Możesz "pokazać" jak to zrobiłeś?vinny pisze: ↑16 maja 2021, 13:21Ja mam wysokie risery i kiere od Kubiego . Poprowadziłem trochę inaczej linki i " starczają "jarek2711 pisze: ↑11 maja 2021, 18:27 mam pytanie odnośnie montażu kierownicy od Kubiego. mam Virago 750 . jaka długość riserów w swoich macie ? u mnie nie starczają linki z prawej strony ( z lewej nawet nie próbowałem). albo coś jest tu kombinowane albo ( rozmawiałem już z Kubim) kiera do pomierzenia.
Kiera XV700-1100 i temu podobne.
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
- Motocykl: virago 750
- Lokalizacja: okolice mławy
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
- Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
- Lokalizacja: Meszna/Irlandia
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Kubi kiedy będzie dostępna kierownica calowa ?? Mam parę kumpli w okolicy i mają calówki.A twoja kierownica u mnie w 1100 to przebój stulecia .
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
- Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
- Lokalizacja: Meszna/Irlandia
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Kubi kiedy będzie dostępna kierownica calowa ?? Mam parę kumpli w okolicy i mają calówki.A twoja kierownica u mnie w 1100 to przebój stulecia .
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
- Motocykl: virago 750
- Lokalizacja: okolice mławy
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
czy może ktoś zmierzyć wysokość kiery od Kubiego.
- Gucek69
- Posty: 61
- Rejestracja: 19 sierpnia 2018, 15:23
- Motocykl: XV 1100 '95
- Lokalizacja: ZST
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Moja oryginalna miała 13cm, Ta od Kubiego nieco ponad 14cm. Tyle, że profil zupełnie inny. Dla mnie mega.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Wysokość kiery jest mało istotna , szerokość ma wieksze znaczenie , jeżeli chodzi o przewody . W związku z tym , że mam bardzo waski garaż ( od ściany do sciany 90 cm ) poprosiłem Kubiego , żeby mi zrobił szeroką na max 85 cm , z tego co pamietam dało rade zrobić gięcia i mam kierę 82 cm , jest to minimalny wymiar w tej technologii , którą Kubi stosuje ( oczywiście zachowane są wymiary na klamki i manetki chyba po 25 cm na stronę i wymiar na risery pośrodku ) . Mam oryginalne wysokie risery , oryginalne linki i przewody hamulcowe w oplocie hella z zachowaniem oryginalnych wymiarów . Jedynie możesz mieć kłopoty z przewodem hamulcowym , który pociągniety najkrótszą drogą z rozdzielnika do pompy ledwie starcza .
Jak to poskładac do kupy ? Pompę hamulcową możesz załozyć jako pierwszą na kierownicę ( żeby nie odkręcać przewodu hamulcowego , unikniesz odpowietrzania ) potem
Przykręć kierownicę z założoną pompa do riserów ( żeby tylko sie trzymała na miejscu , nie skręcaj mocno śrub ) załóż klamki przełaczniki i manetki
( też tak , żeby były na swoich miejscach ) . Siadasz na moto , opierasz dłonie na manetkach i ustawiasz kierownicę ( pchając w dół )w pozycji wygodnej dla nadgarstków ( czasami trzeba pójść na kompromis i kierę opuścić lekko niżej ,nadal będzie wygodnie dla nadgarstków a przewody się wydłużą ) .Likwidujesz wszystkie zbędne " brzuszki " na linkach sprzęgła gazu , ssania czy prędkościomierza , starasz się puścić je najkrótszą drogą ( oczywiście małe " brzuszki " muszą być ) . Na koniec wszystko skręcasz na stałe w pozycji , żeby klamki i przełączniki Ci pasowały .
Jak starczy przewód hamulcowy , to reszta linek też Ci styknie .
Jakby brakowało Ci przewodu hamulcowego przesuń o 2 cm klamka z pompą do środka .
Jak masz wysokie risery i nie możesz dopiąc , to albo kup górna pólkę z niskimi riserami lub obetnij po 2-3 cm z obu stron ( pamiętaj , że potrzebujesz chyba po 25 cm prostej z każdej strony na klamki , przełączniki i manetki )
Ufffff .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 stycznia 2015, 18:27
- Motocykl: virago 750
- Lokalizacja: okolice mławy
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
kiera wróciła do Kubiego na pomiary. prawdopodobnie jest za wysoka. po rozmowie z Nim myślę że teraz będzie pasowała. dziękuję za poradęvinny pisze: ↑25 maja 2021, 01:29Wysokość kiery jest mało istotna , szerokość ma wieksze znaczenie , jeżeli chodzi o przewody . W związku z tym , że mam bardzo waski garaż ( od ściany do sciany 90 cm ) poprosiłem Kubiego , żeby mi zrobił szeroką na max 85 cm , z tego co pamietam dało rade zrobić gięcia i mam kierę 82 cm , jest to minimalny wymiar w tej technologii , którą Kubi stosuje ( oczywiście zachowane są wymiary na klamki i manetki chyba po 25 cm na stronę i wymiar na risery pośrodku ) . Mam oryginalne wysokie risery , oryginalne linki i przewody hamulcowe w oplocie hella z zachowaniem oryginalnych wymiarów . Jedynie możesz mieć kłopoty z przewodem hamulcowym , który pociągniety najkrótszą drogą z rozdzielnika do pompy ledwie starcza .
Jak to poskładac do kupy ? Pompę hamulcową możesz załozyć jako pierwszą na kierownicę ( żeby nie odkręcać przewodu hamulcowego , unikniesz odpowietrzania ) potem
Przykręć kierownicę z założoną pompa do riserów ( żeby tylko sie trzymała na miejscu , nie skręcaj mocno śrub ) załóż klamki przełaczniki i manetki
( też tak , żeby były na swoich miejscach ) . Siadasz na moto , opierasz dłonie na manetkach i ustawiasz kierownicę ( pchając w dół )w pozycji wygodnej dla nadgarstków ( czasami trzeba pójść na kompromis i kierę opuścić lekko niżej ,nadal będzie wygodnie dla nadgarstków a przewody się wydłużą ) .Likwidujesz wszystkie zbędne " brzuszki " na linkach sprzęgła gazu , ssania czy prędkościomierza , starasz się puścić je najkrótszą drogą ( oczywiście małe " brzuszki " muszą być ) . Na koniec wszystko skręcasz na stałe w pozycji , żeby klamki i przełączniki Ci pasowały .
Jak starczy przewód hamulcowy , to reszta linek też Ci styknie .
Jakby brakowało Ci przewodu hamulcowego przesuń o 2 cm klamka z pompą do środka .
Jak masz wysokie risery i nie możesz dopiąc , to albo kup górna pólkę z niskimi riserami lub obetnij po 2-3 cm z obu stron ( pamiętaj , że potrzebujesz chyba po 25 cm prostej z każdej strony na klamki , przełączniki i manetki )
Ufffff .
- kubi70
- Posty: 753
- Rejestracja: 19 listopada 2010, 23:33
- Motocykl: XV750 ->HD Sport
- Lokalizacja: Odrzykoń
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Faktycznie się walnąłem i była za wysoka. Jutro się zrobi nowa i w piątek jedzie do Jarka
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Hej kubi70, czy robisz tez kierownice do vx250? Obecna oryginalna jest w sumie bardzo wygodna ale wizualnie mi się nie podoba, pozniejsze niskie bardziej proste kierownice jak w v-star 250 duzo bardziej mi pasuja do linii. Z góry dzięki za info.
- kubi70
- Posty: 753
- Rejestracja: 19 listopada 2010, 23:33
- Motocykl: XV750 ->HD Sport
- Lokalizacja: Odrzykoń
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Ktoś brał u mnie kiery do mniejszych sprzętów i był to ten sam model co do 750 i 1100.
Jeżeli to ma być coś innego to musisz mi wysłać jakieś wymiary lub chociaż jakieś fotki.
Jeżeli to ma być coś innego to musisz mi wysłać jakieś wymiary lub chociaż jakieś fotki.
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Czyli średnica przy mocowaniu ma ten sam wymiar i powinna pasować? Ok, poszukam jakiegoś przykładu co powinien podpasować... W nowszym v-starze 250 jest fajna prosta kierownica na styl customowych motocykli, tylko tam mocowania od półek wygladają na dużo dłuższe. Gdyby dało się uzyskac podobną pozycje kierownicy ugieciem kompensującym krótsze wsporniki to by było cudnie.
- kubi70
- Posty: 753
- Rejestracja: 19 listopada 2010, 23:33
- Motocykl: XV750 ->HD Sport
- Lokalizacja: Odrzykoń
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Kiera jest oczywiście do zrobienia ale muszę dokładniej wiedzieć czego oczekujesz? Jeżeli masz krótkie risery to chcąc skompensować oddalenie musi mieć całkiem inny kształt bo samo podgięcie końcówek zmieni kąt trzymania kiery i będzie niewygodna. Jeżeli zrobię standardowo jak inne to przybliży Ci to uchwyt, ale nie będzie to kształt customowy jak oczekujesz. Jak zrobię customową do tych krótkich mocowań to niestety musisz się bardziej położyć na moto.
Sprzedaj swoje risery a kup te wydłużone i będzie łatwiej to ogarnąć.
Sprzedaj swoje risery a kup te wydłużone i będzie łatwiej to ogarnąć.
Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Ok, dzieki za info pomierzę, popatrzę, pomyślę