witam ...virago 535...przeszukalem fora poczytalem ale cos nie moge wymyslic co dalej...mianowicie...
gaznik wyczyszcony, dysze ... poziom paliwa w komorach ok.. iglice tez.. membramy w porzadku...a nadal nie podaje mieszanki do komory spalania, swiece suche nic nie reaguje przy rozruchu czy na ssaniu czy bez ale jak psikne rospylonym paliwem w filtr powietrza to chodzi pare sekund... co robie nie tak lub czego w ogole nie zrobilem?
co jeszcze sprawdzic?
nie dostaje paliwa...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 02 sierpnia 2018, 19:19
- Motocykl: virago 535
- Status: Offline
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: nie dostaje paliwa...
Paliwo podaje pompa paliwa. Sprawdź czy pracuje po przekręceniu zapłonu, powinna terkotać do momentu napełnienia komory pływakowej.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 02 sierpnia 2018, 19:19
- Motocykl: virago 535
- Status: Offline
Re: nie dostaje paliwa...
tak tak pracuje bo w komorze plywakowej jest paliwo sprawdzalem tez poziom jest ok... wiec co dalej?
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: nie dostaje paliwa...
Jeżeli poziom jest, dysze drożne to może coś z podciśnieniem że nie może wyssać z gaźnika, może nieszczelne króćce? a zawory nie były ostatnio regulowane?
a tak ogólnie przed czyszczeniem jakie były objawy?
a tak ogólnie przed czyszczeniem jakie były objawy?
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: nie dostaje paliwa...
Jeżeli pracuje wstrzykując paliwo do filtra to znaczy , że problem tkwi w gaźniku , a ściśle komora pływakowa i dysze. Aby sprawdzić co się dzieje z poziomem paliwa podczas rozruchu , załóż wężyki tak jak do regulacji poziomu paliwa i obserwuj stan poziomu podczas kręcenia rozrusznikiem . Jeżeli utrzymuje się na stałym poziomie to można wykluczyć pompę i zaworki iglicowe. Następnie pozostaje sprawdzić dysze paliwa , ich drożność , uszczelkę w komorze i oringi. Może przewody wychodzące z pokrywy pływakowej które zapobiegają powstawaniu podciśnienia masz zakleszczone, niedrożne. Zakładam , że popełniłeś błąd podczas montażu podzespołów gaźnika zarówno w jednym jak i w drugim powieliłeś ten sam błąd.