Re: gorące przewody
: 31 lipca 2017, 13:06
Pomierz alternator , jak parametry będą ok to przeczyść masę na regulatorze I dodaj dodatkową , nie będzie się grzało .
www.virago.com.pl
https://www.virago.com.pl/
Regulator jest przykręcony na dwie śruby do ramy i to jest " podstawowa " masa reglera ,wystarczy do najwygodniejszej z nich przykręcić kawałek przewodu z dwoma uchami I drugi koniec przewodu przykręcić do ramy . Jak Ci nie przeszkadza dodatkowy kabel w puszce akumulatora , to można pociągnąc do "-" klemy .Doniu pisze:A tak z ciekawości,jak zrobić dodatkową masę,czy podłączyć do regulatora dodatkowy przewód i dać pod " - " akumulatora,jak to zrobić najlepiej?
Czyli ładowanie masz ale troche slabe ( masz spadek napięcia na wiązce ) , żeby je poprawić połącz bezpośrednio przewodem "+" od regulatora (kolor czerwony ) z plusem akumulatora ( oczywiście z jedej strony przewodu musi być odpowiednie uszko a z drugiej odpowiednia końcówka wszystko poizolowane ,tak jak być powinno w przewodach którymi płynie prad ), do tego dobra masa i będzie grało .Czytajcie forum , to było już opisane .mymlon pisze:Prąd ładowania ok 13,85V ale skacze do 13,95V a raz nawet wzrósł do 14.04, coś jeszcze zmierzyć?
W 535 miałem przewód "wpiety "do czerwonego na nim bezpiecznik 10 i do plusa . Teraz mam bezpośrednio z koski do plusa ( oryginalny jest wypiety całkowicie ) i też dziala super . Zrob jak Ci wygodniej .mymlon pisze:czyli rozpiąć czerwony przewód, czy podłaczyć do istniejącego już przewodu dodatkowy ?