lightbar
- Marko22
- Posty: 462
- Rejestracja: 25 sierpnia 2011, 20:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Wiek: 66
- Status: Offline
lightbar
Cześć,mam pod zbiornikiem paliwa włącznik dodatkowych lamp.Podczas wyłączania lightbarów - ustawione jako drogowe, dużo uwagi tracę na jego szukanie.Czy mogę prąd na przekaźnik podać z żarówki światła drogowego ? Instalacja dla świateł dodatkowych jest wykonana na przekaźniku,a dotyczy
Virdzini 1100 z 1988r
Virdzini 1100 z 1988r
- IRE
- Posty: 108
- Rejestracja: 22 kwietnia 2016, 18:51
- Motocykl: V star 1100
- Lokalizacja: opolskie
- Status: Offline
Re: lightbar
Najlepsza dieta-dieta roślinna
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: lightbar
Dobry wyłącznik a lightbary Podłącz do świateł mijania, nie drogowych
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- Marko22
- Posty: 462
- Rejestracja: 25 sierpnia 2011, 20:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Wiek: 66
- Status: Offline
Re: lightbar
Wszystko fajnie,ale 1100 W + mijania do jazdy w dzień- trochę zbytek,a w sumie potrzeba jest tylko w nocnych powrotach,super efekt.Na dodatek są już ustawione jako drogowe.Wyłącznik jest ok.ale pozostaje nadal pytanie ,czy dla przekaźnika dobry jest prąd z lampy głównej i nie wpłynie to na osłabienie światła podstawowego. Pozdrawiam
- Marko22
- Posty: 462
- Rejestracja: 25 sierpnia 2011, 20:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Wiek: 66
- Status: Offline
Re: lightbar
[album][/album]
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: lightbar
1100W alternator da temu rady
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- kapitanwasyl
- Posty: 592
- Rejestracja: 13 października 2011, 21:27
- Motocykl: WSK , Junak...XV 250
- Lokalizacja: Wszędzie blisko ... bo prawie z samego centrum :)
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: lightbar
Podepnij sobie ten przekaźnik pod postojowe i daj dodatkowy wyłącznik po drodze .Będziesz mógł sobie włączać bary kiedy będziesz miał ochote . Prąd z lampy głównej dla "wzbudzenia" przekaźnika będzie ok. Prąd do zasilenia bar po przekaźniku to już raczej osobny + z aku.Marko22 pisze:Wszystko fajnie,ale 1100 W + mijania do jazdy w dzień- trochę zbytek,a w sumie potrzeba jest tylko w nocnych powrotach,super efekt.Na dodatek są już ustawione jako drogowe.Wyłącznik jest ok.ale pozostaje nadal pytanie ,czy dla przekaźnika dobry jest prąd z lampy głównej i nie wpłynie to na osłabienie światła podstawowego. Pozdrawiam
-
- Posty: 310
- Rejestracja: 12 lutego 2015, 19:27
- Motocykl: Yamaszka
- Lokalizacja: południowy wschód
- Status: Offline
Re: lightbar
Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: lightbar
Kapitanwasyl ma rację
A ile mocy ma alternator w Virago 1100 bo coś mi się wydaje że kolega przesadził z tą mocą
A ile mocy ma alternator w Virago 1100 bo coś mi się wydaje że kolega przesadził z tą mocą
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- kapitanwasyl
- Posty: 592
- Rejestracja: 13 października 2011, 21:27
- Motocykl: WSK , Junak...XV 250
- Lokalizacja: Wszędzie blisko ... bo prawie z samego centrum :)
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: lightbar
Przecież o tym właśnie pisałem ... Czy ledowe czy nie to i tak osobne zasilanie najlepiej.kamyk2351 pisze:Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
A swoją drogą jak ledowe to i przekaźnik chyba zbędny ?
Zasilanie \ wzbudzenie przekaźnika z przedniej lampy z światła postojowego + włącznik
Zasilanie lightbar najlepiej osobnym przewodem z akumulatora + bezpiecznik
Ja mam podłączone w ten właśnie sposób . Włącznik do całkowitego wyłączenia jest po to , bo dodatkowe dwa światła w motocyklu ( jeśli nie zamontowane fabrycznie ) są niedozwolone . Żadne dwa światła umieszczone po bokach lampy głównej nie powinny mieć miejsca a już na pewno nie w Virago.
Z tego co sobie przypominam to można jedynie mieć dodatkowe przeciwmgłowe jako 1 szt w pionie pod światłem głównym Ale to też nie na 100 %
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: lightbar
Tak mają być podłączone :bravo:a przykaznik przy ledach będzie się kleił a 1100W spali instalację, bo w kablach popłynie prąd powyżej 90Akapitanwasyl pisze:Przecież o tym właśnie pisałem ... Czy ledowe czy nie to i tak osobne zasilanie najlepiej.kamyk2351 pisze:Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
A swoją drogą jak ledowe to i przekaźnik chyba zbędny ?
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
- Marko22
- Posty: 462
- Rejestracja: 25 sierpnia 2011, 20:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Wiek: 66
- Status: Offline
Re: lightbar
Panowie,sorki i przepraszam za 11ooW.Tak mi pasuje pojemność mojej Virdzini,że poszło z silnika na żarówki.Dwie żarówki po 55W,nie ledy,zasilane osobnym układem,na przekażniku,na przewodach wg.instrukcji,z bezpiecznikiem i tym nieszczęsnym wyłącznikiem ukrytym pod zbiornikiem paliwa.Do zmiany świateł z drogowych na mijania muszę jednocześnie zmienić w lampie głównej i szybko odszukać wyłącznik pod zbiornikiem,a to już sztuka. Dodatkowe światła, to drogowe,bo są mi potrzebne i są super,dlatego chodzi mi tylko o ich sterowanie z kabla od świateł drogowych. Kiedyś czytałem , ze Virki rocznik 88 mają alternatory w granicach 4oo Wat,więc podane 1100, to błąd w pisowni.
- Marko22
- Posty: 462
- Rejestracja: 25 sierpnia 2011, 20:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Wiek: 66
- Status: Offline
Re: lightbar
Dzięki za sugestie. Kusi mnie wstawić do oprawek świateł dodatkowych małych żarówek ledowych,wiąże się to z wierceniem otworów w odbłaskach,dodatkowymi kablami,wyłącznikami,dlatego dam spokój i poszukam lightbarów fabrycznych, a najlepiej z kocim okiem jak nie przymierzając w BMW. Wszystko to pierdoły, o których człowiek myśli po długim parkowaniu,a tu 8 kwietnia rozpoczęcie sezonu w Sobowidzu.Do zobaczenia.