Mam takie pytanie. Tylko proszę o wyrozumiałość bo może wydawać się banalne. Co powinno być w lewym serku w 750-ce?
Ja u siebie mam wpuszczone jakieś kable (dwa kable z wsuwkami i dwie kostki) , ale za nic nie wiem od czego one są? W motorku niby wszystko działa, ale może coś zostało wymątowane lub przerobione? Może ktoś coś podpowie.
Co powinno być w lewym serku
- bambosz99
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
- Motocykl: Virago 1100 XV 96
- Lokalizacja: Tyszowce
- Wiek: 45
- Status: Offline
Co powinno być w lewym serku
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
- R8 JACK
- Posty: 1265
- Rejestracja: 15 stycznia 2010, 10:40
- Motocykl: VIRAGO xv1100
- Lokalizacja: Potok
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
U mnie w 1100 nic nie ma tylko końcówki wężyków przelewowych z gaźnika, Więc u Ciebie pewno tak samo.
Re: Co powinno być w lewym serku
Może ktoś tam montował np. kompresor od fanfar dlatego zostały kabelki
- bambosz99
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
- Motocykl: Virago 1100 XV 96
- Lokalizacja: Tyszowce
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
Te kabelki wyglądają na oryginalne (wychodzą z głównej wiązki pod zbiornikiem) i mają takie same koszulki jak cała instalacja.
Jak znajdę chwilę to sprawdzę miernikiem czy jest w nich prąd, lub po włączeniu czego on się pojawi. Może to naprowadzi na jakiś trop?
Jak znajdę chwilę to sprawdzę miernikiem czy jest w nich prąd, lub po włączeniu czego on się pojawi. Może to naprowadzi na jakiś trop?
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
w lewym serku jest system AIS (Air Induction System) kabli tam nie powinno być. Możliwe że miała kiedyś tam zamontowany alarmbambosz99 pisze:Co powinno być w lewym serku w 750-ce?
w rocznikach 1984 i 85 był jeszcze układ cutt-off doprowadzający powietrze na ssanie przy hamowaniu silnikiem
- Leszek
- Posty: 308
- Rejestracja: 15 marca 2009, 19:58
- Motocykl: BMW R1150R
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Wiek: 62
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
U mnie jest tak samo,kable wyglądają na oryginalne i wszysto działa jak należy.
Leszek
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 20 maja 2008, 09:51
- Motocykl: xv750,Road Star 1700
- Lokalizacja: Rogów
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
U mnie jest TERMISTOR. Jest to opornik który pod wpływem temperatury zmienia oporność. Zgodnie ze schematem ,jest to układ który służy do podgrzewania gaźnika.Im niższa temperatura, tym mniejsza oporność termistora,większy prąd w obwodzie,a tym samym większa temperatura elementu grzejnego w gaźniku.
ps.
tyle wywnioskowałem ze schematu.Nigdy nie rozbierałem gaźnika.
ps.
tyle wywnioskowałem ze schematu.Nigdy nie rozbierałem gaźnika.
- marian07
- Posty: 270
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Co powinno być w lewym serku
Potwierdzam - termistor (jeśli to tak się nazywa). też się zastanawiałem co to jest, takie widać coś elektroniczne, małe, kabelki do tego dochodzą.
Ekologiczne rurki systemu to pewnie są w wersjach USA, tak chyba mi się coś kiedyś obiło o uszy.
Ekologiczne rurki systemu to pewnie są w wersjach USA, tak chyba mi się coś kiedyś obiło o uszy.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50