Odblokowanie XV 125 / TW125 / DRAG STAR (V STAR) 125
: 18 października 2012, 00:02
Jeśli tłumiki masz wybebeszone
sprawdź:
czy nie występuje blokada
czy nie ma kryzy na kolektorach wydechowych
Tak wygląda gotowy "freeflow"
Dalej:
zmieniasz króćce jeśli wyglądają tak
na takie
patrzysz na moduł zapłonowy
masz jedną z wersji TNDF 44 albo TNDF 45
ta druga jest "odblokowana"
Liczysz zębatkę napędową powinna mieć 13 ząbków
jeśli ma 12 to masz lepsze przyspieszenie
zakładasz gąbkowy filtr powietrza.
Unifilter, K&N, albo stożek
zmieniasz w gaźniku dysze i sprężynę,
zakładasz podkładkę na iglicę
w zamian dostajesz to
Vmax 132 z górki i z żaglem
sprawdź:
czy nie występuje blokada
czy nie ma kryzy na kolektorach wydechowych
Tak wygląda gotowy "freeflow"
Dalej:
zmieniasz króćce jeśli wyglądają tak
na takie
patrzysz na moduł zapłonowy
masz jedną z wersji TNDF 44 albo TNDF 45
ta druga jest "odblokowana"
Liczysz zębatkę napędową powinna mieć 13 ząbków
jeśli ma 12 to masz lepsze przyspieszenie
zakładasz gąbkowy filtr powietrza.
Unifilter, K&N, albo stożek
zmieniasz w gaźniku dysze i sprężynę,
zakładasz podkładkę na iglicę
w zamian dostajesz to
Vmax 132 z górki i z żaglem