ty dizajer a długo on stał i gdzie ?Dizajer pisze:Bylem przed chwila pisze jeszcze z brudnymi "łapami" wrzucilem ta "piątke" wykrecilem swiece a tu kolo ani drgnie i jak coflem go i znowu powolutku do przodku słychac takie jakby pykniecie tapniecie nie wiem jak to nazwac. tak jak wczesniej mowil broda.. Ale nawet z pycha nie chce bo nawet na piatce kolo stoji z wykreconymi swiecami tylko nie siedzialem na nim tylko go pchalem. wiec nie chce na siłe
Panowie Pomocy!
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Nie wiem mowie kupiłem go nie dawno i pojezdzilem nim ok 9 km i sie zaczelo. Koleś mówił ze rok chyba nie jestem pewien stał.
Re: Panowie Pomocy!
wyjmij filtr i obejżyj go dokładnie może być taka sytuacja jak u kolegi że maszynka stała przez 1,5 roku i filtr zaczął się rozpadać i pozaztykał kanaliki
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 21 stycznia 2008, 13:40
- Motocykl: Vstar 1100
- Lokalizacja: puławy
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
dawno go kupiłeś? od handlarza ? a moze zeby sie nie wpędzić w koszta to spróbuj go oddać ?
Re: Panowie Pomocy!
elvizz dobrze pisze żebyś spróbował się go pozbyć bo jak po przejechaniu 9 km pada silnik to niewiadomo co może paść po remoncie
[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 4:58 pm ]
a te pyknięcie co opisujesz skąd sie wydobywa?
[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 4:58 pm ]
a te pyknięcie co opisujesz skąd sie wydobywa?
- elrychu
- Posty: 366
- Rejestracja: 13 września 2007, 21:57
- Motocykl: była 535, jest 750
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
To ja znowu miałem bardzo podobny przypadek i wyglądało to tak:
jeździłem sobie pewnego popołudnia i za którymś razem jak odpalałem silnik widać było że rozrusznik ma problemy z uruchomieniem silnika ale jeszcze dał radę, jak wracałem do domu miałem wrażenie że silnik się jakoś bardziej grzeje niż zwykle i jakoś tak jakby głośniej chodził. Jak wróciłem do garażu silnik rzeczywiście był bardzo gorący i już nie pamiętam...chyba rozrusznikiem nie dało się go odpalić ale jeszcze palił na pych choć też miałem wrażenie że jakoś ciężej i głośniej wszystko pracuje.
Postawiłem diagnozę że mam coś z pompą oleju. Zdjąłem prawą pokrywę, odkręciłem smoka pokręciłem wałem i nic nie stwierdziłem. Złożyłem wszystko do kupy, odpaliłem motor i wszystko chodziło jak trzeba i tak chodzi do dzisiaj. Nie mam pojęcie co go wtedy bolało.
Jednym z podejrzeń było to że miałem jakieś syfiate paliwo, spalanie nie było takie jak trzeba tzn. było więcej ciepła niż mocy. Na szczęście miałem go mało więc od razu nalałem do pełna 98. A dlaczego miałem podejrzenia że to paliwo?
Otóż jak jeszcze miałem Jawę TS 350 miałem podobny przypadek przez złej jakości paliwo. Po pewnym czasie silnik robił się bardzo gorący, strasznie szumiał a jak się kręciło wałem to aż pierścienie piszczały....i na pewno nie zapomniałem wlać mixolu! Pamiętam że dolałem chyba pół butelki mixolu do baku, silnik się uspokoił ale za to kopcił jak cholera:) Zlałem to paliwo, nalałem paliwa z normalniejszej stacji i wszystko było ok.
jeździłem sobie pewnego popołudnia i za którymś razem jak odpalałem silnik widać było że rozrusznik ma problemy z uruchomieniem silnika ale jeszcze dał radę, jak wracałem do domu miałem wrażenie że silnik się jakoś bardziej grzeje niż zwykle i jakoś tak jakby głośniej chodził. Jak wróciłem do garażu silnik rzeczywiście był bardzo gorący i już nie pamiętam...chyba rozrusznikiem nie dało się go odpalić ale jeszcze palił na pych choć też miałem wrażenie że jakoś ciężej i głośniej wszystko pracuje.
Postawiłem diagnozę że mam coś z pompą oleju. Zdjąłem prawą pokrywę, odkręciłem smoka pokręciłem wałem i nic nie stwierdziłem. Złożyłem wszystko do kupy, odpaliłem motor i wszystko chodziło jak trzeba i tak chodzi do dzisiaj. Nie mam pojęcie co go wtedy bolało.
Jednym z podejrzeń było to że miałem jakieś syfiate paliwo, spalanie nie było takie jak trzeba tzn. było więcej ciepła niż mocy. Na szczęście miałem go mało więc od razu nalałem do pełna 98. A dlaczego miałem podejrzenia że to paliwo?
Otóż jak jeszcze miałem Jawę TS 350 miałem podobny przypadek przez złej jakości paliwo. Po pewnym czasie silnik robił się bardzo gorący, strasznie szumiał a jak się kręciło wałem to aż pierścienie piszczały....i na pewno nie zapomniałem wlać mixolu! Pamiętam że dolałem chyba pół butelki mixolu do baku, silnik się uspokoił ale za to kopcił jak cholera:) Zlałem to paliwo, nalałem paliwa z normalniejszej stacji i wszystko było ok.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Paliwo mam z Stacji orlenowskiej 95. Te pykniecie wydobywa sie z głebi silnika. Watpie z tym oddanie bo kupilem go od kolesia (handlarza) ktory on sprowadzil ten motor z holandi.
Re: Panowie Pomocy!
czyli ten dzwięk to typowy odgłos wyjechanej ponewki na korbie walącej w wał u mnie koszty szlifów wyniosły 300 zł + uszczelki ale jak nie przerabiałeś tego wcześniej to lepiej to komuś zlecić odrazu przewali cały silnik i będzie cacy.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
dizajer-a moto kupiłes od handlarza do ktorego się jedzie w kierunku Świecia???...nie pamietam dokładnie jaka miejscowosc...jakby były problemy daleko do mnie nie masz a mogę podjechac po moto busem(gdybys transportu nie miał).jakby co to się na gg odezwij
Ostatnio zmieniony 25 lutego 2009, 16:35 przez rogal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
motocykl który ma miano niezniszczalnego pada po przejechaniu 9 km?, podejrzana sprawa, brzydko to wszystko pachnie,,, współczuje takiej sytuacji tym bardziej że wiosna coraz bliżej.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Juz dzisiaj silnik wyciągnąłem i co się okazało są przytarte cylindry nie miał smarowania bo był ze tak delikatnie powiem zasyfoiony filtr oleju. Panewki i wał są wporządku. Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki za pomoc!! Temat wydaje mi sie ze do zamkniecia.
Re: Panowie Pomocy!
to jedna dobra rada, jak był zasyfiony filtr to wyjmij jeszcze pompę oleju razem ze smokiem i ją wyczyść, tak samo kanaliki przedmuchać sprężonym powietrzem
- Antek
- Posty: 1141
- Rejestracja: 27 grudnia 2007, 13:16
- Motocykl: Yamaha XV 1100 Virago '97
- Lokalizacja: Białystok
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Kolego mam nadzieje, że po naprawie będzie wszystko cacy powodzenia !!
Czy daleko oni....?
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
aha dzięki to tez się zrobi A jeszcze pytanko jakiej najlepiej używać firmy olej?
Re: Panowie Pomocy!
Jakikolwiek motocyklowy. Ja używam teraz Valvoline. Wcześniej miałem bardzo dobry niemiecki Liqui Moly...
I pamiętaj - zima 10W40, lato 20W50.
I pamiętaj - zima 10W40, lato 20W50.
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
..masz Bogdan rację,pod warunkiem, ze nie będzie to 2T..BoPos pisze:Jakikolwiek motocyklowy
Virago 1100,na razie starczy..
- jarecki
- Posty: 176
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:27
- Motocykl: była XV 1000 Gold`88
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Ja uzywam Motula jest oki.Dizajer pisze:aha dzięki to tez się zrobi A jeszcze pytanko jakiej najlepiej używać firmy olej?
Tak że czekamy na kolegę na drodze -
Dziś gadałem z Karasiem i nastepne spotkanko urządzimy już na MOTUNGACH
gdzieś w Bydgoszczy
[you] Super Cię widzieć na forum.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
tak tak to wiem tylko właśnie siE zastanawiałem nad jakimś lepszym wypróbowanym olejem acha i jaki ma byc syntetyk półsyntetyk czy mineralny?BoPos pisze:I pamiętaj - zima 10W40, lato 20W50.
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Kupiłeś go może w Jaksicach pod InowrocławiemDizajer pisze:kupilem go od kolesia (handlarza) ktory on sprowadzil ten motor z holandi.
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
nie nie w Gorzowie Wlkp.
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 11:44 am ]
Aha i mam takie pytanko ktoś może dorabiał uszczelki pod cylinder? muszą one być z kręgielitu? Bo jak mi powiedzieli cene za komplet to ok 400 zł. Moza ta zastąpić jakimś grubszym brystolem lub czymś podobnym?
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 11:44 am ]
Aha i mam takie pytanko ktoś może dorabiał uszczelki pod cylinder? muszą one być z kręgielitu? Bo jak mi powiedzieli cene za komplet to ok 400 zł. Moza ta zastąpić jakimś grubszym brystolem lub czymś podobnym?
Re: Panowie Pomocy!
Mineralny.Dizajer pisze:i jaki ma byc syntetyk półsyntetyk czy mineralny?
API grade SE or SF.
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 11:58 am ]
KLINGERYT-u!Dizajer pisze:kręgielitu
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 12:04 pm ]
Cholera, MASZ RACJĘ! Zapomniałem o 2T...ayo007 pisze:..masz Bogdan rację,pod warunkiem, ze nie będzie to 2T..
No to już tak dla formalności dodam skruszony, że olej silnikowy powinien mieć informację, że nadaje się do sprzęgieł mokrych.
-
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
ale musi byc ona z tego nie mozna jej czyms zastąpic?
- Stilgar
- Posty: 5482
- Rejestracja: 22 grudnia 2007, 09:37
- Motocykl: Virago>Debilka>STonka>Varan
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Panowie Pomocy!
Jeśli w Moto Mack to współczuję , kurna było się zapytać !!!Dizajer pisze:nie nie w Gorzowie Wlkp.
Administrator zastrzega sobie możliwość zbanowania ze względu na klauzulę sumienia.