Virago 750- problem
Virago 750- problem
Witam, posiadam xv750 96 rok i mam problem. Motocykl jak pochodzi troche to zaczyna pracować jakby na jeden gar. Myślałem, że to moduł zapłonu, bo był strasznie gorący i smierdział spalenizną ale udało mi się kupić drugi i to samo. Miał ktoś może coś podobnego?
- SpyAmericano
- Posty: 123
- Rejestracja: 15 maja 2020, 09:33
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Virago 750- problem
A sprawdzałeś cewki zapłonowe?
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750- problem
Odpalasz na ssaniu. Po po wyłączeniu ssania pracuje dobrze ale gaśnie po jakimś czasie ?
Może ssanie nie odbija i zalewa.
Może ssanie nie odbija i zalewa.
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
Re: Virago 750- problem
On odpala normalnie i możnanim przejechać np 5 km po czy zacczyna pracować na jeden gar. Wyłącze go poczekam 5 minut i znowu odpala normalnie, jade kawałek i znowu to samo
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 22 czerwca 2016, 09:13
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Orły
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Virago 750- problem
Miałem podobne objawy w tamtym roku, pomogła wymiana świec
Re: Virago 750- problem
ja świece wymienialem tyle,że nie na irydowe tylkona normalne. Szukam po internecie i może faktycznie cewki albo impulsator? dlatego szukam pomocy tutaj, może ktoś tak miał i rozwiązał poblem
- SpyAmericano
- Posty: 123
- Rejestracja: 15 maja 2020, 09:33
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Virago 750- problem
Zbadaj te cewki, to nic nie kosztuje i jest proste do wykonania. Multimetr ustaw na kΩ i zbadaj rezystancję między pinem wejściowym (na cewce) a fajką świecy. O ile dobrze pamiętam to cewka ma ok. 13kΩ, sama fajka ok. 5kΩ, więc w sumie powinno być około 18kΩ na pomiarze cewki z założoną fajką.
Drugi pomiar to rezystancja uzwojenia pierwotnego - pomiędzy jednym a drugim pinem wejściowym cewki.
Pomiary wykonaj na rozgrzanym silniku, najlepiej w takim stanie w jakim nie chce jechać. Zobacz czy wyniki obu cewek są zbieżne i nie ma dużych różnic pomiędzy nimi.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Drugi pomiar to rezystancja uzwojenia pierwotnego - pomiędzy jednym a drugim pinem wejściowym cewki.
Pomiary wykonaj na rozgrzanym silniku, najlepiej w takim stanie w jakim nie chce jechać. Zobacz czy wyniki obu cewek są zbieżne i nie ma dużych różnic pomiędzy nimi.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Virago 750- problem
Dzięki, wróce z pracy to sie zabiore za toSpyAmericano pisze: ↑19 maja 2021, 19:21 Zbadaj te cewki, to nic nie kosztuje i jest proste do wykonania. Multimetr ustaw na kΩ i zbadaj rezystancję między pinem wejściowym (na cewce) a fajką świecy. O ile dobrze pamiętam to cewka ma ok. 13kΩ, sama fajka ok. 5kΩ, więc w sumie powinno być około 18kΩ na pomiarze cewki z założoną fajką.
Drugi pomiar to rezystancja uzwojenia pierwotnego - pomiędzy jednym a drugim pinem wejściowym cewki.
Pomiary wykonaj na rozgrzanym silniku, najlepiej w takim stanie w jakim nie chce jechać. Zobacz czy wyniki obu cewek są zbieżne i nie ma dużych różnic pomiędzy nimi.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Virago 750- problem
Pomiar wyszedł 18,5-19 Ohm, teraz jeszcz strzela z gaźnika
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750- problem
Sprawdz poziom paliwa i kolor świec.
Możesz świece wymienić lub zamienić miejscami.
Jak tylna świeca czarna to przykręć dysze mieszanki 1obrót i zrób synchro.
Możesz świece wymienić lub zamienić miejscami.
Jak tylna świeca czarna to przykręć dysze mieszanki 1obrót i zrób synchro.
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.