Zią! Parę uwag:
565 (rozumiem złotych) za sztukę kosztuje dobry zamiennik, więc jak ci tyle wołają za oryginały i to w serwisie, to chyba jakiś cud, bo normalnie kosztują koło 250$, czyli jakieś 7,5 stówki na polskie!
Grubość "słabe 5 mm"? Mógłbyś podać dokładniej, bo 5 mm to w tym roczniku nominał, a dolna granica to 4,5 mm (Haynes, rozdział 6B, strona 1). Jak się w tym przedziale mieści, to nie ma co wymieniać, chyba że ma bicia.
Jak masz oryginały, to nie są pływające.
Tańsze zamienniki to np. NG 321 za około 3,5 stówki za sztukę. Masz je np. tu:
http://motofactory.pl/pl/p/NG-321-Tarcz ... -282mm/805
Są jeszcze tańsze, chińskie albo wręcz niewiadomego pochodzenia, ale to już chyba za duże ryzyko. Może się okazać, ze zaoszczędzisz dwie stówki, a po paru hamowaniach zaczną bić i będą do wymiany.
Weź jeszcze pod uwagę, że pewnie część śrub mocujących tarcze do piasty nie przeżyje operacji odkręcania i trzeba będzie kupić nowe, a tu golą niemiłosiernie: jakieś 15-20 zł za sztukę.