Strona 10 z 14
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 09 marca 2020, 21:31
autor: poolski
2007XV1700 pisze: ↑09 marca 2020, 20:45
Ja mam grawitacyjnie z górnego zbiornika a kranik 5cm przed gaźnikiem
Kontrolka rezerwy zapala się normalnie bo czujnik jest w górnym zbiorniku
A to mnie pocieszyłeś a ile tej rezerwy zostaje bez tego zbiorniczka pod siedzeniem ?
Jakiś konkretny kranik ?
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 00:35
autor: poolski
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 07:54
autor: PanG
Jakoś nie mam przekonania do karbów z ali, ale jeśli już, to najrozsądniejszą opcją wg mnie byłaby ta z gaźniorem od HD.
Druga rzecz to dysze. Za grosze na ali wyrwiesz zestawik, którym to sobie wyregulujesz do Virki. Coś z przedziału 250~300 jeśli mowa o d.głównej i powinno być dobrze.
Na viragotech chyba, czytałem kiedyś artykuł o doborze dysz pod monokarb. Temat dość złożony był, ale aż miło było poczytać, jak Niemiec się wku*wiał, że mu virka powyżej 4k nie jedzie
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 07:58
autor: 2007XV1700
Rezerwy zostaje na jakies 2-5km
Bierz CV40 z pierwszego linku
Dyszami ustawisz pod "litra"
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 10:17
autor: poolski
2007XV1700 pisze: ↑10 marca 2020, 07:58
Rezerwy zostaje na jakies 2-5km
Bierz CV40 z pierwszego linku
Dyszami ustawisz pod "litra"
Tzn. z 2 linka CV40 z Aliexpres ?
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 14:04
autor: 2007XV1700
Yhym plus dysze. podam Ci w środę jakie
200 main jet to za dużo.
Z pamięci (nie bierz tego za pewniak)
Pilot jet 42
Main jet 185
Iglica na 3 ząbku
Poziom paliwa w komorze pływakowej bez zmian
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 16:47
autor: poolski
Zamówiony :
https://pl.aliexpress.com/item/40003228 ... 5c0fuAnDNy
Fabrycznie nowy motocykl Carb gaźnik CV 40mm dla Harley Davidson Fatboy 1990-2007, Sportster 883 1200 1988-2006
Cechy:
Model: dla Harley CV40 Road King Super Glide
Średnica wewnętrzna: około 4 cm/1,57 cala
Średnica zewnętrzna: ok. 6.7 cm/2.63In
Specyfikacja:
Nowy typ gaźnika dla CV 40mm jest dla Big Twin Evolution
Bliźniacza kamera & Sportster modele są dokładne reprodukcji CV 40mm gaźnika
Dysza główna zapasowa to #185 i wolny strumień #42
Gaźnik musi być zamówiony osobno z zestaw okablowania dławika, kolektor, zestaw kabli (push-pull) i filtr powietrza
A jak to rozwiązane z filtrem powietrza ?
A czy jest możliwość podnieść pływak czy jak to działa żeby rezerwa na więcej kilometrów wystarczyła ?
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 17:24
autor: 2007XV1700
Nie ma pływaka jest bimetal który łapie czy paliwo jest czy go niema.
Filtr powietrza podchodzi od harego.
Trzeba dodatkowo zamówić linkę i gałkę "ssania" albo takie cuś jak na zdjęciu albo dopasować do tego co masz w kierownicy jeśli zostawiasz oryginał
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 18:02
autor: PanG
Jestem ciekaw, czy będzie tak jak piszesz XV z tą 185.
Poolski, ale wrzucisz relację refleksje, jak ogarniesz temat?
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 19:01
autor: poolski
Ssanie wykorzystam z tego co jest w moto ale zastanawiam się nad tą rezerwą bo 2-5 km to może być za dużo pchania do stacji paliw
Myślę jak by wykorzystać ten zbiorniczek pod siedzeniem awaryjnie jak nie będzie gdzie 2-5 km zatankować. Wymyśliłem żeby wykorzystać przełącznik rezerwy do włączenia pompy która przeżuci paliwo z dołu do góry z kąd bedzie działać system opadowy. Problem bo zbiorniczek na dole pewnie nie ma odpowietrzenia no i żeby paliwo po włączeniu pompy nie cofało się spowrotem do małego zbiornika.
Jakieś pomysły ?
Może trójnik z zaworem albo tankowanie przelew do małego zbiornika a po zatankowaniu przełączenie zbiorniczka na odpowietrznik i odcięcie górngo zbiornika tak że jak zadziała pompa to tylko przeżuci paliwo do góry
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 19:21
autor: 2007XV1700
Temat ja mam ogarnięty bo jakieś 4 lata temu założyłem monokolektor i gaźnik od haraka
Da się ogarnąć temat przelewania z dolnego zbiornika do górnego ale gra nie warta świeczki... Elektrozawory, przekaźniki kilometry kabli trójniki i fakt, że pompa paliwa nie lubi chodzić "na sucho" a nie będzie wiadomo kiedy cale paliwo z dolnego zbiornika zostało wypompowane. Najlepszym rozwiązaniem jest bak od Virago z wersji bez pompy paliwa i kranik z rezerwą. Albo tankowania co 150km
PS. 1,5L butelka po AloeVera w sakwie w razie czego zdaje egzamin
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 10 marca 2020, 19:33
autor: poolski
2007XV1700 pisze: ↑10 marca 2020, 19:21
Temat ja mam ogarnięty bo jakieś 4 lata temu założyłem monokolektor i gaźnik od haraka
Da się ogarnąć temat przelewania z dolnego zbiornika do górnego ale gra nie warta świeczki. Najlepszym rozwiązaniem jest zbiornik od Virago z wersji bez pompy paliwa i kranik z rezerwą.
PS. 1,5L butelka po AloeVera w sakwie zdaje egzamin
Też tak myślałem, że najlepszy byłby zbiornik z kranikiem z rezerwą - albo zostawić co jest z pompą bo za chwile zakupy przekroczą wartość moto
albo AloeVera
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 12 marca 2020, 08:59
autor: jarodex
2007XV1700 pisze: ↑10 marca 2020, 19:21
Temat ja mam ogarnięty bo jakieś 4 lata temu założyłem monokolektor i gaźnik od haraka.......
Zaiste ciekawy temat.....
Mozna na Prv jakie wskazówki do XV 1100???
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 12 marca 2020, 22:24
autor: 2007XV1700
Na priv nie można od tego jest forum i opisane jest juz prawie wszystko.
Poczytaj wątki a jak coś będzie jeszcze niejasne pytaj w temacie.
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 13 marca 2020, 10:23
autor: poolski
Hej !
Aaaaa jakieś konkretne typy kraników
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 13 marca 2020, 22:26
autor: 2007XV1700
Każdy podejdzie. patrz na średnicę przewodów paliwowych (które wypadało by wymienić swoją drogą)
Np taki
5,19 zł 21%OFF | Alconstar- Inline Fuel Tank Tap Filter Petcock Petrol Fuel Tap ON/OFF Switch 50cc 110cc 125cc Pit Dirt Bike Motorcycle Buggy ATV
fuel tap, petcock, fuel valve
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 13 marca 2020, 23:40
autor: poolski
2007XV1700 pisze: ↑13 marca 2020, 22:26
Każdy podejdzie. patrz na średnicę przewodów paliwowych (które wypadało by wymienić swoją drogą)
Np taki
5,19 zł 21%OFF | Alconstar- Inline Fuel Tank Tap Filter Petcock Petrol Fuel Tap ON/OFF Switch 50cc 110cc 125cc Pit Dirt Bike Motorcycle Buggy ATV
fuel tap, petcock, fuel valve
Zamówiony z Allegor 8 zł + przesyłka na wężyk fi 6
https://allegro.pl/oferta/kranik-przepl ... NGZmNzI%3D
a i ciekawostka na wężyk 3 drożny motocyklowy
https://allegro.pl/oferta/3-drozny-zawo ... 8656004099
I wymyśliłem zostawić instalację z pompą ale system opadowy na wężyk ze zbiornika a rezerwa załączana w manetce włącza pompa bo zbiorniczek pod siedzeniem jest niżej niż gaźnik to pompa trójnikiem będzie mielić paliwo i podawać przy okazji do gaźnika - proste tanie i nie powinno być problemów
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 11:07
autor: 2007XV1700
Zobaczymy jak w praktyce.
Zaworek igicowy w komorze pływakowej może nie wytrzymać ciśnienia paliwa podawanego przez pompę...
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 16:48
autor: poolski
2007XV1700 pisze: ↑14 marca 2020, 11:07
Zobaczymy jak w praktyce.
Zaworek igicowy w komorze pływakowej może nie wytrzymać ciśnienia paliwa podawanego przez pompę...
Dlatego jak napisałem wyże przez trójnik będzie mieszał paliwo w zbiorniku i nisko ciśnieniowo podawał do gaźnika
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 18:09
autor: jarodex
Hejka macie namiary na kolektor mono do xv 1,1??
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 18:24
autor: 2007XV1700
Się spóźniłeś bo właśnie ostatni poszedł z półki u XV'a w garażu
Szukaj KJS i BiP
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 18:37
autor: jarodex
Na razie znalazłem coś takiego...
Kolektor XV1100
... budżetowa wersja....
no i gaźnik który polecałeś...
Gaźnik CV40
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 18:47
autor: 2007XV1700
Ten kolektor z jebaja co wkleiłeś jest do bani.
Będzie zarzucało paliwem cylinder na krótszym kolektorze albo będzie bardo ubogo na długim. Niewyregulujesz tego układu poprawnie
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 19:04
autor: jarodex
To kicha, ale ten:
BiP'owy też ma nie równwe długości króćców..... no i zalewanie/zubożenie mieszanki też nastąpi...
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
: 14 marca 2020, 19:06
autor: 2007XV1700
Ale różnica długości jest mniejsza i średnica kanału długiego odcinka szersza