Widzisz Alicjana a jednak poległem. Nie dałem rady odkręcić zasłonki po lewej stronie (do kręcenia wałem) i tej zasłonki do lukania na wskaźniki GMP, tak więc nie jest ze mnie taki fachman
dodatkowo przy zakładaniu gaźników zgubiłem część tej zapinki od szlauchu z paliwem, gdzieś pstryknęło i dupa blada, teraz założę tam normalną metalową opaskę na śrubokręcik.
Ale jednak się pochwalę, dzisiaj postanowiłem pojechać do pracy na moto, a że jadę 10km autostradą to miałem okazję na mały sprawdzian..... heh przed czyszczeniem gaźników vmax 120, nawet myślałem że dławiona jest, teraz mam 140 na żądanie, bez oporu, dalej nie próbowałem bo mi plecak oderwało od pleców
a i jeździć tak szybko nie zamiaruję, grunt że jest poprawa i można zaskakująco wygodnie wyprzedzić TIRa jadącego 90/h:)
Teraz pytanko do znawców, jak odkręcić te zaślepki? Stukać, polać czymś, śrubokręt z jakąś wajchą?
chętnie bym w te zawory zerknął, można kręcić kołem i obserwować je badając patykiem pozycję tłoka ale nie mam centralnej stopki ;p
Pandik.