach płynie prąd czy tak jak na schemacie wyżej co jest z bractwa suzuki jest to podłączone do masy i do kabla prądowego czy jest to możliwe do zrobienia ?:)
Pstryczek wyłączniczek do light baru pochodzi z zasilacza od bardzo starego komputera, obudowę wyłącznika zrobiłem z czarnej pleksy i całość przykręciłem od spodu obudowy. http://picasaweb.google.com/zcakeip/Yam ... 2706441506
Witam
Nie będę zakładać nowego tematu więc się tu podepnę z moim pytaniem a mianowicie jakiej średnicy lampy będą najbardziej odpowiednie na lightbar do 535 tak żeby zachować proporcje względem lampy głównej i motocykla i na jakim rozstawie je umieścić nie chcę kupować gotowego uchwytu ponieważ mam możliwość wykonać go w pracy samemu z nierdzewki.
Podepnę się pod temat.
Czy w przypadku łączenia się bezpośrednio do kabli świateł mijania i długich, tych co przychodzą do żarówki H4 w reflektorze, muszę dawać dodatkowy przekaźnik czy tylko sam wyłącznik?
Jak każda kobieta tak też i Virago, najkorzystniej wygląda gdy jest prawie nago.
Zależy ile chcesz "podebrać"prądu.Jeżeli chcesz pogonić z tych przewodów kontrolki to bez przekaźników.Jeżeli ligtbary to proponuję odciąć kable zasilające żarówkę(te+) i wrócić nimi pod siodło tam podłączyć je do sterowania przekaźników.Przekaźniki zasilić grubym kablem przez bezpiecznik a ze styków zwiernych przekaźnika poprowadzić grubymi kablami z powrotem do żarówek.Z tego samego miejsca wtedy możesz pobrać prąd do light barów.Ja te kable 2chude i 2grube puściłem pod zbiornikiem paliwa w 8mm peszli w orginalnych uchwytach na ramie.
[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 2:40 pm ]
MAm nadzieję,że skumasz ,że przekaźnik zasilamy przez bezpiecznik z akumulatora i nie zapominamy podpiąć minusa z akum do drugiej stronie cewki przekaźnika
WALDI łatwiej jest zasilić włącznik ze świateł pozycyjnych wtedy lightbary będą świeciły i na mijania i na drogowych.Ale chodzi o to by nasze libhtbary udawały światła p-mgłowe.
a ja mam pytanie może trochę banalne (dziś kupiłem V750 i jeszcze nie ogarniam co i jak)... Na razie jestem strasznie napalony na dokupienie lightbarów
Czy takie cudo będzie pasowało to 750-tki i w którym miejscu to trzeba przykręcić.. http://allegro.pl/item955854553_uchwyt_ ... hling.html
Dodam że mam szybę i chciałbym ją zostawić ..więc dodatkowe światła będą musiał zamontować niżej niż główne?
Zdecydowanie z przodu
A poważniej - mocowanie na śrubach trzymających 'rozgałęźnik' przewodów hamulcowych schowany pod napisem 'Yamaha'
micek1968 pisze:..Dodam że mam szybę i chciałbym ją zostawić ..więc dodatkowe światła będą musiał zamontować niżej niż główne?
Mam uchwyt-samoróbkę w postaci prostej rurki mocowany j/wyżej, światła wtedy są niżej, niż lampa przednia (jak w galerii ) i jest ok - nie kolidują z kierunkowskazami (ale musisz sprawdzić, jak masz u siebie, czy aby nie będą kolidować z szybą, czy np. przesuniętymi kierunkami)
Słońce, z wiatrem we włosach, gdzie oczy poniosą...