Tak jak tytule. Ściągnąłem tylne koło. Wymiana opony. Nowy tlumik. Nowy regulator napięcia, malowanie wachacza z tyłu(tak to się chyba nazywa)
Sprawdziłem łożyska w kole i są ok. Klocki hamolcowe nówki.
Teraz pytanie. Czy może mi ktoś powiedzieć tam gdzie styka się koło z kardanem, jaki powinien być smar. Czy ktoś malował ten wachacz?? Wystarczy zwykła farba w sprayu czy musi być temperaturoodporna. Wal też chcę pomalować. Poszukuje schematu wiązki. Mam w planach założyć alarm.
I najważniejsze na co powinienem zwrócić jeszcze uwagę, skoro moto już jest w takim stanie????
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
Smar zwykły do łożysk ŁT-4 w zupełności wystarczy. Wahacz możesz pomalować zwykła farbą. Nie musi być na temp. Jak się do tego przyłożysz - oczyszczenie powierzchni, odrobina cierpliwości przy psikaniu to będzie jak z fabryki jeśli w miarę dobierzesz kolor nawet sprayem z łapki. Co do innych sugestii co jeszcze to się poddaję. każdemu podoba się co innego. jak do malowania będziesz ściągał wahacz (wypadałoby) to warto wymienić łożyska tegoż wahacza. ja mam inny model więc łożyska inne. U mnie z ich demontażem było trochę problemów, ale się udało metodą garażową bez specjalnych narzędzi.
Tomek
- barg
- Posty: 815
- Rejestracja: 15 września 2011, 23:44
- Motocykl: XV 700 '84 ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
Proponuję użyć smaru do przegubów, molibdenowego (MoS2)
Schemat elektryczny znajdziesz w serwisówce, dostępna w tym temacie albo w wyszukiwarce grafiki.
Zajrzyj pod błotnik lubi tam się czaić ruda.
Sprawdź amortyzatory.
btw to na pewno 700? Który rocznik?
Schemat elektryczny znajdziesz w serwisówce, dostępna w tym temacie albo w wyszukiwarce grafiki.
Zajrzyj pod błotnik lubi tam się czaić ruda.
Sprawdź amortyzatory.
btw to na pewno 700? Który rocznik?
Milczę zawzięcie i czekam na znak by mogło być pięknie, bo nie jest aż tak.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
To bedzie około 1987
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
Dzięki. Na pewno 700 rocznik 87. Rudej nie ma. W zeszłym roku błotniki, bak, boczki, były u lakiernika.barg pisze:Proponuję użyć smaru do przegubów, molibdenowego (MoS2)
Schemat elektryczny znajdziesz w serwisówce, dostępna w tym temacie albo w wyszukiwarce grafiki.
Zajrzyj pod błotnik lubi tam się czaić ruda.
Sprawdź amortyzatory.
btw to na pewno 700? Który rocznik?
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
Więc prac ciąg dalszy. Wahacz ściągnięty. Poddany gruntownemu czyszczeniu, farba i rdza usunięta. Dziś położyłem podkład i nowy lakier. Oczywiście czarny matowy . Teraz czekam aż wszystko ładnie poschnie. No i składnie, oby części nie zostały.
Oczywiście wszystkie śruby, nakrętki i podkładki wymienione na nowe kwasoodporne.
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście wszystkie śruby, nakrętki i podkładki wymienione na nowe kwasoodporne.
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Re: Rozkręciłem tył i co dalej.???? 700
Dzisiaj przyszedł czas na montaż. Wahacz i kardan własnoręcznie malowane. Oraz nową szersza kierownica od kubi70. Moto już prawie gotowe. Tylko jeszcze nową kanapa i w trasę.
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka