Raz jeszcze o automatycznym wyłączaniu kierunkowskazów
: 11 grudnia 2012, 17:57
Witam!
Mam pytanie do osób, które wyposażyły swoje motocykle w automatyczny wyłącznik kierunkowskazów. Znalazłem na Forum z przed dwóch lat wątek o możliwości polegającej na wymianie przerywacza na inny, posiadający tą funkcję (41R-71-FX257N), lub zamontowanie dodatkowego modułu skonstruowanego przez kol. Ryśka 535 dającego jeszcze parę dodatkowych funkcji. Niedawno wysłałem maila do Ryśka 535 w celu nabycia od niego takiego elementu, ale tu ujawnił się problem. Posiadam Virago 1100 w wersji kanadyjskiej, w której instalacja jest nieco odmienna od europejskiej, gdyż w układzie przerywacza znajduje sie również opcja świateł awaryjnych uruchamianych specjalnym przyciskiem na kierownicy, a ponadto jest dodatkowe zasilanie żarówek w przednich kierunkach, które są dwuwłóknowe i palą się ciągle. Kolega Rysiek, który jest mocny w elektryce motoryzacyjnej nie jest pewien czy jego moduł będzie w moim moto działał poprawnie, czy nie będzie kolidował z prawidłową pracą kierunkowskazów, lub wręcz czy nie uszkodzi czegoś w instalacji motocykla.
Mam prośbę do szanownych forumowiczów o pomoc, może ktoś kto ma taką wersję motocykla jak ja i poradził sobie z tym problemem więc potrafi mi pomóc?
Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam.
Mam pytanie do osób, które wyposażyły swoje motocykle w automatyczny wyłącznik kierunkowskazów. Znalazłem na Forum z przed dwóch lat wątek o możliwości polegającej na wymianie przerywacza na inny, posiadający tą funkcję (41R-71-FX257N), lub zamontowanie dodatkowego modułu skonstruowanego przez kol. Ryśka 535 dającego jeszcze parę dodatkowych funkcji. Niedawno wysłałem maila do Ryśka 535 w celu nabycia od niego takiego elementu, ale tu ujawnił się problem. Posiadam Virago 1100 w wersji kanadyjskiej, w której instalacja jest nieco odmienna od europejskiej, gdyż w układzie przerywacza znajduje sie również opcja świateł awaryjnych uruchamianych specjalnym przyciskiem na kierownicy, a ponadto jest dodatkowe zasilanie żarówek w przednich kierunkach, które są dwuwłóknowe i palą się ciągle. Kolega Rysiek, który jest mocny w elektryce motoryzacyjnej nie jest pewien czy jego moduł będzie w moim moto działał poprawnie, czy nie będzie kolidował z prawidłową pracą kierunkowskazów, lub wręcz czy nie uszkodzi czegoś w instalacji motocykla.
Mam prośbę do szanownych forumowiczów o pomoc, może ktoś kto ma taką wersję motocykla jak ja i poradził sobie z tym problemem więc potrafi mi pomóc?
Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam.