Sraednia napięcia ładowania akumulatora
: 19 listopada 2010, 13:59
Jeśli ktoś ma ochote proszę tu wpisywać swoje pomiary - wyciągniemy jakieś konkretne
wnioski co do prawidłowej pracy układu ładowania.
Pomiar na wolnych ok 800-1000obr oraz przy Ok2000 - 4000obr
Pod obciążeniem - światła drogowe i bez obciążenia.
Tu jest temat odnośnie kontrolki ładowania itp...
viewtopic.php?t=9213&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jeśli ktoś szuka pomocy w diagnozie niech zciągnie PDF o nazwie "fault_finding-electrical system.pdf"
Z tego co tam piszą ( ogólnie dla japońskich motocykli) napięcie od 13,5 - 14,8 v przy 2500obr bez obciążenia (czyli żarówek)jest prawidłowe.
Dużo na temat regulatorów napisano na http://www.elektroda.pl
Kolega Waldi jest konstruktorem super regulatora, więc zanim poszukacie na allegro
to się spytajcie , na co lepiej wydać kase?
Według serwisówki :
535 - Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm
700 - 1100 - Charging system output 14.3 to 15.3 volts at 2,000 rpm
********************************************************************
Rysiek535 - Virago 535 1998r - Orginalny regulator napięcia
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Motor rozgrzany - Aku naładowane - stan aku oceniam na 90%
Wolne obroty - ok 800
-Z obciążeniem - żarówka z przodu i z tyłu ok 50W+2*5W 13,6v
-Beż obciążenia - 14,1v
Obr OK 3000 - ?
Motor zimny zaraz po odpaleniu - Aku po 2 tyg postoju - stan aku oceniam na jakieś 70%
Wolne obroty - ok 800 - 900
-Z obciążeniem - żarówka z przodu i z tyłu ok 50W+2*5W 12,5v
-Bez obciążenia - 13,6v
Obr OK 3000 ?
************************************************
?????? Kto następny??????????? kopiować dane z tego posta i dopisywać w ostatnim żeby nie latać do tyłu
wnioski co do prawidłowej pracy układu ładowania.
Pomiar na wolnych ok 800-1000obr oraz przy Ok2000 - 4000obr
Pod obciążeniem - światła drogowe i bez obciążenia.
Tu jest temat odnośnie kontrolki ładowania itp...
viewtopic.php?t=9213&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jeśli ktoś szuka pomocy w diagnozie niech zciągnie PDF o nazwie "fault_finding-electrical system.pdf"
Z tego co tam piszą ( ogólnie dla japońskich motocykli) napięcie od 13,5 - 14,8 v przy 2500obr bez obciążenia (czyli żarówek)jest prawidłowe.
Dużo na temat regulatorów napisano na http://www.elektroda.pl
Kolega Waldi jest konstruktorem super regulatora, więc zanim poszukacie na allegro
to się spytajcie , na co lepiej wydać kase?
Według serwisówki :
535 - Charging system output 14 to 15 volts at 5,000 rpm
700 - 1100 - Charging system output 14.3 to 15.3 volts at 2,000 rpm
********************************************************************
Rysiek535 - Virago 535 1998r - Orginalny regulator napięcia
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Motor rozgrzany - Aku naładowane - stan aku oceniam na 90%
Wolne obroty - ok 800
-Z obciążeniem - żarówka z przodu i z tyłu ok 50W+2*5W 13,6v
-Beż obciążenia - 14,1v
Obr OK 3000 - ?
Motor zimny zaraz po odpaleniu - Aku po 2 tyg postoju - stan aku oceniam na jakieś 70%
Wolne obroty - ok 800 - 900
-Z obciążeniem - żarówka z przodu i z tyłu ok 50W+2*5W 12,5v
-Bez obciążenia - 13,6v
Obr OK 3000 ?
************************************************
?????? Kto następny??????????? kopiować dane z tego posta i dopisywać w ostatnim żeby nie latać do tyłu