spadła temperatura i problem...
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
spadła temperatura i problem...
tzn moto stoi pod gołym niebem normalnie odpalał jednak ostatnio jest coraz zimniej 0,1 stopien z rana moto kreci ale nie chce odpalic ze startera na pych odpala moto sie rozgrzeje i wtedy ze startera odpala co moze byc nie tak "
- Dono
- Posty: 2465
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
W/g mnie to najważniejszy supersprawny akumulator - jak dobrze kręci to powinno się udać. Z drugiej strony jednak każde moto stojąc całą noc na dworze przy 0 stopniach może mieć problem z zapłonem (w końcu z niejedną puszką jest podobnie jak stoi na mrozie ).
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
Cóż, żeby motocykl bez problemu zapalił musi mieć dość paliwa (regulacja gaźników) i dość prądu (akumulator, świece).
Najtaniej będzie założyć nowe świeczki - nie zaszkodzi a pomóc może, zwłaszcza, jeśli ostatnia ich wymianę robił poprzedni właściciel. Doładowanie akumulatora "pod korek" co jakiś czas też nie zaszkodzi, szczególnie, gdy Twoja jazda jest na krótkich odcinkach, po mieście i w korkach. To są te tańsze i łatwiejsze do zrobienia bez fachowej wiedzy sprawy. Jeśli nie wystarczy trzeba grzebać w gaźnikach.
Aha, jedna rzecz istotna - niskie temperatury sprzyjają wytrącaniu wilgoci z paliwa, co objawiać się może przytkaniem filtra
Najtaniej będzie założyć nowe świeczki - nie zaszkodzi a pomóc może, zwłaszcza, jeśli ostatnia ich wymianę robił poprzedni właściciel. Doładowanie akumulatora "pod korek" co jakiś czas też nie zaszkodzi, szczególnie, gdy Twoja jazda jest na krótkich odcinkach, po mieście i w korkach. To są te tańsze i łatwiejsze do zrobienia bez fachowej wiedzy sprawy. Jeśli nie wystarczy trzeba grzebać w gaźnikach.
Aha, jedna rzecz istotna - niskie temperatury sprzyjają wytrącaniu wilgoci z paliwa, co objawiać się może przytkaniem filtra
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
sluchajcie a czy problemem moze byc wadliwa instalacja kable wilgoceja itp bo rozumiem ze od rozrusznika idzie kabel do akumulatora wadliwa zawilgocona instalacja
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 20 maja 2008, 09:51
- Motocykl: xv750,Road Star 1700
- Lokalizacja: Rogów
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
Moim zdaniem masz słabawy akumulator.Stosunkowo dobrze kręci ale na dobrą iskrę już nie wystarcza.Podładuj akumulator,a się przekonasz.
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
ok sprawdze najpierw akumulator zobaczymy co dalej dzieki bardzo
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
Sprawdź przy okazji również masę akumulatora.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
Dono, dopiero pierwsza połówka października, a Ty o mrozieDono pisze:z niejedną puszką jest podobnie jak stoi na mrozie
timojaret pisze:najpierw akumulator
Balwi pisze:masę akumulatora
timojaret pisze:kable wilgoceja
Dokładnie tak musisz robić. Dodam jeszcze, że są preparaty, które rozpyla się po elementach instalacji wysokiego napięcia (kable, "fajki") żeby nie było przebić. W Twoim przypadku to dość istotne, kiedy moto stoi na wolnym powietrzu i skrapla się na nim ew. zamarza wilgoć. Na pewno pomógłby pokrowiec na motonga. No i sprawdź czystość klem i połączeń przewodów z klemami i masą.leszekk pisze:nowe świeczki
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
wstawilem moto do garazu naladowalem akumulator niestety kreci rozusznik moto nie odpala takie pytanko od rozrusznika idzie kabel pozniej jest taki element hitachi z numerem gdzie odchodza kable plus minus do akumulatora co to jest modul czy co moto nie odpala co dalej gdzie szukac
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: spadła temperatura i problem...
kur.....
oj leniuszek
z podstawówki cie wyrzucili ?
bo rozumiem ze jakbys umiał czytać to bys sobie serwisówke przeczytał
od kiedy została przetłumaczona na polski to już nie ma wykrętów że tam lengłidza nie znam albo coś
nie będzie miłosierdzia
oj leniuszek
z podstawówki cie wyrzucili ?
bo rozumiem ze jakbys umiał czytać to bys sobie serwisówke przeczytał
od kiedy została przetłumaczona na polski to już nie ma wykrętów że tam lengłidza nie znam albo coś
nie będzie miłosierdzia