ORINGI
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
ORINGI
Dzień dobry . Potrzebne oringi od dekla filtra oleju xv1100/ 95 rok czy możne ktoś pomoc.Z góry dziękuje , pozdrawiam serdecznie.
- griszasad
- Posty: 363
- Rejestracja: 01 kwietnia 2009, 21:19
- Motocykl: Yamaha Drag Star XVS
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: ORINGI
ja mam pod nosem sklep ze wszystkimi oringami świata
http://panoramafirm.pl/lubuskie,,zielon ... g.html#tab
http://panoramafirm.pl/lubuskie,,zielon ... g.html#tab
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy i nawet to lubię, Ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
- marian07
- Posty: 270
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: ORINGI
Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: ORINGI
OOOO Dzieki wielkie- właśnie kompletnie nie miałem pojęcia o rozmiarowcemarian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: ORINGI
dzien dobry panumarian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: ORINGI
Zły. Ma o 3 milimetry większą średnicę i nie dasz rady go założyć we właściwej pozycji...jareckimoto pisze:dzien dobry panumarian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: ORINGI
o cholera dzieki wielkie nie bylo byl 60 x 2 kurcze myslalem ze troche posztukuje za orginalne chca 40 zl ale coz jak trzeba kupie jeszcze raz Panu dziekuje pozdrawiamGLIWICKI pisze:Zły. Ma o 3 milimetry większą średnicę i nie dasz rady go założyć we właściwej pozycji...jareckimoto pisze:dzien dobry panumarian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)
zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: ORINGI
Ileeeeeeeeeeeeeeeee??? Przecież można to kupic za groszejareckimoto pisze:(...) za orginalne chca 40 zl
Aaaa... Myślałem, że chodzi o ten oring 55 W przypadku tego większego powinno przypasować...
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: ORINGI
no wlasnie kupilem za grosze. Moze przypasuje reszta jest ok - tylko tego 59 nie bylo. Byl 58 lub 60 wiec wzialem mniejszY z mysla ze troszke podciagne To fajnie moze bedzie dobze dziekuje bardzo wszystkiego dobrego
- gpz
- Posty: 160
- Rejestracja: 20 września 2010, 18:19
- Motocykl: virago XV 750 1994
- Lokalizacja: okolice łańcuta/kraków
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: ORINGI
a to ja się podepnę..
za parę dni zamierzam wymienić olej z filtrem.. zdaje się że pod deklem od filtra są uszczelki (tak wywnioskowałem). czy wymieniając filtr pasuje wymienić te uszczelki? w sensie czy to są jednorazówki?
za parę dni zamierzam wymienić olej z filtrem.. zdaje się że pod deklem od filtra są uszczelki (tak wywnioskowałem). czy wymieniając filtr pasuje wymienić te uszczelki? w sensie czy to są jednorazówki?
- archie
- Posty: 1197
- Rejestracja: 15 kwietnia 2010, 15:13
- Motocykl: XV 1100 '95
- Lokalizacja: Szczecin
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: ORINGI
Ja wymieniam przy każdej wymianie filtra, choć niektórzy dopiero wówczas, jak oring jest uszkodzony.
Twoja maszyna, Twoje pieniądze:)
Twoja maszyna, Twoje pieniądze:)
- gpz
- Posty: 160
- Rejestracja: 20 września 2010, 18:19
- Motocykl: virago XV 750 1994
- Lokalizacja: okolice łańcuta/kraków
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: ORINGI
nie chodzi nawet o pieniądze, bo w porównaniu do chociażby ceny oleju to takie uszczelki pewnie można za grosze dostać. raczej chodzi mi żeby to było zrobione zgodnie ze sztuka.
a skoro tak, to sam sobie odpowiedziałem że trzeba poszukać takich oringów. gliwicki tam wyżej podał ich wymiary?
a skoro tak, to sam sobie odpowiedziałem że trzeba poszukać takich oringów. gliwicki tam wyżej podał ich wymiary?
- Andrews66
- Posty: 144
- Rejestracja: 28 sierpnia 2011, 23:36
- Motocykl: stuki puki 1200
- Wiek: 37
- Status: Offline
Re: ORINGI
Oringi generalnie się wymienia jak są uszkodzone, nie uszczelniają albo mają już kilka lat i stwardnieją.
A jak ktoś lubi tracić czas to może szukać takich gratów po sklepach przy każdym demontażu.
Kto bogatemu zabroni?
A jak ktoś lubi tracić czas to może szukać takich gratów po sklepach przy każdym demontażu.
Kto bogatemu zabroni?
- jareckimoto
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
- Motocykl: virago 1100 - 95
- Lokalizacja: Lublin
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: ORINGI
Czesc wszystkim Ja wymieniam za kazdym razem nie oszczedzam na takich rzeczach -- mowie o oringach .Planuje odpalic motocykl w poniedzialek , stal od polowy pazdziernika Napiszcie prosze czym nasmarowac klamki i linki ,chodzi mi o to co mozna wposcic coby podsmarowc linke nie demontujac jej.Nie ruszane od pazdziernika i tak dziwnie jakos chodza Boje sie jakiejs usterki Moze mozna im troche pomoc Dzieki wielkie
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: ORINGI
Linki najlepiej nasmarować mieszaniną oleju silnikowego z naftą (proporcja 1:1). Po odkręceniu mocowania linki przy klamce sprzęgła oraz linek od manetki wtłaczasz małymi porcjami pod pancerz (tutaj przyda się strzykawka z igłą), aż zacznie wyciekać dołem.