XV 920 - pierścienie
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 października 2015, 21:03
- Motocykl: xv920
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 43
- Status: Offline
XV 920 - pierścienie
Witam.
Poszukuję pierścieni tłokowych do xv 920. (87r) Znalazłem na ebay w USA. Za około 75 $ . Jednak napisane jest, że są do 920ki 81-83r
I ogólnie zawsze 81-83. A ja mam 87r. Moje pytanie brzmi: Czy jest jakaś różnica wymiarowa pomiędzy 83r a np. 87 ?
Poszukuję pierścieni tłokowych do xv 920. (87r) Znalazłem na ebay w USA. Za około 75 $ . Jednak napisane jest, że są do 920ki 81-83r
I ogólnie zawsze 81-83. A ja mam 87r. Moje pytanie brzmi: Czy jest jakaś różnica wymiarowa pomiędzy 83r a np. 87 ?
- Pawcio89
- Posty: 148
- Rejestracja: 12 czerwca 2012, 10:13
- Motocykl: XV 250 3LS, VT 1100
- Lokalizacja: Przewrotne
- Wiek: 35
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
Nie wiem czy w '87 roku był w ogóle ten model produkowany, ponieważ w katalogu części znajduję do go roku '83. Jeśli jednak motocykl był sprowadzony z zagranicy bardzo możliwe że rok '87 to rok pierwszej rejestracji. Jeśli się mylę z pewnością ktoś mnie poprawi Co do pierścieni to u Polskiego dilera Yamahy powinieneś je dostać w cenie około 191.48 PLN za komplet na jeden tłok. Dochodzi jednak pytanie czy wystarczy wymiana samych pierścieni tłokowych, ponieważ rowki w tłoku w których pracują pierścienie również ulegają zużyciu. Tak czy siak powodzenia w remoncie
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 października 2015, 21:03
- Motocykl: xv920
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
Szczeliny w tłoku są ok. Wszystko w normie, wg szczelinomierza. I tak taniej jest z ebaya. Bo wyjdzie jakieś 350zł ze wszystkim. Komplet jest na 2 cylindry
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
Popatrz na tabliczkę znamionową powinieneś rok tam znaleźć.
A jaki luz mają stare pierścienie w cylindrach?
pasowało by też pomierzyć cylinder i honownicą przejechać
A jaki luz mają stare pierścienie w cylindrach?
pasowało by też pomierzyć cylinder i honownicą przejechać
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 października 2015, 21:03
- Motocykl: xv920
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
Pierścienie w tylnym cylindrze mają szczelinę 0,8mm
W przednim 0,4mm (jeszcze do zaakceptowania ale i tak wymienię w dwóch cylindrach)
Norma wynosi 0,2 - 0,4 mm
Oba cylindry mają identyczny wymiar, bo przekładałem pierścienie miejscami i w obu cylindrach każdy pierścień zachowuje własną szczelinę (0,8 i 0,4)
Generalnie dymił delikatnie na niebiesko tylny cylinder
W przednim 0,4mm (jeszcze do zaakceptowania ale i tak wymienię w dwóch cylindrach)
Norma wynosi 0,2 - 0,4 mm
Oba cylindry mają identyczny wymiar, bo przekładałem pierścienie miejscami i w obu cylindrach każdy pierścień zachowuje własną szczelinę (0,8 i 0,4)
Generalnie dymił delikatnie na niebiesko tylny cylinder
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
podaj 3 pierwsze znaki z numeru silnikaMarcinM pisze: Moje pytanie brzmi: Czy jest jakaś różnica wymiarowa pomiędzy 83r a np. 87 ?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
czyli jest to rocznik 1982....
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 października 2015, 21:03
- Motocykl: xv920
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: XV 920 - pierścienie
Czyli wszystko jasne. Pewnie Holender też ściągnął z USA i dlatego taki galimatias.