Strona 2 z 2

Re: tlumiki na przelot

: 17 kwietnia 2015, 22:28
autor: grzegorzbr2
arecki pisze:a te koncówki skosne to dla lepszego wygladu czy ma to cos wspolnego z lepsza praca silnika?
to dlawienie wystapilo po zamontowaniu tych rurek
powiedz mi w jakiej kolejnosci mam robic ustawianie gaznika
1śruby składu mieszanki
2poziom paliwa
3synchro
???
2- 1 - 3

Re: tlumiki na przelot

: 18 kwietnia 2015, 08:12
autor: 2007XV1700
luzy zaworowe
poziom paliwa
skład mieszanki
synchro

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 15:00
autor: Artur
jesli przyjmiemy że przed wymiana wydechu gazniki były ustawione prawidłowo to regulacja gaznika polega na dodaniu mu odpowiedniej ilosci paliwa
wiec podkładka pod iglicę lub wymiana iglicy na inną lub wymiana głównej dyszy paliwowej na większa
a czasami wszystkie trzy rzeczy na raz
oczywiście poziomy paliwa muszą być prawidłowe, synchro i skład wolnych tez musisz poprawić
przy gaźnikach podciśnieniowych wymiana wydechu nie jest bezkarna :D

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 17:21
autor: arecki
i odbiło mi sie ta wymiana czkawką JUZ ICH NIE CHCEEEEEEEEEEEEEEE na biegu jalowym ładnie chodzi a co do jazdy to masakra na każdym biagu z poczatku sie dlawi i po czasie dopiero dostaje kopa , wszytsko na nowo zostalo poustawiane i dalej to samo nawet myslalem ze swiece padly ale dalej to samo ,rury z jakiej zrobilem to sr wewnetrzna 35mm(za mała srednica i dlatego sie dlawi :?: ) i dlugosci po 90cm , spowrotem bede zmuszony zalozyc oryginalne JA PIER...E :frustrated:
jeszcze spróbuję jak bede w garażu odkrecic o dwa obroty srube skladu mieszanki bo obecnie jest na 2,5 obrotu

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 18:09
autor: grzegorzbr2
arecki pisze:i odbiło mi sie ta wymiana czkawką JUZ ICH NIE CHCEEEEEEEEEEEEEEE na biegu jalowym ładnie chodzi a co do jazdy to masakra na każdym biagu z poczatku sie dlawi i po czasie dopiero dostaje kopa , wszytsko na nowo zostalo poustawiane i dalej to samo nawet myslalem ze swiece padly ale dalej to samo ,rury z jakiej zrobilem to sr wewnetrzna 35mm(za mała srednica i dlatego sie dlawi :?: ) i dlugosci po 90cm
Masz żle ustawione gaziorki, za mała dawka paliwka.
Ja miałem wstawione końcówki kominów własnej produkcji o średnicy 32mm i nie było żadnego mulenia, śruby regulacii musiałem wykręcić na 3.5 - 4 obroty.

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 19:36
autor: arecki
powykrecalem na 5 obrotów(ile jest obrotów do wykrece nia calkiem sruby :?: ) jest poprawa ale jeszcze czegos brakuje , teraz przy wykreconych 5 obrotów bedzie wiecej paliwa palił?

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 20:20
autor: -waldi-
wsadź główne dysze większe

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 20:42
autor: arecki
ale gdzie sie one znajduja :) i skad takowe wziasc
to o tą chodzi?
Obrazek

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 21:12
autor: grzegorzbr2
W dyszy głównej znajduje się iglica przepustnicy ( membrany ) na fotce jako MAIN JET

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 21:16
autor: grzegorzbr2
arecki pisze:ale gdzie sie one znajduja :) i skad takowe wziasc
to o tą chodzi?
Obrazek
Żeby się dostać do dyszy głownej musisz odkrecić ten dekielek przykrecony na dwie śrubki.

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 21:35
autor: arecki
o Boziu ile kombinowania przez te przelotówki , najlepszym rozwiazaniem bedzie jak poprostu z oryginalnych wywale te rureczki wystajace Obrazek
zeby bylo o tak Obrazek
i wtedy powrócę do normalnego skladu mieszanki czyli 2,5-3 obroty a nie 5 i bedzie start odrazu od dołu mocy bez kombinowania ,czy tez moga byc z tym problemy???

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 21:41
autor: grzegorzbr2
Zdławienie lub wybebeszenie kominow wymaga powtórnej regulacji i synchronizacji gaziorkow.

Re: tlumiki na przelot

: 19 kwietnia 2015, 21:44
autor: arecki
ale chociaz da sie wyregulowac nie na 5 obrotach jak przy tym teraz przypadku i jeszcze braluje mocy dolnej eehhh

Re: tlumiki na przelot

: 20 kwietnia 2015, 22:34
autor: arecki
po wywaleniu tych rureczek co w koncówkach tlumikach sa jeszcze to są jakies kanaly spalinowe w srodku czy juz bedzie pusty? ObrazekObrazek

Re: tlumiki na przelot

: 21 kwietnia 2015, 21:11
autor: arecki
nigdy więcej rur na przelot (brak dolnej mocy przy rozpędzaniu, szkoda silnika katować) , dziś zamontowałem z powrotem oryginalne wydechy , odrazu power wrócił na każdym biegu .