Przesuwanie kierunkowskazów
: 24 września 2007, 14:27
napisałem na poprzednim - ale przepiszę
Potrzebny sprzęt:
- linka miedziana 1,5mm2, ok 1m
- koszulki termozgrzewalne o różnych średnicach - na pojedyńczy przewód i później na połączone ( dwa przewody )
- łączniki do przewodów zagniatane najlepiej w izolacji min. 8 szt.
- nóż lub coś do odizolowywania przewodów
- kleszcze do zaciskania przewodów
- wiertarka
- wiertła 6, 12
- zapalniczka lub zapałki
- pilnik okrągły
klucze 10, 13
1.Przecinamy przewód kierunkowskazu, odizolowujemy końcówki po obu stronach,
2.Odkręcamy kierunkowskaz i ustalamy długość przewodu do wstawienia
3.Ucinamy dwa kawałki i odizolowujemy końcówki
4.Ja wstawiłem kierunek w otwór mocujący hlapacz tylnego błotnika, ale jeżeli na jakimś stelażu to poniższych czynności nie trzeba wykonywać
Rozwiercamy otwór pod kierunek i mocujemy go na nowym miejscu - tutaj ze względu na krzywiznę błotnika trzeba zastosować podkładki gumowe ścięte skośnie, żeby dobrze pasowało. Ja wyciąłem z pasa transmisyjnego i pasowałem na szlifierce.
5.Łączymy przewody przedłużające po jednej stronie zagniatając złączki
6.Zakładamy koszulki termozgrzewalne na pojedyńcze przewody i podgrzewamy do pełnego uszczenienia
7.Zakładamy większą koszulkę tremozgrzewalną na obydwa przewody i przesuwamy max na już wykonane połączenie
8.Zakładamy koszulki termo na pojedyńcze przewody po drugiej stronie
9.Łączymy tak jak poprzednio zagniatając złączki
10Nasuwamy pojedyńcze koszulki na złączki i zagrzewamy
11.Zsuwamy dużą koszulkę na złącze i zagrzewamy oba złącza do uszczelnienia
12.Podwieszamy przewód pod błotnikem tak aby nie było możliwości przetarcia przez koło
Włączamy zapłon i sprawdzamy dzieło - działa więc do roboty z drugim................ Mnie obywda kierunki zajęły 4 browce Pozdrówka
Potrzebny sprzęt:
- linka miedziana 1,5mm2, ok 1m
- koszulki termozgrzewalne o różnych średnicach - na pojedyńczy przewód i później na połączone ( dwa przewody )
- łączniki do przewodów zagniatane najlepiej w izolacji min. 8 szt.
- nóż lub coś do odizolowywania przewodów
- kleszcze do zaciskania przewodów
- wiertarka
- wiertła 6, 12
- zapalniczka lub zapałki
- pilnik okrągły
klucze 10, 13
1.Przecinamy przewód kierunkowskazu, odizolowujemy końcówki po obu stronach,
2.Odkręcamy kierunkowskaz i ustalamy długość przewodu do wstawienia
3.Ucinamy dwa kawałki i odizolowujemy końcówki
4.Ja wstawiłem kierunek w otwór mocujący hlapacz tylnego błotnika, ale jeżeli na jakimś stelażu to poniższych czynności nie trzeba wykonywać
Rozwiercamy otwór pod kierunek i mocujemy go na nowym miejscu - tutaj ze względu na krzywiznę błotnika trzeba zastosować podkładki gumowe ścięte skośnie, żeby dobrze pasowało. Ja wyciąłem z pasa transmisyjnego i pasowałem na szlifierce.
5.Łączymy przewody przedłużające po jednej stronie zagniatając złączki
6.Zakładamy koszulki termozgrzewalne na pojedyńcze przewody i podgrzewamy do pełnego uszczenienia
7.Zakładamy większą koszulkę tremozgrzewalną na obydwa przewody i przesuwamy max na już wykonane połączenie
8.Zakładamy koszulki termo na pojedyńcze przewody po drugiej stronie
9.Łączymy tak jak poprzednio zagniatając złączki
10Nasuwamy pojedyńcze koszulki na złączki i zagrzewamy
11.Zsuwamy dużą koszulkę na złącze i zagrzewamy oba złącza do uszczelnienia
12.Podwieszamy przewód pod błotnikem tak aby nie było możliwości przetarcia przez koło
Włączamy zapłon i sprawdzamy dzieło - działa więc do roboty z drugim................ Mnie obywda kierunki zajęły 4 browce Pozdrówka