Przełącznik kierunkowskazów ciężko chodzi...rozkręcenie???
: 12 sierpnia 2011, 17:12
Po ostatniej ekstremalnej jeździe w ulewie i burzy ciężko się przesuwa przełącznik kierunkowskazów w mojej 535.
Jak włączę kierunkowskazy to wyłącznik nie wraca na środkowe położenie a przy przesuwaniu jest wyraźny opór.
Przed jazdą w tej ulewie działał bardzo lekko i płynnie.
Koledzy powiedźcie mi czy skomplikowane jest upchnięcie tych wszystkich przycisków/wyłączników w lewej manetce?Chciałbym lewą manetkę rozebrać i dokładnie wyczyścić włącznik kierunkowskazów ale mam obawy jak to będzie później ze skręceniem wszystkiego tak żeby nic nie zostało i żeby wszystko działało.Bo często tak jest że przy rozkręcaniu takich przełączników wyskoczy jakaś sprężynka czy zostanie jakaś blaszka a później są kłopoty żeby to skręcić.
Macie doświadczenie w rozbieraniu lewej manetki?
A może potraktować ten wyłącznik kierunków jakimś odtłuszczaczem czy środkiem penetrującym typu WD-40?
Kiedyś mieliśmy w pracy taki środek do odtłuszczania tarcz sprzęgła czy hamulców-on bardzo dokładnie i szybko odparowuje i nie pozostawia żadnego tłustego śladu więc może takim lub podobnym płynem tam spryskać z jednoczesnym ruszaniem lewo-prawo przełącznikiem?
Jak włączę kierunkowskazy to wyłącznik nie wraca na środkowe położenie a przy przesuwaniu jest wyraźny opór.
Przed jazdą w tej ulewie działał bardzo lekko i płynnie.
Koledzy powiedźcie mi czy skomplikowane jest upchnięcie tych wszystkich przycisków/wyłączników w lewej manetce?Chciałbym lewą manetkę rozebrać i dokładnie wyczyścić włącznik kierunkowskazów ale mam obawy jak to będzie później ze skręceniem wszystkiego tak żeby nic nie zostało i żeby wszystko działało.Bo często tak jest że przy rozkręcaniu takich przełączników wyskoczy jakaś sprężynka czy zostanie jakaś blaszka a później są kłopoty żeby to skręcić.
Macie doświadczenie w rozbieraniu lewej manetki?
A może potraktować ten wyłącznik kierunków jakimś odtłuszczaczem czy środkiem penetrującym typu WD-40?
Kiedyś mieliśmy w pracy taki środek do odtłuszczania tarcz sprzęgła czy hamulców-on bardzo dokładnie i szybko odparowuje i nie pozostawia żadnego tłustego śladu więc może takim lub podobnym płynem tam spryskać z jednoczesnym ruszaniem lewo-prawo przełącznikiem?