Strona 2 z 2

Re: Wyciek paliwa

: 14 lutego 2011, 17:38
autor: -waldi-
amaslow pisze: Jeżeli tak, to ja tam od początku miałem założone plastikowe zaślepki
dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymi

Re: Wyciek paliwa

: 14 lutego 2011, 20:08
autor: amaslow
-waldi- pisze:dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymi
Podczas rozbiórki motocykla nie natknąłem się na żadną instalację podciśnienia oraz nie miałem żadnego czujnika ciśnienia nad cewkami.
Czyżby jej brak był główną przyczyną braku zapłonu?

Re: Wyciek paliwa

: 14 lutego 2011, 20:58
autor: -waldi-
zapłon masz bo po wstrzyknięciu odpala. On jest tylko od zmian kąta zapłonu.

grzeb z tymi gaźnikami :)

Re: Wyciek paliwa

: 14 lutego 2011, 21:20
autor: amaslow
-waldi- pisze:zapłon masz bo po wstrzyknięciu odpala.
Źle się wyraziłem: mówiąc zapłon miałem na myśli odpalenie silnika
-waldi- pisze:On jest tylko od zmian kąta zapłonu.
Rozumiem, że mówisz o instalacji podciśnieniowej wraz z czujnikiem ciśnienia? Czy dobrze byłoby w przyszłości uzupełnić ich brak, czy da się żyć bez tego?[/quote]

Re: Wyciek paliwa

: 14 lutego 2011, 21:23
autor: -waldi-
da się żyć bez niego, 700/750 nie maja i jeżdżą :)

Re: Wyciek paliwa

: 19 lutego 2011, 17:05
autor: amaslow
-waldi- pisze:grzeb z tymi gaźnikami :)
Jedynie gdzie udało mi się dojść, to komora pływakowa tylnego cylindra - ta w której uprzednio zmieniałem zaworek. W niej wyczyściłem 2 dysze: main jet oraz pitol jet ( w tej drugiej nie widziałem prześwitu, po wyczyszczeniu jest ok).
Aby otworzyć całkowicie komorę pływakową od przedniego cylindra potrzeba odkręcić 4 śruby, które trzymają mechanizm synchronizacji gaźników - za cholerę ich nie odkręcę. Są tak zapieczone, że potrzebuję śrubokręta udarowego. To samo dotyczy górnych części gaźników, gdzie są membrany. Tam też nie odkręciłem śrub od 2 gaźników.
Po założeniu gaźnika i całkowitej wymianie paliwa na świeże motor odpala na krótko tylko na przedni cylinder.
Jak mu wstrzyknę do tylnego, chodzą 2 przez chwilę, po czym gaśnie.
Poziomy paliwa ok.
Rozgrzałem go na tym jednym cylindrze na ssaniu i przy dodawaniu obrotów i ujmowaniu ssania jednocześnie, słuchowo wydaje się jakby zapalał na tylny tez - cylinder wydaje sie lekko ciepły. Może to coś z ssaniem tego tylnego? Bez ssania i na półgazie motor nie chce w ogóle chwycić.
Czasami nawet na tym jednym cylindrze przygasał, po strzale w gaźnik (parskał spalinami z gaźnika) - to normalne?

Re: Wyciek paliwa

: 19 lutego 2011, 20:16
autor: -waldi-
amaslow pisze:Czasami nawet na tym jednym cylindrze przygasał, po strzale w gaźnik (parskał spalinami z gaźnika) - to normalne?
tak jak wał odbije w drugą stronę
amaslow pisze:słuchowo wydaje się jakby zapalał na tylny tez - cylinder wydaje sie lekko ciepły. Może to coś z ssaniem tego tylnego?
no raczej nie tylko...
musisz jakoś te śruby odkręcić w ostateczności rozwiercić i wyczyścić gaźniki

Re: Wyciek paliwa

: 26 maja 2021, 10:00
autor: bob_87
Dzień dobry, odświeżam temat, czy jest ktoś z Was w stanie podpowiedzieć gdzie kupię pływak do virago 1000 86 r. Już wiem, ze to on broi, nie ma szczelności a może jest szansa/sposób na ewentualna naprawę cieknącego ?? Pozdrawiam

Re: Wyciek paliwa

: 31 maja 2021, 18:28
autor: 2007XV1700
Sprawdz wiadomosc prywatną