Moto na centralkę, podlierasz silnik by koło było w górze i:
1. Luzujesz ściski rur w górnej półce
2. wyciągasz zaślepki i odkręcasz korki u góry lag.
3. Odkręcasz boczne śrubki w goleniach i zlewasz olej.
4. Demontujesz koło.
5. Demontujesz łącznik goleni wraz z błotnikiem.
6. Wyciągasz z goleni uszczelniacz pyłkowy wraz z osłonką (nie każdy model ma) i przesuwasz w górę zabezpieczając by nie spadł.
7. Od góry lagi wkładasz klucz 17 (imbus) długi, lub kij od miotły i wbijasz go
8. Odkręcasz śrubę od dołu goleni przytrzymując kluczem (kijem od miotły) tłoczysko - dla obu lag ten sam zabieg
9. Wyciągasz z obu goleni zabezpieczenie sprężyste - jest ono między uszczelniaczem przeciwpyłowym (zdemontowany już), a uszczelniaczem olejowym który jest jeszcze w goleni.
10. Jak zdemontujesz zabezpieczenie sprężyste, to podłóż pod lagi tekturę gąbkę itd, unieś goleń i szarpnij w dół - powinna zejść z lagi wraz z uszczelniaczem, podkładką i panewką. Zabieg dla obu lag.
Przy wbijaniu panewek i nowych uszczelniaczy nie poobijaj rur bo będzie lipa
ps: nie ponoszę winy za ewentualne szkody - pisałem to tak jak ja robię