Strona 1 z 2

535 oldschool bobber

: 09 lutego 2016, 08:01
autor: Guziec
Po ponad 3 wspólnych sezonach Wiedźma doczekała się chirurgii plastycznej.
Do tej pory historia jest taka http://virago.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=20233

Aktualnie moto prezentuje się tak
Obrazek

Co będzie?

Oldschool bobber.
Zadupek ucięty.
Błotnik na tył zrobiony samodzielnie z przedniego błotnika od ursusa c330 + mocowanie z wahaczem, samodzielnie zrobiony sissy bar pręta z nierdzewki z mocowaniem, nowe lusterka mini pod kierą.
Koła, błotniki, boczki (dół, góra), lagi idą w czarny połysk.
Kiera, lusterka - chrom.
Bak i sissy bar w kolor metallic Perlenzian
Na razie zostawiam amortyzatory na tył. Możliwe, że już w sezonie dorobię sztywne pręty, a siedzenie zmienię na sprężynowane.

Kolejne prace:
Obrazek
Obrazek

Aktualnie wszystkie klamoty są w malowaniu.
Kierunkowskazy nowe kupione, czekam na dostawę bocznego mocowania rejestracji z lampą.
Takie cóś:
Obrazek

Re: 535 oldschool bobber

: 20 lutego 2016, 14:37
autor: jakubbb
a zmieniasz coś z rurami ? Widziałem wiele filmików na yt ( https://www.youtube.com/watch?v=ER0ubHp5hW8 ) <--
przykład. Sa myślałem żeby coś zrobić z wydechami ale w internecie ciężko coś znaleźć a twórcy filmikow nie kwapią się odpisać jakie rurki mają :P pozdrawiam

Re: 535 oldschool bobber

: 20 lutego 2016, 14:44
autor: Redneck
dorob jeszcze atrape zamknietej ramy, zapodaj bak od sportstera i bedzie kozak :drunksmile:

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 09:21
autor: Guziec
jakubbb, sorki że z takim opóźnieniem. Praca, dzieci, praca, garaż i kurna nie ma kiedy pogadać.

Wydechy mam puste, fabryka, ale puszkę zostawiam. Jeśli ją się usunie to pada moc w środkowym zakresie obrotów. A że pojemność niewielka to tym bardziej się to odczuje. Kolanka ma ładnie zachowane, gorzej z końcowymi tłumikami i zamierzam je owinąć taśma termiczną. Kolor bazalt albo grafit. Zobaczę jak poskładam moto do kupy, co bardziej spasuje :-)

Redneck, jest plan na sztywniaka ale najpierw sprawdzę jak się to będzie sprawować na softtail.

Moto będzie gotowe na koniec marca. Mam nadzieję :chopper:

Postępy prac. Podkład, wygładzenie wgnieceń i innych niedoskonałości.
Docelowo elementy pokryte podkładem ze zdjęć będą czarne (błysk). Bak i sissy bar z foty wyżej będą w zajefajnym kolorze metallic i na to bezbarwny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 09:49
autor: SpiderGarage
Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 10:52
autor: Guziec
SpiderGarage pisze:Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.
A rację masz :-) Aczkolwiek nawet by mi do łba nie przyszło robienie takiej atrapy.
Następny custom pewnie kiedyś zrobię na Drag Star 1100, wtedy nie będzie już potrzeby atrapowania.
A czemu Drag? bo lubię Yamaszki a też widziałem kilka zacnych projektów np:
https://www.youtube.com/watch?v=pFX2z9dipWE

SpiderGarage, robię to dla zabawy i uczę się nowych rzeczy przy okazji, bo na co dzień pracuję przy kompie :paw:
Ps. Fajnego Gienka 250 zrobiłeś i Spartana ;-) Na GSX400 jest blacha do zera i bezbarwny na to?

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 12:34
autor: SpiderGarage
Dzięki. Z każdego motocykla coś fajnego da się zrobić. W spartanie blacha zbiornika jest polerowana, bez lakieru. Natłuszczam co jakiś czas. Siodło natomiast jest z nierdzewki więc nic nie robię.

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 18:12
autor: Redneck
SpiderGarage pisze:Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.
kto mowi o dodatkowych kilogramach? jak robisz bobbera to przeciez wywalasz wszystko co niepotrzebne wiec i tak waga sie zmniejsza :wink: a po co robic taka atrape? jak patrze na bobry na bazie virago 250 to juz wiem :rock:

Re: 535 oldschool bobber

: 01 marca 2016, 20:06
autor: SpiderGarage
Virago 250 ma fabrycznie zamkniętą ramę. Rury od główki idą ładnym skosem w dół. W 535 nie zrobisz tego skosu, rury muszą iść pionowo, wygląda to beznadziejnie.

Re: 535 oldschool bobber

: 02 marca 2016, 10:08
autor: Equador
Sporo pracy jeszcze, ale czuję, że efekt będzie niesamowity :rock:

Re: 535 oldschool bobber

: 02 marca 2016, 12:52
autor: Guziec
Wczoraj założyłem nowy filtr paliwa, nowy, przezroczysty przewód paliwa, dorobiłem mocowania kierunkowskazów tył. Teraz największa robota to malowanie na finisz. Składanie to będzie przyjemność :)
Jak skończę to wrzucę focisze :)

Re: 535 oldschool bobber

: 02 marca 2016, 13:41
autor: SpiderGarage
Taką sama lampę tylną mam w projekcie vt600 i k100.
Aliexpress?

Re: 535 oldschool bobber

: 02 marca 2016, 15:02
autor: Guziec
Tak, Aliexpress. Lampa i mocowanie rejestracji w komplecie - 140 zł.
Lusterka Aliexpress - 59 zł
Kierunkowskazy - Aliexpress - 39 zł.
Trafiłem na fajne wyprzedaże w styczniu.
Oczywiście nie ma porównania z Arlen Ness itp.., ale myślę, że pare sezonów te klamoty wytrzymają :)

Re: 535 oldschool bobber

: 11 marca 2016, 07:36
autor: Guziec
Koła, lagi, błotniki, boczki wszystko dostało lakier na gotowo.

Bak i sissy bar zostawiam na deser bo kolor będzie bardziej wymagający ;-)

Re: 535 oldschool bobber

: 11 marca 2016, 22:12
autor: pisior
malowałeś fele z oponą ?
:)

Re: 535 oldschool bobber

: 11 marca 2016, 22:26
autor: Katatonia
Jedyny słuszny kolor :)

Re: 535 oldschool bobber

: 13 marca 2016, 08:50
autor: Guziec
pisior pisze:malowałeś fele z oponą ?
:)
Tak. Wystarczy spuścic powietrze, wtedy wsuniesz taśmę za rant. Opona jest cała zasłonięta.
Wybrałem ten sposób bo takie malowanie zawsze można poprawić a proszkowego nie. Poza tym proszkowo zawsze będzie półmat, a ja chcę błysk.

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 09:31
autor: Guziec
Projekt zakończony. Roboty w ch.. ale warto było :mrgreen:
Jeszcze tylko taśma termiczna na końcówki kominów.

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 10:02
autor: Katatonia
Więcej foto :) w lepszej jakości :) a zad ma zacny :)

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 16:00
autor: 2007XV1700
ale może mi się nie podobać?

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 17:30
autor: tomasz77
Ciekawie ale dałbym siodło z hard taila. ..na sprezynach, wyglądało by rasowo

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 20:31
autor: Guziec
Pewnie że może się nie podobać. Każdy ma swój gust :nazdrowie:

A odnośnie sprężyn i siedzenia - zrobię ale pewnie na kolejną zimę razem z usztywnianym tyłem. Amorki wylecą. Na razie sprawdzę jak się na tym będzie turlac.

Re: 535 oldschool bobber

: 20 marca 2016, 20:37
autor: tylust
W naszych realiach amorków bym nie wyrzucał, ale widziałem kilka przerobionych 535 gdzie górne mocowania amorów były przesunięte tak aby amory bardziej leżały. To wg mnie zdecydowanie poprawia linię motocykla.... cóś w tym rodzaju :
Obrazek

Re: 535 oldschool bobber

: 21 marca 2016, 09:55
autor: Guziec
Masz rację z tymi polskimi drogami. Oglądałem ten projekt, który wrzuciłeś kiedy szukałem koncepcji na moda. Trzeba przyznać, że ładnie się to prezentuje. Pojeżdżę z tym jak jest teraz. Docelowo jeszcze wymiana siedzenia na sprężynowe. Ale to może poczekać.

Re: 535 oldschool bobber

: 22 marca 2016, 14:34
autor: SpiderGarage
Motocykl mało podobny do zakładanej nazwy oldschool bobber, natomiast jeśli właścicielowi się podoba to ok, to jest najważniejsze.