dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymiamaslow pisze: Jeżeli tak, to ja tam od początku miałem założone plastikowe zaślepki
Wyciek paliwa
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
-
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
Podczas rozbiórki motocykla nie natknąłem się na żadną instalację podciśnienia oraz nie miałem żadnego czujnika ciśnienia nad cewkami.-waldi- pisze:dziwne bo powinieneś mieć, w 1100 powinien jeden iść do czujnika ciśnienia nad cewkami zapłonowymi
Czyżby jej brak był główną przyczyną braku zapłonu?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
zapłon masz bo po wstrzyknięciu odpala. On jest tylko od zmian kąta zapłonu.
grzeb z tymi gaźnikami
grzeb z tymi gaźnikami
-
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
Źle się wyraziłem: mówiąc zapłon miałem na myśli odpalenie silnika-waldi- pisze:zapłon masz bo po wstrzyknięciu odpala.
Rozumiem, że mówisz o instalacji podciśnieniowej wraz z czujnikiem ciśnienia? Czy dobrze byłoby w przyszłości uzupełnić ich brak, czy da się żyć bez tego?[/quote]-waldi- pisze:On jest tylko od zmian kąta zapłonu.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
da się żyć bez niego, 700/750 nie maja i jeżdżą
-
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
Jedynie gdzie udało mi się dojść, to komora pływakowa tylnego cylindra - ta w której uprzednio zmieniałem zaworek. W niej wyczyściłem 2 dysze: main jet oraz pitol jet ( w tej drugiej nie widziałem prześwitu, po wyczyszczeniu jest ok).-waldi- pisze:grzeb z tymi gaźnikami
Aby otworzyć całkowicie komorę pływakową od przedniego cylindra potrzeba odkręcić 4 śruby, które trzymają mechanizm synchronizacji gaźników - za cholerę ich nie odkręcę. Są tak zapieczone, że potrzebuję śrubokręta udarowego. To samo dotyczy górnych części gaźników, gdzie są membrany. Tam też nie odkręciłem śrub od 2 gaźników.
Po założeniu gaźnika i całkowitej wymianie paliwa na świeże motor odpala na krótko tylko na przedni cylinder.
Jak mu wstrzyknę do tylnego, chodzą 2 przez chwilę, po czym gaśnie.
Poziomy paliwa ok.
Rozgrzałem go na tym jednym cylindrze na ssaniu i przy dodawaniu obrotów i ujmowaniu ssania jednocześnie, słuchowo wydaje się jakby zapalał na tylny tez - cylinder wydaje sie lekko ciepły. Może to coś z ssaniem tego tylnego? Bez ssania i na półgazie motor nie chce w ogóle chwycić.
Czasami nawet na tym jednym cylindrze przygasał, po strzale w gaźnik (parskał spalinami z gaźnika) - to normalne?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
tak jak wał odbije w drugą stronęamaslow pisze:Czasami nawet na tym jednym cylindrze przygasał, po strzale w gaźnik (parskał spalinami z gaźnika) - to normalne?
no raczej nie tylko...amaslow pisze:słuchowo wydaje się jakby zapalał na tylny tez - cylinder wydaje sie lekko ciepły. Może to coś z ssaniem tego tylnego?
musisz jakoś te śruby odkręcić w ostateczności rozwiercić i wyczyścić gaźniki
Re: Wyciek paliwa
Dzień dobry, odświeżam temat, czy jest ktoś z Was w stanie podpowiedzieć gdzie kupię pływak do virago 1000 86 r. Już wiem, ze to on broi, nie ma szczelności a może jest szansa/sposób na ewentualna naprawę cieknącego ?? Pozdrawiam
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyciek paliwa
Sprawdz wiadomosc prywatną
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)