Rezerwa w XV 750
- bambosz99
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
- Motocykl: Virago 1100 XV 96
- Lokalizacja: Tyszowce
- Wiek: 45
- Status: Offline
Rezerwa w XV 750
Koleżanki i Koledzy czy ktoś mi podpowie jak działa czujnik poziomu paliwa?
Dzisiaj vircia mi zgasła i już miałem się martwić ale w przypływie rozpaczy przełączyłem ją na rezerwę i po zalaniu gaźników odpaliła. Dopiero po przejechaniu około 5 km zaświeciła mi się kontrolka rezerwy. Zastanawiam się czy z tą rezerwą (czujnikiem w baku) wszystko gra, bo nie ukrywam że wolał bym odwrotną sytuację. Najpierw kontrolka a dopiero później zatrzymanie silnika jak na rezerwę nie przełączę.
Może da się jakoś podregulować ten czujnik.
Dzisiaj vircia mi zgasła i już miałem się martwić ale w przypływie rozpaczy przełączyłem ją na rezerwę i po zalaniu gaźników odpaliła. Dopiero po przejechaniu około 5 km zaświeciła mi się kontrolka rezerwy. Zastanawiam się czy z tą rezerwą (czujnikiem w baku) wszystko gra, bo nie ukrywam że wolał bym odwrotną sytuację. Najpierw kontrolka a dopiero później zatrzymanie silnika jak na rezerwę nie przełączę.
Może da się jakoś podregulować ten czujnik.
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Na pewno się da wyregulować ale nigdy nie wiadomo czy nie spieprzysz bardziej. Przypuszczam, że jest to kwestia losowa - raz wcześniej zapali się kontrolka, raz zabraknie paliwa do zalania górnej rurki. Są tacy, którzy jeżdżą zawsze na RES (twierdząc, że kręcenie kranikiem go zbytnio zużywa), są tacy, którzy celowo obłamali lub zgięli dłuższą rurkę i mają w położeniu nominalnym zasilanie z dna zbiornika.
A ja po prostu co 200 km podjeżdżam na CPN
A ja po prostu co 200 km podjeżdżam na CPN
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
przytnij troszkę rurkę i po problemie. Samego czujnika nie ustawisz inaczejbambosz99 pisze:nie ukrywam że wolał bym odwrotną sytuację. Najpierw kontrolka a dopiero później zatrzymanie silnika jak na rezerwę nie przełączę
- Arktos
- Posty: 782
- Rejestracja: 12 września 2007, 17:12
- Motocykl: Virago 750 z 96r
- Lokalizacja: Włocławek
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Ja do nich się zaliczam i jest to dobra metoda. Sprawdzilem dotykowo ,ze po zapaaleniu się lampki zrobię ok 30 km po tym dystansie pchanko albo do rowuleszekk pisze: Są tacy, którzy jeżdżą zawsze na RES (twierdząc, że kręcenie kranikiem go zbytnio zużywa)
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
u mnie też tak było - najpierw szarpaczka i przełączenie na res, potem dopiero za kilka km się zapalała. czyli pewnie może być. na stopce bocznej jak stała i chodziła to wtedy się zapalało wcześniej.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- kjd
- Posty: 218
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 22:19
- Motocykl: virago xv 750/93
- Lokalizacja: Zgierz
- Wiek: 56
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Ja też (mój kranik nawet ciężko ruszyć), tyle, że po zapaleniu się rezerwy (mocnym światłem- ponieważ na początku lekko się żarzy) max. 15 km i pchanko.Arktos pisze:Ja do nich się zaliczam i jest to dobra metoda. Sprawdzilem dotykowo ,ze po zapaaleniu się lampki zrobię ok 30 km po tym dystansie pchanko albo do rowu
- bambosz99
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
- Motocykl: Virago 1100 XV 96
- Lokalizacja: Tyszowce
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Żeby było fajniej to właśnie jechałem się zatankować. Dziwne było dla mnie to że od ostatniego tankowania zrobiłem dokładnie 153km do momentu jak zgasła. Do zbiornika weszło mi 10l wachy co daje mi tak na oko jakieś 6,5 na setkę. Jak na jazdę wokół komina i jakieś tam perkotanie to sam nie wiem czy dobrze jest czy źle.leszekk pisze:A ja po prostu co 200 km podjeżdżam na CPN
Tak chyba zrobię. Zapodam sobie na wszelki wypadek ze trzy literki do bocznej skrzynki (przynajmniej się do czegoś przyda) i zobaczę jak to będzie wyglądało z samą kontrolką.leszekk pisze:Są tacy, którzy jeżdżą zawsze na RES
A tym czasem podziękowania za podpowiedzi i WESOŁEGO ALLELUJA oraz MOKRYCH JAJEK (albo smacznych)
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
- acze
- Posty: 488
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:42
- Motocykl: Virago XV750, 94r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Mam podobne objawy i podobne przemyślenia .
Ale nie wożę paliwa w sakwach, trochę strach. Z drugiej strony - jak raz na ekspresówce przełączyłem na rezerwę, to na stację zajechałem mając kieliszek paliwa w baku.
Ale nie wożę paliwa w sakwach, trochę strach. Z drugiej strony - jak raz na ekspresówce przełączyłem na rezerwę, to na stację zajechałem mając kieliszek paliwa w baku.
Re: Rezerwa w XV 750
mój się jeszcze sam rusza (sorki)kjd pisze:mój kranik nawet ciężko ruszyć
do rzeczy: powiedzcie mi którędy leci paliwo jak kranik ustawiony jest na PRI
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
przez kranik - ale omija grzybek podciśnienia.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- bambosz99
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
- Motocykl: Virago 1100 XV 96
- Lokalizacja: Tyszowce
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Nie mam zamiaru wozić w sakwach paliwa. Chodziło mi o to że muszę poeksperymentować z tą rezerwą i wybadać ile zrobię km do jej zapalenia a ile jeszcze po zapaleniu (do całkowitego wysuszenia zbiornika) Coby uniknąć pchania przy tych moich testach to zrobię sobie dodatkową rezerwęacze pisze:Ale nie wożę paliwa w sakwach
A tak swoją drogą to wychodziło by na to że u mnie ta rezerwa wynosi 4l a serwisówka podaje że powinno być 2,5l Ciekawe czy ktoś tam wcześniej grzebał, czy samo tak się rozkalibrowało.
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
- bendeer
- Posty: 295
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:41
- Motocykl: Suzuki DL1000 VStrom
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
u mnie zapala się po 130-150 km
Re: Rezerwa w XV 750
tak, ale czy rurką rezerwy czy tą dłuższąprzez kranik - ale omija grzybek podciśnienia
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Rezerwa w XV 750
Z całą pewnością przy niedoborze paliwa (załączonej rezerwie) przy przełączeniu na PRI będzie leciało. Znaczy albo leci rezerwą albo obydwiema narazpodbiel pisze:czy rurką rezerwy czy tą dłuższą
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.