impulsator - jedan a dwa
: 27 czerwca 2012, 10:42
Witam
Co niektórzy pewnie kojarzą moje problemy z alternatorem z Chodeczy. Niestety nie znalazłem magika, który podjął by się przewinięcia i dał na robotę jakąś gwarancję, więc padło na zakup nowego. A więc doczekałem się w końcu nowego stojana. Tylko mam drobny problem. A mianowicie osprzęt. Ten co kupiłem alternator ma wiązkę wyposażoną w 1 impulsator, a mój stary jest wyposażony w 2 impulsatory (takiego nie mieli w miejscach gdzie się pytałem, mogłem jeszcze kupić goły, ale ten sam koszt). I pytanie - czy czeka mnie przekładanie osprzętu (impulsatorów), czy idzie to jakoś na jednym podłączyć. Powiem wprost. Nie wiem czy impulsy z tych dwóch impulsatorów były względem siebie przesunięte w czasie, czy dawały w tym samym momencie impuls, oraz jak do wygląda od strony na to powie moduł zapłonowy - kostka jest na 4 przewody - czyli na 2 impulsatory. Jak bym miał schemat tego modułu...
PS. wymiana modułu zapłonowego nie wchodzi w grę
Co niektórzy pewnie kojarzą moje problemy z alternatorem z Chodeczy. Niestety nie znalazłem magika, który podjął by się przewinięcia i dał na robotę jakąś gwarancję, więc padło na zakup nowego. A więc doczekałem się w końcu nowego stojana. Tylko mam drobny problem. A mianowicie osprzęt. Ten co kupiłem alternator ma wiązkę wyposażoną w 1 impulsator, a mój stary jest wyposażony w 2 impulsatory (takiego nie mieli w miejscach gdzie się pytałem, mogłem jeszcze kupić goły, ale ten sam koszt). I pytanie - czy czeka mnie przekładanie osprzętu (impulsatorów), czy idzie to jakoś na jednym podłączyć. Powiem wprost. Nie wiem czy impulsy z tych dwóch impulsatorów były względem siebie przesunięte w czasie, czy dawały w tym samym momencie impuls, oraz jak do wygląda od strony na to powie moduł zapłonowy - kostka jest na 4 przewody - czyli na 2 impulsatory. Jak bym miał schemat tego modułu...
PS. wymiana modułu zapłonowego nie wchodzi w grę