Miesiąc pracy
Miesiąc pracy
Było tak:
i tak:
i tak:
Potem miesiąc pracy, nowy projekt instalacji, wywalenie prawie wszystkich kostek, niepotrzebnych przekaźników, niepewnej stacyjki i jest tak:
i tak (tu jeszcze prace trwają:
i stacyjka (HD):
Wszystkie praktycznie kostki zostały zastąpione lutami i porządną izolacją,
Efekt? Duuuużo lepsze światła, iskra, kierunkowskazy, brak elektrycznych 'omdleń' i tak w ogóle Ona się bardzo cieszy...
i tak:
i tak:
Potem miesiąc pracy, nowy projekt instalacji, wywalenie prawie wszystkich kostek, niepotrzebnych przekaźników, niepewnej stacyjki i jest tak:
i tak (tu jeszcze prace trwają:
i stacyjka (HD):
Wszystkie praktycznie kostki zostały zastąpione lutami i porządną izolacją,
Efekt? Duuuużo lepsze światła, iskra, kierunkowskazy, brak elektrycznych 'omdleń' i tak w ogóle Ona się bardzo cieszy...
- wwwolti
- Posty: 1672
- Rejestracja: 17 października 2007, 15:02
- Motocykl: był i będzie
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
słowa uznania... wygląda to tak, jakby po prostu miało tak być od nowości.
pozdr
Wojtek
Wojtek
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 20 maja 2008, 09:51
- Motocykl: xv750,Road Star 1700
- Lokalizacja: Rogów
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
To się nazywa fachowa robota
Słowa uznania!
Słowa uznania!
- ROUTE 66 RIDER
- Posty: 1198
- Rejestracja: 05 września 2007, 21:54
- Motocykl: Virago XV750,VZR1800
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
Hej!
No i doczekaliśmy się na forum kolejnego eksperta, który zasiadał będzie w loży ELEKTRYKÓW
szerokości
No i doczekaliśmy się na forum kolejnego eksperta, który zasiadał będzie w loży ELEKTRYKÓW
szerokości
VIRAGO XV 750
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
BoPos na PREZYDENTA !!!zasiadał będzie w loży ELEKTRYKÓW
Masz fach w ręku jak znalazł i predyspozycje. A w ogóle to gratuluję dobrej roboty
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- pangda
- Posty: 198
- Rejestracja: 05 września 2008, 15:55
- Motocykl: przemalowany
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 63
- Kontakt:
- Status: Offline
Kabelki...
Bogdan,
czy mógłbyś upublicznić schemat/projekt nowej instalacji?
Pod wpływem Twoich fotek przyjrzałem się "pająkowi" pod kanapą mojej maszynki i stwierdziłem, że nie zaszkodziłoby tego zmienić na nowsze, niż z 1995 roku...
Pozdr
Jacek
czy mógłbyś upublicznić schemat/projekt nowej instalacji?
Pod wpływem Twoich fotek przyjrzałem się "pająkowi" pod kanapą mojej maszynki i stwierdziłem, że nie zaszkodziłoby tego zmienić na nowsze, niż z 1995 roku...
Pozdr
Jacek
Canoe, kajaki, łódki drewniane, wiosła i pagaje
Roboty szkutnicze i bosmańskie
Roboty szkutnicze i bosmańskie
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
Jesteś WIELKI
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- Malobrody
- Posty: 400
- Rejestracja: 17 maja 2008, 20:57
- Motocykl: xv 750
- Lokalizacja: Zarzyce Wielkie
- Wiek: 44
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
no pięknie, kawał dobrej roboty, podziwiam za cierpliwość
- Antek
- Posty: 1141
- Rejestracja: 27 grudnia 2007, 13:16
- Motocykl: Yamaha XV 1100 Virago '97
- Lokalizacja: Białystok
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Miesiąc pracy
gratuluję ! już wiem do kogo będę sie zwracał o pomoc w sprawach prądowych
Czy daleko oni....?
Re: Miesiąc pracy
Hmmmm, proszę uprzejmie, chociaż to trudna sprawa - nie dlatego, że elektryka jest trudna, tylko dlatego, że schemat elektryczny został wielokrotnie poprawiony/zmieniony w czasie pracy.pangda pisze:czy mógłbyś upublicznić schemat/projekt nowej instalacji?
Pod wpływem Twoich fotek przyjrzałem się "pająkowi" pod kanapą mojej maszynki i stwierdziłem, że nie zaszkodziłoby tego zmienić na nowsze, niż z 1995 roku...
1. Podstawowy schemat jest tu schemat_1 oraz tu schemat_2
Dwa podstawowe schematy sa dlatego, że moja XV920 miała jakąś dziwną kombinację obu
2. Schemat roboczy, pośredni jest tu: schemat_posredni Jest to schemat układu zapłonowego z usuniętymi wszystkimi przeszkadzajkami typu czujnik stopki, dźwigni sprzęgła, neutrala itp. Doszedłem do wniosku, że jeśli z powodu n.p. niewysprzęglenia biegu przy zapalaniu wy***ę się, to bez wątpienia zapamiętam na zawsze że trzeba... Nieistotne (czytaj 'oczywiste') fragmenty są pominięte.
3. Przerobiony schemat będzie tu (muszę znaleźć te bazgroły i zeskanować):
podstawą tego schematu były dwa, naprawdę minimalistyczne, znalezione w sieci:
=> http://www.xv920chopper.nl/Downloads/Schema_2.gif
=> http://www.xv920chopper.nl/Downloads/Schema_1.gif
4. Uwagi:
- mam tylko jeden bezpiecznik na całą instalację (będą 3: zapłon, światła, reszta ale w chwili kiedy to robiłem kupiona na ebay-u skrzynka bezpieczników jeszcze nie dotarła) + jeden na sam obwód z przekaźnikiem dla klaksonów
- oryginalna stacyjka była drutowana i klejona - została wymieniona na 'old-style' z HD - (wybrałem ją dlatego, że styki wytrzymają chyba z 1000+ amper); z trzema "stanami": zapłon, zapłon + światła mijania, światła parkowania; obudowę zrobiłem z nierdzewnego kubka z pokrywką za 5 zł.
- układ kierunkowskazów został uproszczony maksymalnie poprzez zastąpienie 'klasycznego' przerywacza przez przerywacz świateł awaryjnych (tylko dwa kable)
Generalna uwaga do wszystkich - byłem zmuszony wyłączyć 'PW' gdyż większości odpowiedzi nie udaje mi się wysłać z tego systemu... Nie wiem dlaczego...