@@@
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: turbo
widzialem w tesco na dziale akcesoria motoryzacyjne.....górna półka -literki turbo-chromowane=naklejiri pisze:Witajcie kusi mnie turbo do xv750 czy jest moze ktos w temacie?
motory nurkowanie narty
667-402-281
- DejwiD2407
- Posty: 484
- Rejestracja: 08 sierpnia 2013, 22:25
- Motocykl: virago 125->HD N1200
- Lokalizacja: Kazimierz Dolny/Rzeszów
- Wiek: 26
- Status: Offline
Re: turbo
Zakładam ze chodzi o pastę polerską
- coolman111
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2011, 12:14
- Motocykl: Flat Six Custom
- Lokalizacja: Kobylnica
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: turbo
Opyl Virago i kup starego vmaxa http://youtu.be/8R4ZNM5rO0Q , tam turbo to na porządku dziennym .
- iri
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lutego 2014, 10:33
- Motocykl: warrior1700/xv750/+
- Lokalizacja: cv100jh / gzinlandia
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: turbo
krzycho1978 pisze:widzialem w tesco na dziale akcesoria motoryzacyjne.....górna półka -literki turbo-chromowane=naklejiri pisze:Witajcie kusi mnie turbo do xv750 czy jest moze ktos w temacie?
miszczowie tuningu
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: turbo
alternatywą jest yamaha R1 a tak poważnie to po kiego do seryjnej ramy i w ogóle turbo ładować- jakbyś miał normalną ramę dla dorosłych to alternatywą jest komprresor bo oprócz osiągów ładnie się prezentuje ale w virago jest miejsce tylko na pompe paliwa
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: turbo
jak nie osiągi to co? taka sztuka dla sztuki? to faktycznie naklejki ci wystarczą jak chcesz turbo bez kutych tłoków i korbowodów zakładać to chętnie obejrzę filmik jak ci się to wszystko pięknie wysra ja zakładałem do swojej kute tłoki wiseco od hondy ale nie podeszły plug and play tylko trzeba było kombinować. Korbowody niedostępne. Chyba, że robisz jak to na wsi- złożę i zobaczę a nuż się uda...
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: turbo
Ja jesteś tak zdeterminowany to nie ma problemu. Możesz nawet wtrysk zamiast gaźników zamontować.... a pewnie nawet musisz bo nie wyobrażam sobie, że seryjne gaźniki poradzą sobie z taką dodatkową dawką powietrza na dolocie.... Poniżej masz wątek z innego forum - tu akurat modyfikacja XV920....
http://viragotechforum.com/viewtopic.ph ... 1&start=60
a tu masz ciąg dalszy tego wątku'
http://viragotechforum.com/viewtopic.php?f=12&t=31014
Nie zżymaj się na kolegów z forum. Pomysł zważywszy na potrzebne do zainwestowania środki.... i niewspółmiernie kiepskie końcowe efekty wydaje się najdelikatniej mówiąc dziwny
Kilka osób starało Ci się po prostu zasugerować, że to raczej nie jest najszczęśliwsza baza do tego rodzaju przeróbek.... no ale kto bogatemu zabroni
http://viragotechforum.com/viewtopic.ph ... 1&start=60
a tu masz ciąg dalszy tego wątku'
http://viragotechforum.com/viewtopic.php?f=12&t=31014
Nie zżymaj się na kolegów z forum. Pomysł zważywszy na potrzebne do zainwestowania środki.... i niewspółmiernie kiepskie końcowe efekty wydaje się najdelikatniej mówiąc dziwny
Kilka osób starało Ci się po prostu zasugerować, że to raczej nie jest najszczęśliwsza baza do tego rodzaju przeróbek.... no ale kto bogatemu zabroni
Tomek
- Mitaro
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 lipca 2010, 23:14
- Motocykl: Chiński LIFAN klon yamahy XV250
- Lokalizacja: Kielce
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: turbo
No ja też jestem ciekaw czy to się opłaca. Taka sztuka dla sztuki.
Pierwszy problem, gaźniki podciśnieniowe odpadają bo nie będą działać, trzeba przerabiać na mechaniczne albo na wtrysk. Żeby zapodać wtrysk trzeba napisać mapę i postawić to na ECUmaster-ze. Impuls podać na sterownik z czujnika położenia wału który przychodzi na moduł CDI. Do tego map-sensor badający pod i nad ciśnienie w kolektorze ssącym + czujnik tleny i szeroko pasmowa sonda w wydech. Jak ogarniasz pisanie map wtryskowych to śmiało, stawiaj na tym ECU. Do przerobienia króciec ssący albo pod nowe gaźniki albo pod wtryski. Można też postawić to na jednym wtrysku. Do tego miejsce na zawór upustowy BLOW-OFF i filtr powietrza. Teraz następna zabawa. z skąd wziąć olej do smarowania panewek i chłodzenia turbiny? Z silnika? Gdzie jest magistrala olejowa do której można się podpiąć? Można też zmajstrować dodatkowy zbiornik na olej, który można by było pospawać z alu aby robił też za chłodnice. Do tego miniaturowa elektryczna pompa oleju i smarowane mamy z bani. Teraz rzeźba wydechu. Żeby nie było to totalnie ujowe trzeba by zrobić to w miejscu tej puszki odprężającej spaliny, tam gdzie właśnie łączą się dwa kolektory, czyli prawie pod tylnym wahaczem. Następne pytanie. Ile będziesz dmuchać? 0.6bara czy ładujesz pod 1.2. Obliczyłeś już na ile trzeba odprężyć silnik, żeby głowica tylnego cylindra nie wbije ci się w jaja po odkręceniu manetki na 8000obr?
Jak masz kupę kasy i cholernie się nudzisz to dawaj rób, będziesz pierwszy Wszystko trzeba dorabiać ręcznie i upychać w ramę w której i tak nie ma miejsca. Stawiam że 12000zł trzeba mieć, żeby to bardzo druciarsko nie wyszło.
Jeśli jesteś fanem turbo, to polecam uturbić najpierw jakąś puszke z silnikiem 2.0 a oczka ci się otworzą i zdasz sobie sprawę jak wiele rzeczy trzeba pozmieniać w seryjnym aucie, żeby nie rozjebać silnika po pierwszym odpaleniu. Nie mówiąc już od tym jak przeniesienie napędu dostaje w dupe i się sypie, co sprawia że trzeba to modyfikować.
Powodzenia.
Pierwszy problem, gaźniki podciśnieniowe odpadają bo nie będą działać, trzeba przerabiać na mechaniczne albo na wtrysk. Żeby zapodać wtrysk trzeba napisać mapę i postawić to na ECUmaster-ze. Impuls podać na sterownik z czujnika położenia wału który przychodzi na moduł CDI. Do tego map-sensor badający pod i nad ciśnienie w kolektorze ssącym + czujnik tleny i szeroko pasmowa sonda w wydech. Jak ogarniasz pisanie map wtryskowych to śmiało, stawiaj na tym ECU. Do przerobienia króciec ssący albo pod nowe gaźniki albo pod wtryski. Można też postawić to na jednym wtrysku. Do tego miejsce na zawór upustowy BLOW-OFF i filtr powietrza. Teraz następna zabawa. z skąd wziąć olej do smarowania panewek i chłodzenia turbiny? Z silnika? Gdzie jest magistrala olejowa do której można się podpiąć? Można też zmajstrować dodatkowy zbiornik na olej, który można by było pospawać z alu aby robił też za chłodnice. Do tego miniaturowa elektryczna pompa oleju i smarowane mamy z bani. Teraz rzeźba wydechu. Żeby nie było to totalnie ujowe trzeba by zrobić to w miejscu tej puszki odprężającej spaliny, tam gdzie właśnie łączą się dwa kolektory, czyli prawie pod tylnym wahaczem. Następne pytanie. Ile będziesz dmuchać? 0.6bara czy ładujesz pod 1.2. Obliczyłeś już na ile trzeba odprężyć silnik, żeby głowica tylnego cylindra nie wbije ci się w jaja po odkręceniu manetki na 8000obr?
Jak masz kupę kasy i cholernie się nudzisz to dawaj rób, będziesz pierwszy Wszystko trzeba dorabiać ręcznie i upychać w ramę w której i tak nie ma miejsca. Stawiam że 12000zł trzeba mieć, żeby to bardzo druciarsko nie wyszło.
Jeśli jesteś fanem turbo, to polecam uturbić najpierw jakąś puszke z silnikiem 2.0 a oczka ci się otworzą i zdasz sobie sprawę jak wiele rzeczy trzeba pozmieniać w seryjnym aucie, żeby nie rozjebać silnika po pierwszym odpaleniu. Nie mówiąc już od tym jak przeniesienie napędu dostaje w dupe i się sypie, co sprawia że trzeba to modyfikować.
Powodzenia.
Świeca zapłonowa jest po to, aby tłok po ciemku nie walił się w łeb o głowice, oraz robił szybkie uniki przed zaworami.
- iri
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lutego 2014, 10:33
- Motocykl: warrior1700/xv750/+
- Lokalizacja: cv100jh / gzinlandia
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: turbo
https://www.youtube.com/watch?v=01hM0eC14Ys
faktycznie ma te wszystkie rupiecie o ktorych mowa w powyzszym poscie , kupa zlomu smiechu warta ale dziala
faktycznie ma te wszystkie rupiecie o ktorych mowa w powyzszym poscie , kupa zlomu smiechu warta ale dziala
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: turbo
co do wtrysku to całe to pisanie map można by ominąć i wsadzić wiązkę od xvs 1.3 łącznie z wtryskiem- zrobić kolektor to bułka z masłem. Smarowanie turbo i chłodnica oleju też nie problem, pozostaje kwestia samego silnika bo fabryczny nie wytrzyma. Chyba, że dmuchniesz jakieś 0,2 tak tylko żeby było i coś tam syczało Ale głowice i tak trzeba przerabiać- ja zmieniłem tylko tłoki żeby miał wyższe sprężanie i uszczelki mi wywala częściej niż normalnie no i takie turbo z golfa(czy z czego toto masz) wygląda jak z dupy- jaris albo galant diesel mają małe turbiny a nie mniej wydajne.
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- Ice-Man
- Posty: 250
- Rejestracja: 01 grudnia 2013, 17:53
- Motocykl: była śliwowica 0.75
- Lokalizacja: Toruń
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: turbo
Poszukaj tutaj http://viragotechforum.com Widziałem parę tematów co do montowania turbo
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: turbo
to chyba nie nowe tylko co najwyżej regenerowane tak se myślę, ze chyba nieco za duże skoro moto ''przeważa''iri pisze:Moje turbo to to nowa sprezarka od bmw 1600zl panie dalem
tak się zastanawiam po co temat założyłeś skoro wiesz wszystko pytasz czy ktoś już z forum zakładał turbo do virago 750 jasne co drugi użytkownik pewnie to robił - przecie to motocykl z takim potencjałem
w sumie nie wiem z czym masz problem? Nie wiesz gdzie wsadzić? miejsce puchy wydechu wydaje się jedynym słusznym skoro ''przeważa'' jak jest z boku (chyba kawał chłopa z ciebie )
Swoją drogą myślałem, ze każdy zna stronę viragotech - znacz każdy kto cokolwiek robił przy virago.
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: turbo
Przecież parę postów wyżej podałem mu linki do gotowego wątku z tej strony...Miszczu pisze:...
Swoją drogą myślałem, ze każdy zna stronę viragotech - znacz każdy kto cokolwiek robił przy virago.
Tomek
- romanthorne
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 listopada 2008, 22:59
- Motocykl: Honda 250 Rebel
- Lokalizacja: BRODNICA
- Wiek: 80
- Status: Offline
Re: turbo
Co oznacza słowo turbo?Jest to umożliwienie dotarcia zwiększonej ilości powietrza do komór spalań.Dobrze,co dalej?
Oczywiście żeby zyskać na mocy samo powietrze nie starczy.Czyli paliwo,paliwo.Dobra,co dalej.Przy zaznajomionym fachowcu,który to mądrze ustawi,błyśniemy przyśpieszeniami,to fakt.Dalej to już niestety same porażki,czyli do wymiany łańcuszki rozrządu i inne trudniejsze tematy.Czy nie starczy usiąść na d...... i jechać w w nieznane kąty,
popatrując w lewo i prawo?.Jest co zwiedzać,sam jeszcze połowy nie odkryłem.
Oczywiście żeby zyskać na mocy samo powietrze nie starczy.Czyli paliwo,paliwo.Dobra,co dalej.Przy zaznajomionym fachowcu,który to mądrze ustawi,błyśniemy przyśpieszeniami,to fakt.Dalej to już niestety same porażki,czyli do wymiany łańcuszki rozrządu i inne trudniejsze tematy.Czy nie starczy usiąść na d...... i jechać w w nieznane kąty,
popatrując w lewo i prawo?.Jest co zwiedzać,sam jeszcze połowy nie odkryłem.
Jest prawie nieźle.
Re: turbo
Witajcie czy Turbo jest tak naprawde komuś potrzebne fakt wiem że to lepsza frajda z jeżdżenia przy większej mocy
żyj każdą chwlą studia ratownictwo medyczne tak jakby była ostatnią