Re: Wyciek paliwa
: 14 lutego 2011, 17:38
dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymiamaslow pisze: Jeżeli tak, to ja tam od początku miałem założone plastikowe zaślepki
dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymiamaslow pisze: Jeżeli tak, to ja tam od początku miałem założone plastikowe zaślepki
Podczas rozbiórki motocykla nie natknąłem się na żadną instalację podciśnienia oraz nie miałem żadnego czujnika ciśnienia nad cewkami.-waldi- pisze:dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymi
Źle się wyraziłem: mówiąc zapłon miałem na myśli odpalenie silnika-waldi- pisze:zapłon masz bo po wstrzyknięciu odpala.
Rozumiem, że mówisz o instalacji podciśnieniowej wraz z czujnikiem ciśnienia? Czy dobrze byłoby w przyszłości uzupełnić ich brak, czy da się żyć bez tego?[/quote]-waldi- pisze:On jest tylko od zmian kąta zapłonu.
Jedynie gdzie udało mi się dojść, to komora pływakowa tylnego cylindra - ta w której uprzednio zmieniałem zaworek. W niej wyczyściłem 2 dysze: main jet oraz pitol jet ( w tej drugiej nie widziałem prześwitu, po wyczyszczeniu jest ok).-waldi- pisze:grzeb z tymi gaźnikami
tak jak wał odbije w drugą stronęamaslow pisze:Czasami nawet na tym jednym cylindrze przygasał, po strzale w gaźnik (parskał spalinami z gaźnika) - to normalne?
no raczej nie tylko...amaslow pisze:słuchowo wydaje się jakby zapalał na tylny tez - cylinder wydaje sie lekko ciepły. Może to coś z ssaniem tego tylnego?