Całkowity brak prądu
Całkowity brak prądu
Witam
mam problem ze swoim motorem
Zaczęło się rano od tego ze po przekreceniu zapłonu nic sie nie zaświeciło. Wyłączyłem więc zapłon i włączyłem ponownie i wszystko ok. wiec odpaliłem i pojechałem jadąc w pewnym momencie motor zgasł i wszystkie kontrolki. zatrzymałem się i zauważyłem ze głowny beziecznik spalony.
Wymieniłem bezpiecznik i znów się przepalił.
Wróciłem pieszo z motorem "pod pachą" do domu i zacząłęm sprawdzać przewody - nic nie znalazłem
Więc włożyłem 3 nowy bezpiecznik motor "zaświecił" i bylo ok po chwili wyłączyłęm zapłon. Po chwili włączyłem zapłon bo chciałem go tym razem odpalić i nic ... żadna kontrolka nie świeci swiatła również zgaszone. sprawdzam bezpieczniki i wsyzsktie ok żaden nie spalony a motor wogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka.
Nie wiem za co się nawet wziąć jakieś propozycje ??
mam problem ze swoim motorem
Zaczęło się rano od tego ze po przekreceniu zapłonu nic sie nie zaświeciło. Wyłączyłem więc zapłon i włączyłem ponownie i wszystko ok. wiec odpaliłem i pojechałem jadąc w pewnym momencie motor zgasł i wszystkie kontrolki. zatrzymałem się i zauważyłem ze głowny beziecznik spalony.
Wymieniłem bezpiecznik i znów się przepalił.
Wróciłem pieszo z motorem "pod pachą" do domu i zacząłęm sprawdzać przewody - nic nie znalazłem
Więc włożyłem 3 nowy bezpiecznik motor "zaświecił" i bylo ok po chwili wyłączyłęm zapłon. Po chwili włączyłem zapłon bo chciałem go tym razem odpalić i nic ... żadna kontrolka nie świeci swiatła również zgaszone. sprawdzam bezpieczniki i wsyzsktie ok żaden nie spalony a motor wogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka.
Nie wiem za co się nawet wziąć jakieś propozycje ??
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Masz zwarcie ,niewdzięczna awaria , sprawdz czy przewód od rozrusznika nie przytulił sie do wydechu , sprawdz instalację dodaną I przeróbki wlasne , tam najcześciej są problem , a jak wszystko jest ok to sprawdż wiązkę przy glówce ramy , tam też lubi sie przetrzeć lub złamac przewód . Do sprawdzenia miernikem alternator , rozrusznik , pompa paliwa . Poczytaj na forum o elektryce i do roboty
powodzenia , łatwo nie będzie , współczuję
powodzenia , łatwo nie będzie , współczuję
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Wymień jeszcze raz bezpiecznik główny - czasami potrafi się tak spalić, że nie widać. Ale wpierw odłącz regulator napięcia. Czasami usterka regulatora napięcia powoduje przepalanie głównego bezpiecznika.
Re: Całkowity brak prądu
Po wymianie na mniejszy (15A niestety juz brakło włąsciwych) bezpiecznika i odłączeniu regulatora udalo mi sie motor odpalić po podłączeniu przewodu plusowego od razu spalilo bezpiecznik. Czyli jednak regulator... choc jakos mam złe przeczucieże to jeszcze nie koniec ;/ i problem bedzie złożony. Ale na razie zamawiam regulator.
- Snake
- Posty: 970
- Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 14:15
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Miałem problem ten sam. Główny bezpiecznik (30A) palił się co wyjazd, nawet dwa razy. Ale nie od razu jak u Ciebie. U mnie przy gwałtownym odkręceniu manetki. Jazda z garścią 30A bezpieczników była codziennością.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązało problem. Gorzej jak koledzy zauwazyli robi się "gdzieś" zwarcie.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązało problem. Gorzej jak koledzy zauwazyli robi się "gdzieś" zwarcie.
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
- Offroadtrip
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 maja 2018, 20:46
- Motocykl: Yamaha virago 750
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Heej i jak wymieniales regulator.?mam podobny problem i szukam przyczyn.Mar00 pisze: ↑11 czerwca 2017, 20:51 Po wymianie na mniejszy (15A niestety juz brakło włąsciwych) bezpiecznika i odłączeniu regulatora udalo mi sie motor odpalić po podłączeniu przewodu plusowego od razu spalilo bezpiecznik. Czyli jednak regulator... choc jakos mam złe przeczucieże to jeszcze nie koniec ;/ i problem bedzie złożony. Ale na razie zamawiam regulator.
Aby wyrazić siebie swobodnie, musisz umrzeć dla wszystkiego, co było. „Stare” daje ci stabilizację, a „nowe” płynność
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 13:51
- Motocykl: honda shadow1100
- Lokalizacja: Księży Las woj. Śląskie
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
gdzie znajdują sie bezpieczniki w virago 125 prosze oodpowiedź
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Pod siedzeniem kierowcy, takie małe białe pudełeczko z wystającymi przewodami.
Wąsaty7
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 13:51
- Motocykl: honda shadow1100
- Lokalizacja: Księży Las woj. Śląskie
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
pod siedzeniem jest tylko aku przewody wtyczki i moduł zapłonowy nie ma żadnego białego pudełka
to moto żony virago 125 z 97 r
to moto żony virago 125 z 97 r
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
Pudełko to za mocno powiedziane. Pod siedzeniem znajdują się dwa bezpieczniki. Jeden w białym "pudełku" z napisem SIGNAL. Drugi MAIN główny jest na przewodzie koloru czerwonego wychodzącym z zacisku (+) akumulatora. Z zacisku akumulatora wychodzą dwa przewody koloru czerwonego. Jeden grubszy idzie do przekaźnika rozruchu, drugi cieńszy doprowadzi do "pudełka" w którym znajduje się bezpiecznik oraz bezpiecznik zapasowy.
Wąsaty7
- Offroadtrip
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 maja 2018, 20:46
- Motocykl: Yamaha virago 750
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: Całkowity brak prądu
A ma ktoś schemat elektryki do virago 750 94rok
Aby wyrazić siebie swobodnie, musisz umrzeć dla wszystkiego, co było. „Stare” daje ci stabilizację, a „nowe” płynność