Strona 1 z 2
535 oldschool bobber
: 09 lutego 2016, 08:01
autor: Guziec
Po ponad 3 wspólnych sezonach Wiedźma doczekała się chirurgii plastycznej.
Do tej pory historia jest taka
http://virago.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=20233
Aktualnie moto prezentuje się tak
Co będzie?
Oldschool bobber.
Zadupek ucięty.
Błotnik na tył zrobiony samodzielnie z przedniego błotnika od ursusa c330 + mocowanie z wahaczem, samodzielnie zrobiony sissy bar pręta z nierdzewki z mocowaniem, nowe lusterka mini pod kierą.
Koła, błotniki, boczki (dół, góra), lagi idą w czarny połysk.
Kiera, lusterka - chrom.
Bak i sissy bar w kolor metallic Perlenzian
Na razie zostawiam amortyzatory na tył. Możliwe, że już w sezonie dorobię sztywne pręty, a siedzenie zmienię na sprężynowane.
Kolejne prace:
Aktualnie wszystkie klamoty są w malowaniu.
Kierunkowskazy nowe kupione, czekam na dostawę bocznego mocowania rejestracji z lampą.
Takie cóś:
Re: 535 oldschool bobber
: 20 lutego 2016, 14:37
autor: jakubbb
a zmieniasz coś z rurami ? Widziałem wiele filmików na yt (
https://www.youtube.com/watch?v=ER0ubHp5hW8 ) <--
przykład. Sa myślałem żeby coś zrobić z wydechami ale w internecie ciężko coś znaleźć a twórcy filmikow nie kwapią się odpisać jakie rurki mają
pozdrawiam
Re: 535 oldschool bobber
: 20 lutego 2016, 14:44
autor: Redneck
dorob jeszcze atrape zamknietej ramy, zapodaj bak od sportstera i bedzie kozak
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 09:21
autor: Guziec
jakubbb, sorki że z takim opóźnieniem. Praca, dzieci, praca, garaż i kurna nie ma kiedy pogadać.
Wydechy mam puste, fabryka, ale puszkę zostawiam. Jeśli ją się usunie to pada moc w środkowym zakresie obrotów. A że pojemność niewielka to tym bardziej się to odczuje. Kolanka ma ładnie zachowane, gorzej z końcowymi tłumikami i zamierzam je owinąć taśma termiczną. Kolor bazalt albo grafit. Zobaczę jak poskładam moto do kupy, co bardziej spasuje
Redneck, jest plan na sztywniaka ale najpierw sprawdzę jak się to będzie sprawować na softtail.
Moto będzie gotowe na koniec marca. Mam nadzieję
Postępy prac. Podkład, wygładzenie wgnieceń i innych niedoskonałości.
Docelowo elementy pokryte podkładem ze zdjęć będą czarne (błysk). Bak i sissy bar z foty wyżej będą w zajefajnym kolorze metallic i na to bezbarwny.
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 09:49
autor: SpiderGarage
Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 10:52
autor: Guziec
SpiderGarage pisze:Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.
A rację masz
Aczkolwiek nawet by mi do łba nie przyszło robienie takiej atrapy.
Następny custom pewnie kiedyś zrobię na Drag Star 1100, wtedy nie będzie już potrzeby atrapowania.
A czemu Drag? bo lubię Yamaszki a też widziałem kilka zacnych projektów np:
https://www.youtube.com/watch?v=pFX2z9dipWE
SpiderGarage, robię to dla zabawy i uczę się nowych rzeczy przy okazji, bo na co dzień pracuję przy kompie
Ps. Fajnego Gienka 250 zrobiłeś i Spartana
Na GSX400 jest blacha do zera i bezbarwny na to?
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 12:34
autor: SpiderGarage
Dzięki. Z każdego motocykla coś fajnego da się zrobić. W spartanie blacha zbiornika jest polerowana, bez lakieru. Natłuszczam co jakiś czas. Siodło natomiast jest z nierdzewki więc nic nie robię.
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 18:12
autor: Redneck
SpiderGarage pisze:Guziec, nie chodziło o sztywny tył tylko o przednią część aby silnik wizualnie nie wisiał w powietrzu.
Atrapa zamkniętej ramy w 535 wygląda co najmniej beznadziejnie, no jest to atrapa więc poco dodatkowe kg.
kto mowi o dodatkowych kilogramach? jak robisz bobbera to przeciez wywalasz wszystko co niepotrzebne wiec i tak waga sie zmniejsza
a po co robic taka atrape? jak patrze na bobry na bazie virago 250 to juz wiem
Re: 535 oldschool bobber
: 01 marca 2016, 20:06
autor: SpiderGarage
Virago 250 ma fabrycznie zamkniętą ramę. Rury od główki idą ładnym skosem w dół. W 535 nie zrobisz tego skosu, rury muszą iść pionowo, wygląda to beznadziejnie.
Re: 535 oldschool bobber
: 02 marca 2016, 10:08
autor: Equador
Sporo pracy jeszcze, ale czuję, że efekt będzie niesamowity
Re: 535 oldschool bobber
: 02 marca 2016, 12:52
autor: Guziec
Wczoraj założyłem nowy filtr paliwa, nowy, przezroczysty przewód paliwa, dorobiłem mocowania kierunkowskazów tył. Teraz największa robota to malowanie na finisz. Składanie to będzie przyjemność
Jak skończę to wrzucę focisze
Re: 535 oldschool bobber
: 02 marca 2016, 13:41
autor: SpiderGarage
Taką sama lampę tylną mam w projekcie vt600 i k100.
Aliexpress?
Re: 535 oldschool bobber
: 02 marca 2016, 15:02
autor: Guziec
Tak, Aliexpress. Lampa i mocowanie rejestracji w komplecie - 140 zł.
Lusterka Aliexpress - 59 zł
Kierunkowskazy - Aliexpress - 39 zł.
Trafiłem na fajne wyprzedaże w styczniu.
Oczywiście nie ma porównania z Arlen Ness itp.., ale myślę, że pare sezonów te klamoty wytrzymają
Re: 535 oldschool bobber
: 11 marca 2016, 07:36
autor: Guziec
Koła, lagi, błotniki, boczki wszystko dostało lakier na gotowo.
Bak i sissy bar zostawiam na deser bo kolor będzie bardziej wymagający
Re: 535 oldschool bobber
: 11 marca 2016, 22:12
autor: pisior
malowałeś fele z oponą ?
Re: 535 oldschool bobber
: 11 marca 2016, 22:26
autor: Katatonia
Jedyny słuszny kolor
Re: 535 oldschool bobber
: 13 marca 2016, 08:50
autor: Guziec
pisior pisze:malowałeś fele z oponą ?
Tak. Wystarczy spuścic powietrze, wtedy wsuniesz taśmę za rant. Opona jest cała zasłonięta.
Wybrałem ten sposób bo takie malowanie zawsze można poprawić a proszkowego nie. Poza tym proszkowo zawsze będzie półmat, a ja chcę błysk.
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 09:31
autor: Guziec
Projekt zakończony. Roboty w ch.. ale warto było
Jeszcze tylko taśma termiczna na końcówki kominów.
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 10:02
autor: Katatonia
Więcej foto
w lepszej jakości
a zad ma zacny
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 16:00
autor: 2007XV1700
ale może mi się nie podobać?
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 17:30
autor: tomasz77
Ciekawie ale dałbym siodło z hard taila. ..na sprezynach, wyglądało by rasowo
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 20:31
autor: Guziec
Pewnie że może się nie podobać. Każdy ma swój gust
A odnośnie sprężyn i siedzenia - zrobię ale pewnie na kolejną zimę razem z usztywnianym tyłem. Amorki wylecą. Na razie sprawdzę jak się na tym będzie turlac.
Re: 535 oldschool bobber
: 20 marca 2016, 20:37
autor: tylust
W naszych realiach amorków bym nie wyrzucał, ale widziałem kilka przerobionych 535 gdzie górne mocowania amorów były przesunięte tak aby amory bardziej leżały. To wg mnie zdecydowanie poprawia linię motocykla.... cóś w tym rodzaju :
Re: 535 oldschool bobber
: 21 marca 2016, 09:55
autor: Guziec
Masz rację z tymi polskimi drogami. Oglądałem ten projekt, który wrzuciłeś kiedy szukałem koncepcji na moda. Trzeba przyznać, że ładnie się to prezentuje. Pojeżdżę z tym jak jest teraz. Docelowo jeszcze wymiana siedzenia na sprężynowe. Ale to może poczekać.
Re: 535 oldschool bobber
: 22 marca 2016, 14:34
autor: SpiderGarage
Motocykl mało podobny do zakładanej nazwy oldschool bobber, natomiast jeśli właścicielowi się podoba to ok, to jest najważniejsze.