Strona 1 z 1

Kolejny Problem ;c

: 27 maja 2013, 23:00
autor: Modyx16
Witam mam kolejny problem :x a więc zaczne od początku..odebrałem dziś go Z Ratki i śmigał normalnie po pewnym czasie jazdy zabrakło mi benzyny a więc zatankowałem i nie chciał odpalić...za jakieś 2 godzinki odpalił ale strasznie kopciło pojeździłem jakieś 200 metrów i puściłem mu gaz i "zdechł" i więcej na dziś nie odpalił jedyne co jak dłużej go potrzymam na rozruszniku to choćby chciał odpalić a nie mógł....

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 08:33
autor: leszekk
Wyjeździłeś paliwo aż do "gęstego". Zaciągnęło syf w filtr (jeśli masz) lub gaźniki i efekt wiadomy.

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 09:42
autor: Blunio
Jak młody Viragowiec zdarzyło mi się zatankować oleju napędowego. A Tobie :?:
:kawa:

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 21:25
autor: ALBINERO
Dziwne to z tym kopceniem , faktycznie Blunio ma dobry pomysł sprawdź paliwo .

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 21:35
autor: e_gregor
Ja po ostatnich przygodach anry-reklamuję lotosa. Gdzie tankowałeś?

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 21:46
autor: Pixa
Ktory Lotos? Na Karkonoskiej? Nigdy nie mialem tam problemow z paliwem a tankuje tam od lat.

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 22:55
autor: e_gregor
Pixa pisze:Ktory Lotos? Na Karkonoskiej? Nigdy nie mialem tam problemow z paliwem a tankuje tam od lat.
Między teatralną a robotniczą... w Elblągu. Maszyna spaliła mi na tym paliwie 5,5 przy spokojnej jeździe w trasie (a nie 4,5-5 jak normalnie). Do tego strasznie strzelała przy odpuszczeniu manetki. Spadły mi wolne obroty tak że gasła więc musiałem podkręcić. Po zalaniu normalnego paliwa musiałem znów kręcić śrubką bo miałem ponad 2000 zamiast 1000. Co gorsze nieznacznie szarpała i po odkręceniu manetki przy 2500-3000 obrotów przez sekundę-dwie muliła zanim zaczęła przyśpieszać. Mocy też było subiektywnie mniej. A nie wierzyłem że silnik Virki może być wrażliwy na paliwo i zawsze lałem gdzie najtaniej albo gdzie po drodze. Duża strata bo droga nr 20 między Gdańskiem a Białym Borem (gdzie zalałem normalnego paliwa) była taka kręta a ja musiałem się męczyć ze swoim sprzętem bo myślałem że mi silnik pada. Nawet pracowała głośniej

Re: Kolejny Problem ;c

: 28 maja 2013, 22:57
autor: Modyx16
tankowałem na Lukoil często tam tankowałem skuterki itd i nic...ale mechanik mówił też że możliwe że słaba kompresja...;/ tylko czemu niby wiecie ?

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 01:02
autor: Blunio
Jak śmigał normalnie to kompresja tak nie spada na zawołanie. Obejrzałeś już ten filtr paliwa ? Spróbuj wkręcić nowe świeczki, być może te co masz "zamordowałeś" ?

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 11:08
autor: Modyx16
świeczki są nowe filtr wcześniej czyściłem ale zauważyłem też takie coś jak wcześniej nim tą chwile jeździłem po przez krótką chwile jak dawałem mu full gaz to choćby benzyna nie dochodziła i ciągną powietrze do gaźnika i gasnął po woli a jak dawałem ledwo co to jechał...nie kminie tego 0.o

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 12:11
autor: pisior
napisz jeszcze raz ,z przecinkami ,bo za cholere :roll: ja nie kminie :shock:

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 23:09
autor: Modyx16
witam ponownie, z kompresją wszystko okej ponieważ była sprawdzona, mówił mi znajomy że to też może sie dziać przez elektrykę...więc co sie bardziej opłaca kupienie elektryki czy też szukanie tego ??

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 23:34
autor: Modyx16
aha i drugie pytanko może być taka opona na tył do virago ? :>
http://allegro.pl/opona-metzeler-perfec ... 26814.html

Re: Kolejny Problem ;c

: 29 maja 2013, 23:57
autor: -waldi-
Ta opona to się na ognisko nadaje i to jeszcze wątpliwe.

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 10:44
autor: Butan
Dokładnie . Pomijam jej stan bo ciężko to stwierdzic z fotki ale ona ma ponad 5 lat :shock:

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 10:54
autor: Butan
Może tu znajdziesz jakieś fajne opony ?
http://www.24opony.pl/lista-opon,0,1,0, ... ona-1.html

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 10:59
autor: -waldi-
Butan pisze: ona ma ponad 5 lat :shock:
ona ma prawie 10 lat :)
7 tydzień 2005roku :shit:

zerknij też na http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/ ... ,0,sz.html

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 11:30
autor: Butan
no tak.... chciałem napisac ponad 8 lat :mrgreen:

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 11:48
autor: Modyx16
aha xD a co myślicie bardziej sie opłaca szukać tego "przebicia" czy też kupić całą wiązke kabli ? : >

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 12:22
autor: mytek1
Spotkałem się z tym, że jak w 535 skończyło się paliwo i po zalaniu nowego zaciągło jakiś syf do jednego gaźnika i przytkało dysze. Moto odpalało normalnie, tyle, że straciło dużo mocy. Może u Ciebie tak samo się stało.

Re: Kolejny Problem ;c

: 30 maja 2013, 23:08
autor: Modyx16
u mnie właśnie ten problem że jak już odpali raz na ruski rok to moc ma taką samą..zdaje mi sie że po prostu ma przebicie gdzieś i traci mocy na odpalaniu przy tym..;/