Zlewaleś go po awarii.... czysty i piękny ?Doktor Virago pisze:Olej jest i był.
Widzialem już dużo co splywa z michy do zlewki, zamiast oleju tawot albo olej z z zmielonymi częsciami silnika .
Zlewaleś go po awarii.... czysty i piękny ?Doktor Virago pisze:Olej jest i był.
W zasadzie obydwa możesz blokować kawałkiem miedzi czy olowiu , tak mówi manual .Z doświadczenia jednak wiem , że lepiej blokować na kole niż na zębach ( gdyby coś sie wyszczerbiło zawsze mniejsze koszty I roboty mniej ) . Przedniego cylindra nie zablokujesz na zębatce śrubokrętem bo jest odrzutnik oleju .Nie wiem czy wałek nr 2 idzie na przedni czy na tylny cylinder , nie interesowało mnie to , bo graty z cylindrów wkładałem do osobnych pojemników pierwszy cylinder do jednego , drugi do drugiego , a jak dawałem cylindry I głowice do obróbki to je odpowiednio znaczyłem "po swojemu".Wszystkie części w głowicy pierwszego i drugiego cylindra są takie same ( zaleca sie jednak montować wszystko w miejscu , gdzie pracowało przed rozbiórką ) , jedynie zawory po dotarciu muszą trafić w gniazda , w których były docierane . Oringów tych małych za pompą też nie wymieniałem bo były w idealnym stanie .Doktor Virago pisze:A czemu dla przedniego cylindra tez nie mogę zablokować identycznie jak tylnego. Taka metodę zastosowałem przy odkręceniu dla tylnego i przedniego cylindra. A i jak to jest z oznaczeniem wałek nr2 idzie na przedni i tam tez idzie to koło do odrzucania oleju? Przed remontem nie było tego elementu ani na przednim cylindrze ani na tylny. A te oringi od pompy oleju zamieniać generalnie wyglądają bardzo dobrze.
Doktror musisz to sprawdzić .jacek64 pisze:Części w głowicach nie są takie same. Różne są wałki rozrządu.
Pewnie że mógłby Wynika to z budowy silnika "V". Najprościej tłumacząc, mają inaczej ułożone krzywki ponieważ inaczej się obracają. Wystarczy pokręcić wałem i polukać w jaką stronę każdy się obraca. Kiedyś był temat zamiany głowic na forum i problemów z tym związanych. Reszta części w głowicach jest taka sama.vinny pisze:Doktror musisz to sprawdzić .jacek64 pisze:Części w głowicach nie są takie same. Różne są wałki rozrządu.
Miałem obydwa wałki w ręku , sprawdzałem wymiary , ogladałem może nie za bardzo wnikliwie ( wszystko miałem posegregowane przy rozbieraniu ), wydawały sie takie same , ale może coś przeoczyłem , jakiś drobny szczegół .
Kolega jacek64 , mógłby zdradzić czym sie różnią ? Na pewno taką informacją pomógłbyś Doktorowi V.