Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Oki. Jutro to sprawdzę po południu. Może jeszcze jakieś rady przy okazji jak już bede przy motorze? Co jeszcze sprawdzić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Czy iskra jest dobra ( musi być biała i przeskakiwać miedzy elektrodami ).Sprawdz , czy możesz odpalić zimne moto bez ssania , przy przepustnicy otwartej tak na 1/4 obrotu .konradStarachowice pisze: ↑20 września 2018, 19:30 Oki. Jutro to sprawdzę po południu. Może jeszcze jakieś rady przy okazji jak już bede przy motorze? Co jeszcze sprawdzić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin , żeby moto zaczęło jeździć jak należy , zdrowia i worek pieniędzy
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Oki. Posprawdzam wszystko i dam jutro znać co i jak.
Ostatnio sprawdzałem jak motor radzi sobie jak jedna fajkę ze świecy zdjąłem. Przy obrotach ustawionych na 800 i ciepłym silniku motor i tak nie gaśnie. Zarówno przedni jak i tylny gar. Dla obu obroty i charakter pracy jest jednakowy.
Dzięki za życzenia:) nie chu sprawdza a co
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio sprawdzałem jak motor radzi sobie jak jedna fajkę ze świecy zdjąłem. Przy obrotach ustawionych na 800 i ciepłym silniku motor i tak nie gaśnie. Zarówno przedni jak i tylny gar. Dla obu obroty i charakter pracy jest jednakowy.
Dzięki za życzenia:) nie chu sprawdza a co
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 września 2014, 15:48
- Motocykl: YAMAHA XV 125 i 1100
- Lokalizacja: Gdynia i okolice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Poczytaj ten wątek https://viragocom.pl/viewtopic.php?t=662#p9218, tam jest pięknie opisana zasada działania gaźnika i kilka rysunków, może nie konkretnie tego samego modelu, ale bardzo podobnego z takimi samymi rozwiązaniami technicznymi. Na pewno to powinno pomóc.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
I jeszcze jedno. Ostatnio znalazłem taki przewód - chyba podciśnienia. Jest w dość słabej kondycji, może i on nie być szczelny. Dziś już zakupiłem odpowiedni wiec i jego wymienię.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
To jest odma , wchodzi do ramy , rama jest częścią układu zasilającego silnik w powietrze , który powinien być szczelny , jak jest spękana lepiej wymienić .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Wymieniłem rurę odmy na nowa. Odczepiłem bost-sensor, zaślepione przewód podciśnienia. Przejechałem się o dalej tak samo. Dusi się. Może mniej ale cały czas. Odpaliłem bez ssania z manetka odkręcona na 1/4 odpalił bardzo dobrze i w momencie wskoczył na 4000 obrotów, mocno zadymił na czarno. Popiscilem gaz. W sumie puszczając go całkiem i tak motocykl chodził na 500 obrotach ale nie zgasł. Wiec podciagnalem ssanie aby było z 1200obrotow i się zagrzał. wykręciłem obie świece założyłem kapturki i na rozruszniku sprawdzilem jak wyglada iskra. Jest bardziej pomarańczowa niż biała. Czasem przeskakiwała i strzelała za porcelanie w gwint świecy. Zarówno jedna jak i druga. Nagrałem tez film z odpalenia i z działania wykręconymi świec ale nie wiem jak tu dodać film:(
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Świece do wymiany ,mają przebicie , pisałem wcześniej wymień na dedykowane , zainstaluj z powrotem boost sensor , sprawdz na wszelki wypadek oporność pierwotną i wtórną cewek zapłonowych ,rozkręć fajki oczyść nalot na oporniku , sprawdz czy fajka jest dobrze nakręcona na przewód WN , 20 min roboty , a będziesz miał pewność , że układ cewka -świeca jest ok . Teraz powinno wszystko grać .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
To może być wina świec? Taka prozaiczna rzecz a tyle kłopotów? Jutro zamówię świece jakie pisałeś. W poniedziałek czy wtorek zamontuje i pomierze co pisałeś. Jeszcze nie wiem jak ale znajde w internecie. Miernik jest wiec tylko pozostała kwestia nauki.
Jeszcze jedna sprawa. Dodając stopniowo gazu do 2200 obrotów wszystko jest płynnie, dodając więcej nagle obroty pomimo dodawania delikatnie gazu spadają do 2000 o dalej kręcąc manetka przeskakują gwałtownie na 2800-3000 obrotów. W tym zakresie motocykl nie reaguje na przekręcanie manetka tak jak potrzeba. Dusi się.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeszcze jedna sprawa. Dodając stopniowo gazu do 2200 obrotów wszystko jest płynnie, dodając więcej nagle obroty pomimo dodawania delikatnie gazu spadają do 2000 o dalej kręcąc manetka przeskakują gwałtownie na 2800-3000 obrotów. W tym zakresie motocykl nie reaguje na przekręcanie manetka tak jak potrzeba. Dusi się.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Oporność wtórna dla prawej cewki 0,08 dla lewej cewki 0,08. Oporność pierwotna dla prawej cewki bez fajki 13,06 z fajka 17,93. Dla lewej cewki bez fajki 13,30 z fajka 17,92. Świece wymienione na nowe NGK BPR7ES 2023. Bost sensor podpięty i w droge. Po odpaleniu pięknie chodził na wolnych obrotach równo. Po przygazowaniu również. Płynnie wchodzi na wysokie obroty również w zakresie 2000- 3000 obrotów. Wiec w środę. Niestety ale dalej dusi motor przy mocniejszym odkręceniu manetki w granicach 2000- 3000 obrotów. Jest sporo lepiej ale nie ma rewelacji. Najgorzej jak się jedzie ze stała prędkością i obrotami 2500 wtedy szarpie dusi, a jak sie odkręci makatkę przy takich obrotach najpierw go przydusi dopiero zacznie sie zbierac. Po 10 km zarrzymalemsie i nie gasząc motoru zmniejszyłem obroty śruba do 800 i nagle motor zgasł. Odpaliłem i motocykl pali tylko na tylny cylinder na wolnych obrotach. Zdjąłem kapturek z tylnego cylindra silnik gaśnie. Po odpaleniu z gazem silnik nierówno chodzi na wysokich obrotach ( fajka z tylnego cylindra zdjęta). To samo sprawdziłem dla cylindra tylnego. Motocykl chodzi na wolnych obrotach, po przygazowaniu wychodzi na obroty płynnie. Myśle ze po prostu dysza gaźnika od cylindra przedniego się zatkała. Nawet ssanie nic nie pomaga. Wykręciłem świece. Obie czarne.... sprawdziłem czy na przednim cylindrze jest iskra. Wszystko jest ok powierzyłem jeszcze raz cewki i niespodzianka. Oporność pierwotna jest inna niż mierzyłem na zimnym silniku. Pomiary z fajka. Prawa 18,92, lewa 19,08. . Ciepłotą silnika nie powinna mieć tu żadnego wpływu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- MarcinS
- Posty: 655
- Rejestracja: 03 grudnia 2017, 19:07
- Motocykl: Virago XV535 2YL '93
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Dodam tak od siebie, że świece NGK są...dziwne. I jest z nimi loteria. Jak jest możliwość to bardziej poleciłbym DENSO albo Iskrę.
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"
I am a man who walks alone"
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Odwrotnie pomiędzy pinami jest oporność pierwotna i powinna wynosić 4,4 ohma ( u Ciebie trochę mało ) oporność wtórna pomiędzy pinem a przewodem WN powinna wynosić 13,2 ohma ( u Ciebie prawidłowa ) , oporność fajki 5 ohma (oporność pod wpływem temperatury wzrasta ). Nie jestem dobry z elektryki , jeżeli nie popełniłeś błędu przy pomiarze , tak niska oporność pierwotna chyba ma wpływ na pracę układu zapłonowego , może ktoś się wypowie . Gaznika na razie bym nie ruszał , pogadaj z kimś żeby podjechał 750 lub 1100 i podmienicie cewki ( unikniesz może niepotrzebnego kosztu zakupu ) , może nawet 535 ale nie jestem pewien czy przewody WN maja odpowiednią długość .Jeszcze możesz wyjąć filtr powietrza i przejechać się bez filtra (puszka musi być złożona )Jeżeli gaznik jest czysty , poziom prawidłowy a świece są czarne i zbyt duże zużycie paliwa , to może być wina zatkanego filtra powietrza , lub wypadającego zapłonu ( tu kłania się cewka zapłonowa i być może ta niska oporność pierwotna )
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Faktycznie odwrotnie to zapisałem. Wtórna i pierwotna. Jak mierzyłem pierwotna oporność. Ustawiłem miernik na wartosc 200 om. Odłączyłem przewody zasilające od cewki. Przewod czerwony do plusa a czarny do minusa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- aurumcantus
- Posty: 198
- Rejestracja: 18 października 2012, 14:27
- Motocykl: TDM 900
- Lokalizacja: Sochaczew
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Z bardzo podobnym przypadkiem zawiozłem virago brata do harego z tybetu. Skasował 380 zł a motocykl jak palił9 tak palił dalej, dymił na czarno, świece okopcone itd. a miał wyraźnie powiedziane. Pali jak smok. Ten wymienił zaworki iglicowe i wwyregulował zawory a w zasadzie to zmierzył luz zaworowy i nic nie korygował bo było dobrze. Nie było siły aby znowu pokonywać milion kilometrów i virago została zaprowadzona do innego znachora. Ten skasował 120 zł tylko po to aby zatankować i zrobić 100 km tylko po to aby się dowiedzieć, ze huja zrobił. Brat znowu zaprowadził do tego samego na poprawke bo hary za daleko. Gość skręcił śruby składu mieszanki do ( pół obrotu ) i skasował 80 zł. Jak przyjechałem do brata to przy odpaleniu już było widać, że niestety to nie są ręce które leczą. Wqrwieni na maxa przystąpiliśmy do wyjęcia gaźników sami. Diagnoza: pierwsza membrana dwie widoczne dziury. Dość spore. Ślepy by tego nie zauważył. Druga membrana hmmm no niby dobra niby ok, leciutkie przytarcia ale po dokładnych oględzinach okazało się, że i ta tyż dziurawa. decyzja - zamawiamy nowe membrany. Po 3ch dniach są - zakładamy, śruby na książki, odrazu synchro. Teraz motocykl idzie jak burza, bez problemu 170 gdzie wcześniej ledwo 130. No i najważniejsze. Spalanie tak jak powinno być. Najciekawsze jest to, ze że przy usterce membran zapalał pięknie, chodził równo, nic sie nie dusił i nie strzelał z tłumików, Jedynie przy mocniejszym dodaniu gazu tak jakby sie przydławił na chwile. Wniosek - Te wszystkie pseudo spece to by ich... ale najlepszy był hary z serwisu moto" Co mi tu Pan bedziesz tłumaczył. Jak Cie nie było na świecie to ja już ujeżdzałem 920, wiec myślałem, że dla takiego gościa to bedzie bułka z masłem.
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Jedną z pierwszych rzeczy, jaką sprawdziłem to membrany. Są idealne bez żadnych przetarć czy dziur. Osobiście już nie wiem gdzie szukać przyczyny za bardzo, zostały mi tylko cewki, albo nie tylko . Chciałbym, aby motocykl śmigał jeszcze w tym sezonie. Niby jesień, ale będą pewnie ładne dni.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Tak dla pewności: podajesz że mierzyłeś uzwojenie pierwotne na zakresie 200Ω a na fotce miernik masz ustawiony na 200MΩ.konradStarachowice pisze: ↑22 września 2018, 20:55 Faktycznie odwrotnie to zapisałem. Wtórna i pierwotna. Jak mierzyłem pierwotna oporność. Ustawiłem miernik na wartosc 200 om. Odłączyłem przewody zasilające od cewki. Przewod czerwony do plusa a czarny do minusa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wtórne z wcześniejszego postu: "oporność wtórna pomiędzy pinem a przewodem WN powinna wynosić 13,2 ohma" a moim zdaniem powinno być w kΩ, myślę że jednostki zostały pomylone a cewki raczej są dobre bo wskazania prawie identyczne. Pomierzył bym to jeszcze raz dla pierwotnego na zakresie 200 Ω a wtórnego 20 lub 200 kΩ.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Jak będziesz mierzył powtórnie oporność cewki , to przy okazji zmierz oporność impulsatora . Z lewej strony motocykla z lewej kapy wychodzą przewody elektryczne ( trzy białe do regulatora i dwa lub cztery od impulsatora w zależności ile masz impulsatorów ) kostka jest pod lewym boczkiem .Rozepnij i pomierz między pinami powinno być od 200 -230 ohmów przy temperaturze plus minus 20 stopni celcjusza . Miernik ustaw na 200 ohmów .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Powtórne pomiary. Mam nadzieje ze teraz nie szczegółem gafy.
Uzwojenie pierwotne mierzone na zakresie 200 ohmow wynosi 3,9 dla obu cewek. Uzwojenie wtórne z fajka mierzone na zakresie 20 kOhmow wynosi dla prawej cewki 17,71 a dla lewej 17,68.
Mierzone przy temperaturze 10 stopni Celsjusza. opornosc pierwotna dla obu cewek
prawa cewka - oporność wtórna
lewa cewka - oporność wtórna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Uzwojenie pierwotne mierzone na zakresie 200 ohmow wynosi 3,9 dla obu cewek. Uzwojenie wtórne z fajka mierzone na zakresie 20 kOhmow wynosi dla prawej cewki 17,71 a dla lewej 17,68.
Mierzone przy temperaturze 10 stopni Celsjusza. opornosc pierwotna dla obu cewek
prawa cewka - oporność wtórna
lewa cewka - oporność wtórna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Od regulatora idzie 3 białe przewody łącza się w kostkę z impulsatorem. Ale od impulsatora idzie 4 przewody, 3 się łącza z kostka regulatora a jeden z przewodem odchodzącym od głównej wiązki. Wyglada to jak na zdjęciu.kostka impulsatora
kostka regulatora.
pomiar pomiędzy tymi 3 pijani wynosił zawsze 0,6 ohma.
Czwarty przewód osobny od impulsatora nie wiem czemu służy ale jego wartość mierzona z pubami w kostce nie dawała wskazania ( zawsze miernik wskazywał 1). Ten przewód łączy się z przewodem wychodzącym z głównej wiązki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kostka regulatora.
pomiar pomiędzy tymi 3 pijani wynosił zawsze 0,6 ohma.
Czwarty przewód osobny od impulsatora nie wiem czemu służy ale jego wartość mierzona z pubami w kostce nie dawała wskazania ( zawsze miernik wskazywał 1). Ten przewód łączy się z przewodem wychodzącym z głównej wiązki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Nie ta kostka. Odłączyłeś regulator napięcia/ 3 przewody białe z alternatora i czerwony ( +)/ oraz przewód kontrolki luzu /niebieski/.Kostki impulsatora szukaj w okolicy filtr paliwa-akumulator.
Wąsaty7
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Czyli cewki ok .Pójdz po tych trzech białych przewodach do silnika . W miejscu , gdzie wychodzą te trzy białe z silnika wychodzą również przewody impulsatora ( dwa jak masz jeden impulsator lub cztery kolorowe jak masz dwa impulsatory )po tych kolorowych idz do kostki , rozepnij ją ( kostka dwu pinowa ) i zmierz oporność pomiędzy pinami .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Oporność między pinami mierzona zakresem 2K ohma wynosi 205.
A co to jest za przewód trzeci idący razem z przewodami ( jedna wiazka 4 żyłowa do regulatora, kolejna dwużyłowa impulsator i jeszcze jedna dwuzylowa???) do stopki? U mnie przewody nie są wpięte a razem złączone i zaizolowane.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A co to jest za przewód trzeci idący razem z przewodami ( jedna wiazka 4 żyłowa do regulatora, kolejna dwużyłowa impulsator i jeszcze jedna dwuzylowa???) do stopki? U mnie przewody nie są wpięte a razem złączone i zaizolowane.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 65
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
A stopka wyłącza silnik gdy wbity bieg?
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Nie. Stopka nie podpieta
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Stopka nie podłączona bo masz od XV 535 i był problem z czujnikiem.
Wąsaty7