Witam.
Poproszę o pomoc bo w manualu nie mogłem się doszukać szczegółow.
Nie do końca rozumiem jak mam polączyć wszystkie wężyki.
Mam tak:
Króciec ssacy gaznik przod -
krociec ssacy gaznik tyl ( ten z kolankiem )
krociec gaznik - cylinder przod ( 2 złącza)
króciec gaznik - culinder tył ( 1 złącze)
Przednia pokrywa czapki cylindra
zawor ten przy cewkach ( 2x złącza)
gaznik 1
gaznik 2
Mam stare węże i znalazłem tam jeszcze trojnik, filtry ( czy sa konieczne) i jednostronne zaworki ( te ze strzałka).
Jakby ktoś mogl łopatologicznie wytlumaczyc bądź zrobic prosty szkic to byłbym zobowiazany
Uklad podcisnienia Virago 920/750
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Uklad podcisnienia Virago 920/750
http://www.cmsnl.com/yamaha-xv920k-vira ... ml#results
Jak dobrze pamiętam "22" i "23" górne części wchodzą w metalowe rurki przy ramie. Jak nie skojarzysz tego to daj znać - podjadę do kumpla i porobię foty.
pozdr
Jak dobrze pamiętam "22" i "23" górne części wchodzą w metalowe rurki przy ramie. Jak nie skojarzysz tego to daj znać - podjadę do kumpla i porobię foty.
pozdr
Re: Uklad podcisnienia Virago 920/750
Ok, udało mi sie odgrzebać stare foty z zeszłęgo roku.
Z nich wynika:
- MCV podlaczony jest do krocca wydechowego przedniego cylindra, dwa wyjscia - dwa węzę - dwa wejscia w MCV
- Jacek miałeśracje, na każdy z gaźnikow wchodzi rurka która przez filtr powietrza łączy się z rama i tam jest powietrze wydalane. Jeden filtr to kolanko, drugie nie
- Pokrywa wałka rozrządu przedniego cylindra. Z niej wychodzi rura która rozdwaja se ( trójnik Y ) i wychodzi króciec ssący każdego z gaźników ( chyba króciec przedniego cylindra ma kolano)
- Króciec wydechowy tylnego cylindra wchodzi w kranik baku paliwoego.
I to by było na tyle, chyba.
Czy w przypadku zainstalowania nowego baku paliwoego, w którym jest inny kranik- zwykły, moge zaślepić to wyjście na króćcu wydechowym?
Czy do takiego układu paliwowego wystarczy zwykły filtr paliwa?
Jakie zadanie ma przewod który whcodzi do kranika oryginalnego?
Dzieki
Z nich wynika:
- MCV podlaczony jest do krocca wydechowego przedniego cylindra, dwa wyjscia - dwa węzę - dwa wejscia w MCV
- Jacek miałeśracje, na każdy z gaźnikow wchodzi rurka która przez filtr powietrza łączy się z rama i tam jest powietrze wydalane. Jeden filtr to kolanko, drugie nie
- Pokrywa wałka rozrządu przedniego cylindra. Z niej wychodzi rura która rozdwaja se ( trójnik Y ) i wychodzi króciec ssący każdego z gaźników ( chyba króciec przedniego cylindra ma kolano)
- Króciec wydechowy tylnego cylindra wchodzi w kranik baku paliwoego.
I to by było na tyle, chyba.
Czy w przypadku zainstalowania nowego baku paliwoego, w którym jest inny kranik- zwykły, moge zaślepić to wyjście na króćcu wydechowym?
Czy do takiego układu paliwowego wystarczy zwykły filtr paliwa?
Jakie zadanie ma przewod który whcodzi do kranika oryginalnego?
Dzieki
- jacek64
- Posty: 595
- Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
- Motocykl: XVS 1,3
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Uklad podcisnienia Virago 920/750
U siebie masz zbiornik z kranikiem podciśnieniowym. Jeżeli kupujesz kranik też z podciśnieniem to podłączasz cienki przewód podciśnienia do kranika. Jeśli masz kranik zwykły - zaślepiasz ten cienki. Filtr możesz wstawić obojętnie jaki byleby miał odpowiednią przepustowość.