Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Blunio pisze: ↑25 kwietnia 2015, 22:21Warto jednak dodać jedno. Otóż 99% prac obsługowych, pielęgnacyjnych i kosmetycznych zrobimy bez wyjmowania gaźników, który to zabieg dla mniej wprawionych w robótkach ręcznych może zająć i pół dnia. W praktyce wyjęcie gaźników jest potrzebne dla udrożnienia dysz ssania. Amen
Podłączę się do tego tematu.
Jak zdjąć pokrywę komory pływaka drugiego cylindra by dostać się do zaworka iglicowego ? Blokuje mi trójnik przewodów paliwowych a z drugiej strony uchwyt pancerza linki.
Nigdy nie miałem z tym problemu, raz nawet musiałem na drodze odkręcić, bo zawiesił się zaworek. Nie mam tego przed oczami, ale pokombinuj
Odkręcasz śrubki i pokrywa schodzi Uważaj z zaworkiem, bo tam powinna być malutka druciana "spinka" którą łatwo zgubić
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Wiem jak tam jest w środku. Poluzowałem śrubki i przesunął się pływak "uwalniając" zaworek. Nie mogę odsunąć pokrywy bo blokują ją ten trójnik wężyka paliwowego i mocowanie pancerza linki gazu "powrotnej", której zresztą nie ma. Samej pokrywy nie można odchylić bo od środka blokuje panel z dyszami. Czeka mnie chyba jednak demontaż zbiornika itd. Zdemontuję też chyba już na zaś ten pusty pancerz i jego uchwyt. Wtedy dostęp będzie bez utrudnień. Idę grzebać
Cześć,
czy ktoś może ma i może się podzilić PDF-em dot. regulacją gaźnika, o którym powyżej? Jeśli tak to na prv podeślę adres email. dzięki serdeczne.
tombar07 pisze: ↑11 stycznia 2024, 07:59
Witam. Zwracam się z prośbą o udostępnienie pliku PDF dot. regulacji gażnika. email: tomek07@poczta.onet.eu
Z góry dziękuję i Pozdrawiam.
Poszło
"When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone"