Wątek żył dzięki Wam wszystkim. I myśle ze pozostanie na forum długo dla potomnych co by pomógł wielu osoba. W sumie jeden wątek a dość złożony.
Super smakuje doprowadzenie moto własnymi rękami nie korzystając z serwisów czy zaprowadzania do innych osób. Może nie jest łatwo na początku bo wszystko jest obce i czasem brakuje pomysłów. Ale dzięki Waszemu zaangażowaniu nieocenionej pomocy udało się i jest to Wspólny sukces:)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 24 września 2014, 23:57
- Motocykl: Yamaha Virago XV750
- Lokalizacja: WARSZAWA
- Wiek: 64
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Od poczatku to sledze, bo jak wczesniej pisalem mam ten sam problem i jak zrozumialem winowajca byla ta wieksza podlkadka na iglicy, tzn. kolejnosc je zamontowania tak jak na filmie ? Pozdrawiam
- konradStarachowice
- Posty: 114
- Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
- Motocykl: XV Virago 1100 1992
- Lokalizacja: Starachowice
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Winowajca zalewania silnika tak. Ale jeśli chodzi o słabe osiągi motoru ( max prędkość 125) to winowajca był niewłaściwie złożony układ podciśnienia i prawdopodobnie luzy zaworowe złe ustawione. Były niewiele ponad normę. Ogólnie zbyt duże.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- BARTEZ_TK
- Posty: 450
- Rejestracja: 17 listopada 2019, 07:59
- Motocykl: VIRAGO 1100
- Lokalizacja: KIELCE
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Cześć chciałem dopytać do swojej maszyny dokładam bost sensor.
DOKŁADAM dla tego że cewki mają wtyczkę (pewnie nowsze niż Moto )i chce spróbować jakie uzyskał zmiany gdy dołożę bost sensor
Pyanie włączyć jego wężyk tak poprostu do układu podcisbienia (oczywiście w miejscu wspólnym dla obu cylindrów ) czy jest konkretne miejsce
DOKŁADAM dla tego że cewki mają wtyczkę (pewnie nowsze niż Moto )i chce spróbować jakie uzyskał zmiany gdy dołożę bost sensor
Pyanie włączyć jego wężyk tak poprostu do układu podcisbienia (oczywiście w miejscu wspólnym dla obu cylindrów ) czy jest konkretne miejsce
Pić pi#÷%×lić nie żałować bida musi pofolgować
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
- PanG
- Posty: 551
- Rejestracja: 10 marca 2019, 09:59
- Motocykl: Twoja Stara 350
- Lokalizacja: Galaktyka Kurwix
- Wiek: 16
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Tam gdzie masz miejsce.
Byly 2 fabryczne rozwiązania: dwa siusiaki na gumowym króćcu albo trójnik na wężu. Nie ma to większego znaczenia.
Sprawdź natomiast poprawne zasilanie MAPa i czy nie laguje podczas pracy (nie ma latencji sygnału).
Co do "osiągów". To steruje kolanem krzywej przyspieszenia w zakresie niskich obciążeń, gdy czoło płomienia jest tak zamulone, że wymaga dużo wcześniejszej inicjacji. Czyli: małe otwarcie manety, wysokie obroty/hamowanie silnikiem/przyspieszanie.
Tu masz fabryczną charakterystykę:
Odłączenie sensora powoduje wejście modułu w "tryb awaryjny", czyli podstawową mapę 12-36⁰ (100kPa)
Byly 2 fabryczne rozwiązania: dwa siusiaki na gumowym króćcu albo trójnik na wężu. Nie ma to większego znaczenia.
Sprawdź natomiast poprawne zasilanie MAPa i czy nie laguje podczas pracy (nie ma latencji sygnału).
Co do "osiągów". To steruje kolanem krzywej przyspieszenia w zakresie niskich obciążeń, gdy czoło płomienia jest tak zamulone, że wymaga dużo wcześniejszej inicjacji. Czyli: małe otwarcie manety, wysokie obroty/hamowanie silnikiem/przyspieszanie.
Tu masz fabryczną charakterystykę:
Odłączenie sensora powoduje wejście modułu w "tryb awaryjny", czyli podstawową mapę 12-36⁰ (100kPa)
Żyj i daj rzyć innym.
- BARTEZ_TK
- Posty: 450
- Rejestracja: 17 listopada 2019, 07:59
- Motocykl: VIRAGO 1100
- Lokalizacja: KIELCE
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Dzięki
Pić pi#÷%×lić nie żałować bida musi pofolgować
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:51
- Motocykl: virago XV 1100 / 92r
- Lokalizacja: Gogolin
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??
Spoko, spoko, nie bój nic, to nie jest kontrolka ciśnienia oleju jak w aucie tylko poziom oleju, na bocznej stopce spływa na bok a czujnik po prawej stronie jest.konradStarachowice pisze: ↑27 września 2018, 20:04 Dziś podczas rozgrzania silnika zapaliła die kontrolka oleju. Aż mnie zwaliło z nóg. Motor stał na bocznej stopce. Wyprostowalem go i zgasła potem znów się zapaliła.Czy to normalne. Chciałem sprawdzić poziom oleju w okienku ale ciemno już było a komórka mi padła i nie było czym poświecić. Gdzieś tez czytałem ze może olej mi spalać, jeśli ubywa. Moze to ta przyczyna czarnych świec, szarpania i duszenia przy obrotach 2000-3000.moror dymi na zimnym silniku z rury. Może to wina pierścieni zgarniających???
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk