Układ paliwowy 1100

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
kiler73
Posty: 164
Rejestracja: 15 grudnia 2013, 17:08
Motocykl: virago 1100 -94
Lokalizacja: Prawie Rzeszów
Status: Offline

Układ paliwowy 1100

Post autor: kiler73 »

Witam.Dzisiaj podczas dopieszczania(czyszczenie i takie tam) przed sezonem pękł mi wężyk ten od dodatkowego zbiornika.Pewnie z 7l poszło w pizdu zanim opanowałem i tu moje pytanie gdzie i jakie wężyki kupić.
"Podczas jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." Burt Munro
Awatar użytkownika
Wesoly
Posty: 1660
Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
Motocykl: H-D
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: Wesoly »

Górny zbiornik z dolnym łączą dwa przewody grubszy na pewno ma średnicę 16 mm. cieńszy nie pamiętam ale chyba 6 mm.
np; http://allegro.pl/waz-przewod-paliwowy- ... 88290.html
http://allegro.pl/waz-przewod-paliwowy- ... 55752.html
535-> 1100-> FAT BOB-> SPORT GLIDE
Awatar użytkownika
Pawcio89
Posty: 148
Rejestracja: 12 czerwca 2012, 10:13
Motocykl: XV 250 3LS, VT 1100
Lokalizacja: Przewrotne
Wiek: 35
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: Pawcio89 »

W Rzeszowie powinieneś dostać taki przewód paliwowy w AG-MOT Rzeszów lub MOTORLANDZIE. Tylko dokładnie zmierz rozmiar króćca czy jak to się zwie na który nachodzi ten przewód. Sądzę że bez większych problemów powinni dobrać Ci taki przewód.
Awatar użytkownika
jacek64
Posty: 595
Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
Motocykl: XVS 1,3
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: jacek64 »

Wesoly pisze:Górny zbiornik z dolnym łączą dwa przewody grubszy na pewno ma średnicę 16 mm. cieńszy nie pamiętam ale chyba 6 mm.
np; http://allegro.pl/waz-przewod-paliwowy- ... 88290.html
http://allegro.pl/waz-przewod-paliwowy- ... 55752.html
Tak nie bardzo te przewody. Cienki odpowietrzający to ok - może być ale główny spływowy nie bardzo. Z racji tego że orginalnie przechodzi pod wspornikami ramy, musi być taki jaki był zamontowany - najważniejsze odpowiednie kąty. Normalny wąż będzie albo się zaginał zmniejszając przepustowość albo ciężko będzie zamontować główny zbiornik.
Awatar użytkownika
Wesoly
Posty: 1660
Rejestracja: 20 lutego 2011, 11:14
Motocykl: H-D
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: Wesoly »

Parę dni temu miałem okazje wymieniać właśnie ten grubszy wąż i zakupiłem normalny prosty z metra cięty.
Co prawda nie ten z linku wyżej tylko kupiony na miejscu w sklepie. Udało mi się dobrać wąż z dość gęsto rozmieszczoną siatką zbrojeniową między warstwami i po zamontowaniu nie ma nadmiernych zagięć.
Ważna jest też odpowiednia długość. Ja podczas montażu docinałem wąż dwa razy, właśnie nadmierna długość powodowała zagniatanie i przewężenia na łukach.
535-> 1100-> FAT BOB-> SPORT GLIDE
Awatar użytkownika
jacek64
Posty: 595
Rejestracja: 15 października 2012, 23:22
Motocykl: XVS 1,3
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: jacek64 »

Masz rację - wszystko się da zrobić tylko trochę cierpliwości. Zależy też gdzie pękł. Jeśli w miejscu opaski, powinno być jeszcze na tyle miejsca żeby przyciąć, trochę gimnastyki i można umocować stary. :mrgreen:
Awatar użytkownika
kiler73
Posty: 164
Rejestracja: 15 grudnia 2013, 17:08
Motocykl: virago 1100 -94
Lokalizacja: Prawie Rzeszów
Status: Offline

Re: Układ paliwowy 1100

Post autor: kiler73 »

Dzięki Wszystkim za odpowiedzi :) a może na łuku wstawić metalowe albo plastikowe kolanko?
"Podczas jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." Burt Munro
ODPOWIEDZ