Żarówki H3 o mocy 35W
- Arktos
- Posty: 782
- Rejestracja: 12 września 2007, 17:12
- Motocykl: Virago 750 z 96r
- Lokalizacja: Włocławek
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Szybkie pytanko mam. Czyli o zarówkach 55W lepiej zapomiec?? te 220 W alternatora nie starczy???Moze sie pomyle ale.
1.Zarówa przednia 55W
2.Dwie tylne 50W
3.Cewki 2X ok 50= 100W
4.Pozycyjna i stop od czasu do czasu.
Wychodzi , ze troche pradu zostaje ale czy starczy( zakładam, ze nie bede caly czas jezdzil z trzema lampami bo to podobno niezgodne z przepisami jest.)
Mam jeszcze pytanie do Antka o wlacznik. Podoba mi sie, gdzie go kupiles i nie widze do czego jest przymocowany(rurka kierownicy??)
1.Zarówa przednia 55W
2.Dwie tylne 50W
3.Cewki 2X ok 50= 100W
4.Pozycyjna i stop od czasu do czasu.
Wychodzi , ze troche pradu zostaje ale czy starczy( zakładam, ze nie bede caly czas jezdzil z trzema lampami bo to podobno niezgodne z przepisami jest.)
Mam jeszcze pytanie do Antka o wlacznik. Podoba mi sie, gdzie go kupiles i nie widze do czego jest przymocowany(rurka kierownicy??)
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
- ramatahatta
- Posty: 215
- Rejestracja: 06 lipca 2008, 23:17
- Motocykl: Yamaha Virago XV750 '92
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Niekoniecznie, to zależy tak od częstości ich używania jak i stanu alternatora, instalacji, czy aku. Najlepiej poeksperymentować - jak jazda z dodatkowym 2x55W czy 35W nie sprawia później problemów w odpalaniu, to ok.Arktos pisze:Czyli o zarówkach 55W lepiej zapomiec??
A u mnie czasem sprawia, stąd poszukiwanie alternatywy.
Można jeszcze pomyśleć nad oszczędzaniem prądu typu LED-y do tylnej lampy, ale - pewnie nie będzie odświetlenia tablicy (to akurat mała strata , tylko nie wiem czy jakiś 'misiek' przy kontroli się nie przyczepi), no i żeby nie rzucało się w oczy, że to LED-y, bo to trochę nie ten klimat.
Słońce, z wiatrem we włosach, gdzie oczy poniosą...
- Antek
- Posty: 1141
- Rejestracja: 27 grudnia 2007, 13:16
- Motocykl: Yamaha XV 1100 Virago '97
- Lokalizacja: Białystok
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Arktos pisze:Mam jeszcze pytanie do Antka o wlacznik. Podoba mi sie, gdzie go kupiles i nie widze do czego jest przymocowany(rurka kierownicy??)
Artur, włącznik jest zwykły za 1,50zł ze sklepu elektrycznego zamontowany na specjalnie wygiętym płaskowniku i przykręcony do śrubki mocowania zespołu przełączników ( od dołu, długa i czarna)
Czy daleko oni....?
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
ech oszczedzace pradu
dlaczego nikt ksenonów sobie nie założy do lightbarów
bedzie miał i zaje.... światło i oszczednosc pradu
jak ktos jest chetny to moge załozyc tylko jeszcze nie wiem gdzie druga przetwornice upchnać no i trezba miec tipes topes instalacje bo ponizej 13,5 v to przetwornica nie chce startować (potem juz w zasadzie działa prawidłowo, ale chodzi o momnt odpalania łuku)
dlaczego nikt ksenonów sobie nie założy do lightbarów
bedzie miał i zaje.... światło i oszczednosc pradu
jak ktos jest chetny to moge załozyc tylko jeszcze nie wiem gdzie druga przetwornice upchnać no i trezba miec tipes topes instalacje bo ponizej 13,5 v to przetwornica nie chce startować (potem juz w zasadzie działa prawidłowo, ale chodzi o momnt odpalania łuku)
- ziółko1961
- Posty: 456
- Rejestracja: 14 stycznia 2008, 16:10
- Motocykl: była 535 jest vt1100
- Lokalizacja: Kiszewy / Konin
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
z tyłu sa dwie żarówki 21/5W; przy zapalonych światłach w żarówkach pala się tylko te włókna 5 watowe, te 21 watowe są od stopu.Arktos pisze:
Można jeszcze pomyśleć nad oszczędzaniem prądu typu LED-y do tylnej lampy, ale - pewnie nie będzie odświetlenia tablicy (to akurat mała strata , tylko nie wiem czy jakiś 'misiek' przy kontroli się nie przyczepi), no i żeby nie rzucało się w oczy, że to LED-y, bo to trochę nie ten klimat.
Zastosowanie ledów to nie wielka oszczedność na prądzie...
zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego co należy
- KATAN
- Posty: 273
- Rejestracja: 08 października 2007, 09:56
- Motocykl: YAMAHA VIRAGO XV 700
- Lokalizacja: Szczawinek/PIASTÓW
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Ja założyłem żarówki LED-owe do tylnej lampy i jest KASZANA!!!
Są one 2 włóknowe i podczas hamowanie światło STOP jest słabo widoczne!!!
Trzeba dodatkowo pod przewody od STOP-u podłączyć 2 duże diody na 12V i wtedy jest JAKO_TAKO!!!
Do kierunków żarówki diodowe się nie nadają(żarówka musiała by być wkręcana frontalnie a nie bocznie) świecą tylko półświatłem!!!
Taka moja rada na własnej skórze sprawdzona!!!
Są one 2 włóknowe i podczas hamowanie światło STOP jest słabo widoczne!!!
Trzeba dodatkowo pod przewody od STOP-u podłączyć 2 duże diody na 12V i wtedy jest JAKO_TAKO!!!
Do kierunków żarówki diodowe się nie nadają(żarówka musiała by być wkręcana frontalnie a nie bocznie) świecą tylko półświatłem!!!
Taka moja rada na własnej skórze sprawdzona!!!
WITAM BRACTWO VIRAGO !!!
- KATAN
- Posty: 273
- Rejestracja: 08 października 2007, 09:56
- Motocykl: YAMAHA VIRAGO XV 700
- Lokalizacja: Szczawinek/PIASTÓW
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Ja założyłem żarówki LED-owe do tylnej lampy i jest KASZANA!!!
Są one 2 włóknowe i podczas hamowanie światło STOP jest słabo widoczne!!!
Trzeba dodatkowo pod przewody od STOP-u podłączyć 2 duże diody na 12V i wtedy jest JAKO_TAKO!!!
Do kierunków żarówki diodowe się nie nadają(żarówka musiała by być wkręcana frontalnie a nie bocznie) świecą tylko półświatłem!!!
Taka moja rada na własnej skórze sprawdzona!!!
Są one 2 włóknowe i podczas hamowanie światło STOP jest słabo widoczne!!!
Trzeba dodatkowo pod przewody od STOP-u podłączyć 2 duże diody na 12V i wtedy jest JAKO_TAKO!!!
Do kierunków żarówki diodowe się nie nadają(żarówka musiała by być wkręcana frontalnie a nie bocznie) świecą tylko półświatłem!!!
Taka moja rada na własnej skórze sprawdzona!!!
WITAM BRACTWO VIRAGO !!!
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
uwazam ze warta zachodu (bo koszty nieduze)ziółko1961 pisze:z tyłu sa dwie żarówki 21/5W; przy zapalonych światłach w żarówkach pala się tylko te włókna 5 watowe, te 21 watowe są od stopu.Arktos pisze:
Można jeszcze pomyśleć nad oszczędzaniem prądu typu LED-y do tylnej lampy, ale - pewnie nie będzie odświetlenia tablicy (to akurat mała strata , tylko nie wiem czy jakiś 'misiek' przy kontroli się nie przyczepi), no i żeby nie rzucało się w oczy, że to LED-y, bo to trochę nie ten klimat.
Zastosowanie ledów to nie wielka oszczedność na prądzie...
w przypadku awarii ładowania zapalasz tylko pozycje i resztka pradu idzie tylko w cewke
cewki zzeraja ok 35W zarówki pozycyjne 5+5+1 =11 W oszczedzajac 10 W sporo zyskujesz na zasięgu
- ramatahatta
- Posty: 215
- Rejestracja: 06 lipca 2008, 23:17
- Motocykl: Yamaha Virago XV750 '92
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Co do LED-ów w tylnej lampie, to temat przerabiałem już przy innej okazji (quad), lampa pięknie świeciła na zwykłej żarówce (lustro), ale po włożeniu takiej LED - zero odblasków, światło bardzo kierunkowe i efekt końcowy marny.
Kyller, a może coś więcej o tych ksenonach? To trochę tez nie ten klimat, ale.. jak wygląda pobór mocy przy ksenonach w stosunku do H3? Trzonek jest taki sam, jak w H3? Lampa, czy tez szkło nie musi byc przypadkiem inne?
Kyller, a może coś więcej o tych ksenonach? To trochę tez nie ten klimat, ale.. jak wygląda pobór mocy przy ksenonach w stosunku do H3? Trzonek jest taki sam, jak w H3? Lampa, czy tez szkło nie musi byc przypadkiem inne?
Słońce, z wiatrem we włosach, gdzie oczy poniosą...
-
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Wszystko zależy, jakie się wstawi te "LEDy". Widywałem beznadziejne rozwiązania, gdzie lapy na LEDach świeciły gorzej niż żarówki, kupiłem też na próbę kilka takich LEDowych odpowiedników żarówek - potwierdzam, że kaszana.ramatahatta pisze:Co do LED-ów w tylnej lampie, to temat przerabiałem już przy innej okazji (quad), lampa pięknie świeciła na zwykłej żarówce (lustro), ale po włożeniu takiej LED - zero odblasków, światło bardzo kierunkowe i efekt końcowy marny.
ALE...
Myślę, że to kwestia czasu, żeby do takich lamp samochodowych czy motocyklowych weszły porządne LEDy dużej mocy, a nie takie nawalone 20 popierdółek i wielka mi lampa Ja sobie zrobiłem w mojej byłej 250 tylne światło na diodzie dużej mocy (3W) i powiem tyle: działa zajebiaszczo. Stop wali mocniej niż żarówka, a ciągnie mniej niż 0.3A prądu. Do lightbarów też mam zamiar wstawić LEDy, tylko 2x5W. Problem z tymi diodami jest taki, że potrzebny jest do nich zasilacz - najlepiej stabilizator prądu, bo są dość "delikatne" elektrycznie. Układ mały i prosty, ale zawsze to dodatkowy badziew trzeba ze sobą wozić w lampie czy gdzieś.
Jakby ktoś chciał zobaczyć jak wyglądają takie porządne LEDy mocy, to tutaj link:
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9994
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
klimat ? heheh światło to światloramatahatta pisze:Co do LED-ów w tylnej lampie, to temat przerabiałem już przy innej okazji (quad), lampa pięknie świeciła na zwykłej żarówce (lustro), ale po włożeniu takiej LED - zero odblasków, światło bardzo kierunkowe i efekt końcowy marny.
Kyller, a może coś więcej o tych ksenonach? To trochę tez nie ten klimat, ale.. jak wygląda pobór mocy przy ksenonach w stosunku do H3? Trzonek jest taki sam, jak w H3? Lampa, czy tez szkło nie musi byc przypadkiem inne?
generalnie problemów z ksenonami jest kilka
pomijam natury prawnej, bo albo sie nie łamie zadnych przepisów i jezdzi 50 po miescie albo sie przepisy łamie
generalnie palnik ksenon daje faktycznie ok 3 razy wiekszy stumień swietlny niz żarnik halogenowy i tutaj kłania sie ropraszanie swiatła na przedniej szybie reflektora jak szkło jest ryflowane to sie robi przysłowiowa kupa, czyli pierwszy temat gładkie "szkło", temperatura jest niższa wiec mozna miec plastikowe to jest łatwe do rozwiazania.
nastepny temat to jest poprawk ainstalacji elektrycznej bo palnik zzera 35-38 W + straty na przetwornicy ale podczas startu (odpalania łuku) pobór mocy wzrasta do 250 W
i to tez jest do rozwiazania,
tak naprawde to problemem jest to ze łuk rozpala sie kilka sekund
- paramedico
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 maja 2009, 16:17
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Leszno (Lasocice)
- Wiek: 43
- Status: Offline
a może 2x55w zamiast 3x??
Witam. Poeksperymentowałem dzisiaj z oświetleniem mojej wirówki i tak:
1 napięcie jakie mam przy włączonym oświetleniu tj światła mijania na włączonym silniku- ok 14V (13,7- 14,2 w zależności od obrotów) Ponieważ chciałbym założyć lightbary eksperymentalnie podłączyłem drugą żarówkę H4
2 napięcie przy załączonych 2 żarówkach H4 ( 2x 60 W) na wolnych obrotach 12,2V, średnie obroty 14,1V na wyższych 13, 4V
3 Przy właczonym świetle STOP i kierunkach spadało mniej więcej o 1V w stosunku do napięć z pkt 2.
Konkluzja- Może zamiast ograniczać jasność światła żarówkami 35W, zastosować lightbar w postaci 2 lamp, z odłączonym reflektorem fabrycznym?? z mojego doświadczenia wynika, że takie obciążenie nie grozi niedostatecznym ładowaniem akumulatora. Oczywiście zakładając, że nie jeździmy cały czas na hamulcu i mrugając kierunkowskazami. Inna sprawa i tu moje pytanie do bieglejszych w temacie- czy stałe obciążenie prądem na granicy możliwości alternatora może w jakiś sposób mu zaszkodzić?? Bądź spowodować uszkodzenie regulatora napięcia?
1 napięcie jakie mam przy włączonym oświetleniu tj światła mijania na włączonym silniku- ok 14V (13,7- 14,2 w zależności od obrotów) Ponieważ chciałbym założyć lightbary eksperymentalnie podłączyłem drugą żarówkę H4
2 napięcie przy załączonych 2 żarówkach H4 ( 2x 60 W) na wolnych obrotach 12,2V, średnie obroty 14,1V na wyższych 13, 4V
3 Przy właczonym świetle STOP i kierunkach spadało mniej więcej o 1V w stosunku do napięć z pkt 2.
Konkluzja- Może zamiast ograniczać jasność światła żarówkami 35W, zastosować lightbar w postaci 2 lamp, z odłączonym reflektorem fabrycznym?? z mojego doświadczenia wynika, że takie obciążenie nie grozi niedostatecznym ładowaniem akumulatora. Oczywiście zakładając, że nie jeździmy cały czas na hamulcu i mrugając kierunkowskazami. Inna sprawa i tu moje pytanie do bieglejszych w temacie- czy stałe obciążenie prądem na granicy możliwości alternatora może w jakiś sposób mu zaszkodzić?? Bądź spowodować uszkodzenie regulatora napięcia?
Nie bój się udzielić pomocy, największą krzywdę robisz, nie robiąc nic...
-
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Ja równiez rozważam temat lightbarów i poboru mocy.
Co myślicie o zastapieniu żarówek w reflektorach lightaba przez ledy H3, np takiej jak:
http://www.allegro.pl/item1069736864_h3 ... e_hit.html
(to chyba najsensowniejsze jakie znalazlem),
ZGODA ze strumien swietlny nie bedzie powalajacy i nie "wypali" mgly przede mna, ale bardziej chodzi mi o to zebym to ja byl widoczny (swiatlo dlugie centralnego reflektora jest calkiem niezle), no i o sam wyglad lightbaru, a jak juz jest to niech choc troche swieci.
Sprawa sie uprasza bo pobor mocy ledow jest znikomy i nie trzeba stosowac przekaznika, sam wylacznik wystarczy.
Co sadzicie o takim podejsciu do sprawy?
Co myślicie o zastapieniu żarówek w reflektorach lightaba przez ledy H3, np takiej jak:
http://www.allegro.pl/item1069736864_h3 ... e_hit.html
(to chyba najsensowniejsze jakie znalazlem),
ZGODA ze strumien swietlny nie bedzie powalajacy i nie "wypali" mgly przede mna, ale bardziej chodzi mi o to zebym to ja byl widoczny (swiatlo dlugie centralnego reflektora jest calkiem niezle), no i o sam wyglad lightbaru, a jak juz jest to niech choc troche swieci.
Sprawa sie uprasza bo pobor mocy ledow jest znikomy i nie trzeba stosowac przekaznika, sam wylacznik wystarczy.
Co sadzicie o takim podejsciu do sprawy?
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Rozumowanie ok. Tyle, że LEDy przeważnie mają zimną barwę światła a do klasycznego moto trochę średnio mi to pasuje.
Co do aukcji:
1) koleś sprzedaje diódy a nie diody
2) moc podaje od 3 do 8W - to ile ich k... tam jest?
3) pisze, że diódy się nie grzeję - jasne, jesli dla niego żarówka też się nie grzeje (LEDy około 80% energii przetwarzają na ciepło, żarówki 95-97%)
4) one mizernie świecą - zerknij na fotkę z aukcji gdzie w aucie jeden "halogen" jest na żarówce a drugi na jego diódach. Ulicy prawie nie oświetla
Co do aukcji:
1) koleś sprzedaje diódy a nie diody
2) moc podaje od 3 do 8W - to ile ich k... tam jest?
3) pisze, że diódy się nie grzeję - jasne, jesli dla niego żarówka też się nie grzeje (LEDy około 80% energii przetwarzają na ciepło, żarówki 95-97%)
4) one mizernie świecą - zerknij na fotkę z aukcji gdzie w aucie jeden "halogen" jest na żarówce a drugi na jego diódach. Ulicy prawie nie oświetla
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Witam
Panowie jaka jest moc w xv 750 z alternatora 250? czy 220W. Mysle o zalozeniu lightbarow do swojego moto (rocznik 1992). Czytalem o stratach mocy i przerabianiu zarowek z 55W na 35W. Tak sie zastanawiam czy kazdy z was jezdzi za dnia przy slonecznej pogodzie uzywajac lightbarow? Jesli ich nie palimy to nie zaklocamy ladowania, a swiatel dodatkowych mozna uzywac w nocy dla lepszej widocznosci oraz o zmroku. No chyba ze ktos lubi jezdzic na duzej liczbie swiatel. Czy nie sadzicie ze 35W to slabe swiatlo?
Pzdr
Panowie jaka jest moc w xv 750 z alternatora 250? czy 220W. Mysle o zalozeniu lightbarow do swojego moto (rocznik 1992). Czytalem o stratach mocy i przerabianiu zarowek z 55W na 35W. Tak sie zastanawiam czy kazdy z was jezdzi za dnia przy slonecznej pogodzie uzywajac lightbarow? Jesli ich nie palimy to nie zaklocamy ladowania, a swiatel dodatkowych mozna uzywac w nocy dla lepszej widocznosci oraz o zmroku. No chyba ze ktos lubi jezdzic na duzej liczbie swiatel. Czy nie sadzicie ze 35W to slabe swiatlo?
Pzdr
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
u mnie świeci wystarczająco mam dalekosiężne lampyRuffi pisze:Czy nie sadzicie ze 35W to slabe swiatlo?
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Przerabiałeś żarówki na 35W według zaleceń kolegów z forum? Wydaje mi się ze tez mnie to czeka szkoda obciążać alternator
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
po prostu kupiłem 35W i takie zamontowałem.Ruffi pisze:Przerabiałeś żarówki na 35W według zaleceń kolegów z forum?
Zamontuj normalne i pomierz napięcie jakie masz na włączonych, to będziesz wiedział czy zmniejszać moc czy nie.
-
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Zamontowałem lightbary 12V 55W H3 ( czyli razem 110W ) , na woltomierzu po ich włączeniu napięcie w instalacji spada o 1V niezależnie od tego , czy silnik chodzi , czy nie .
Wydaje mi się ,że ładowania jest wtedy trochę mało ...
Ale - mam podłączone do długiego ( halogeny dalekosiężne ) i używam sporadycznie , kiedy np. ktoś mnie nie widzi i zajeżdża drogę , więc bilansu energetycznego aż tak mi nie zakłócają ...
Jeździć w nocy na długich raczej nie zamierzam , bo de facto mało na to szans przy obecnym ruchu .
Wolałbym mieć podłączone do tzw.sygnału świetlnego , ale w mojej lali taki przycisk nie występuje niestety , podobnie jak przełącznik świateł z prawej strony .
Mimo to chętnie bym zanabył metodą kupna oczywiście takie 35 watowe H3 , tylko nie wiem gdzie - na alle nie znalazłem .
Waldi , możesz zdradzić gdzie się takowe kupuje ?
Wydaje mi się ,że ładowania jest wtedy trochę mało ...
Ale - mam podłączone do długiego ( halogeny dalekosiężne ) i używam sporadycznie , kiedy np. ktoś mnie nie widzi i zajeżdża drogę , więc bilansu energetycznego aż tak mi nie zakłócają ...
Jeździć w nocy na długich raczej nie zamierzam , bo de facto mało na to szans przy obecnym ruchu .
Wolałbym mieć podłączone do tzw.sygnału świetlnego , ale w mojej lali taki przycisk nie występuje niestety , podobnie jak przełącznik świateł z prawej strony .
Mimo to chętnie bym zanabył metodą kupna oczywiście takie 35 watowe H3 , tylko nie wiem gdzie - na alle nie znalazłem .
Waldi , możesz zdradzić gdzie się takowe kupuje ?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
graf17 pisze:Mimo to chętnie bym zanabył metodą kupna oczywiście takie 35 watowe H3 , tylko nie wiem gdzie - na alle nie znalazłem .
Waldi , możesz zdradzić gdzie się takowe kupuje?
a popatrz
http://allegro.pl/bosma-zarowka-12v-h3- ... 0&width=71
http://allegro.pl/zarowka-12v-35w-h3-li ... 0&width=71
http://allegro.pl/bosma-4650-50120535-h ... 0&width=71
a jakie jest to napięcie ?graf17 pisze:na woltomierzu po ich włączeniu napięcie w instalacji spada o 1V niezależnie od tego , czy silnik chodzi , czy nie .
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 sierpnia 2010, 13:24
- Motocykl: XV 750 `95
- Lokalizacja: Kattowitz
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
-waldi-, co Ty za linki wklejasz?
Krótko: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... =&st=gtext
Krótko: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... =&st=gtext
Jakby linki wygasły ---> PRIV!
http://rapidshare.com/files/415811832/D ... y.pdf.html
http://rapidshare.com/files/415917301/D ... e.pdf.html
Spadam...
http://rapidshare.com/files/415811832/D ... y.pdf.html
http://rapidshare.com/files/415917301/D ... e.pdf.html
Spadam...
-
- Status: Offline
Re: Żarówki H3 o mocy 35W
Witam!
Jeżeli chcecie zamontować lightbary do ozdoby (ja tak zamontowałem:-) to załóżcie w nich żarówki diodowe H3. W nocy świecą pięknie i wyraźnie, nawet o zmierzchu jest bomba efekt. A pobór to tylko, w moim przypadku, 6W. Fakt żeby to wszystko się zgrało trzeba założyć do reflektora głównego pseudo ksenonową żarówkę (taką żeby świeciła białym światłem), ale mnie to osobiście nie przeszkadza.
3_473467, skąd kolego takie informacje wyrwałeś że 85% w diodach idzie na ciepło??? Elektronik z Ciebie to raczej marny
Jeżeli chcecie zamontować lightbary do ozdoby (ja tak zamontowałem:-) to załóżcie w nich żarówki diodowe H3. W nocy świecą pięknie i wyraźnie, nawet o zmierzchu jest bomba efekt. A pobór to tylko, w moim przypadku, 6W. Fakt żeby to wszystko się zgrało trzeba założyć do reflektora głównego pseudo ksenonową żarówkę (taką żeby świeciła białym światłem), ale mnie to osobiście nie przeszkadza.
3_473467, skąd kolego takie informacje wyrwałeś że 85% w diodach idzie na ciepło??? Elektronik z Ciebie to raczej marny